ik zat een keer tegenover een vent die zijn kunstgebit zat schoon te makenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een zieke mensen heb je toch. btje aan jezelf zitten in de trein
n00bquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie meer problemen met mij
zou niet weten waarom.
Je hebt het door....quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou niet weten waarom.
ik heb altijd al moeite om te krabben als ik jeuk heb om een ietwat intieme plek.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zat een keer tegenover een vent die zijn kunstgebit zat schoon te maken
zelfs jij bent dat volgens mij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij is ook nog slimmer dan idols jim
No fear... draco is herequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb altijd al moeite om te krabben als ik jeuk heb om een ietwat intieme plek.
Gewoon niks van aantrekkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou niet weten waarom.
kijk eens naar jezelf dan weet je 't meteenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou niet weten waarom.
omdat je nieuw bent. gewoon volhouden, dan word je wel geaccepteerd. van mij mag je blijven hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou niet weten waarom.
ik wil je ook wel gratis knippen hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:00 schreef Houniet het volgende:
je kan GRATIS geknipt worden in UTRECHT vandaag![]()
![]()
Wat als we nou 'nee' zeggen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
Hier is tie dan weer hé!! Hebben jullie me gemist?![]()
je bent toch geen stagiaire meerquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:00 schreef snellejelle het volgende:
mensen ik ga lunchen met mijn leuke mede-stagiaire![]()
niet iedereen word zomaar geaccepteerd hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
omdat je nieuw bent. gewoon volhouden, dan word je wel geaccepteerd. van mij mag je blijven hoor
Ga je mij nou ook nog lopen commanderen....quote:
?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:00 schreef Houniet het volgende:
je kan GRATIS geknipt worden in UTRECHT vandaag![]()
![]()
geef d'r nou eens de url van dit topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:00 schreef snellejelle het volgende:
mensen ik ga lunchen met mijn leuke mede-stagiaire![]()
jij ook nog steeds niet hequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
niet iedereen word zomaar geaccepteerd hoor
Kort maar krachtigquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:02 schreef Ballicious het volgende:
Hou je bek jimjim
nee maar dat word ik lekker negensquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow ja shit
ik ga dus lunchen met een leuke stagiaire hier![]()
jazeker! was net op de radio... op vanburg plein ofzo.. iets met burg of brugpleinquote:
?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
jazeker! was net op de radio... op vanburg plein ofzo.. iets met burg of brugplein
Zoals de gezegde luidquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:04 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Niet meer zeggen dan dat noodzakelijk is.![]()
Je weet toch.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Zoals de gezegde luid
geen woorden aan vuil maken
ik wil xxx.xxx.xxx hebbequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
Binnenkort ook domeinen met .xxx extensie
Dat moet ik hebben!! Ik ga meteen www.chiquita.xxx reserveren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |