ik zat een keer tegenover een vent die zijn kunstgebit zat schoon te makenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat een zieke mensen heb je toch. btje aan jezelf zitten in de trein
n00bquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie meer problemen met mij
zou niet weten waarom.
Je hebt het door....quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou niet weten waarom.
ik heb altijd al moeite om te krabben als ik jeuk heb om een ietwat intieme plek.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zat een keer tegenover een vent die zijn kunstgebit zat schoon te maken
zelfs jij bent dat volgens mij.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij is ook nog slimmer dan idols jim
No fear... draco is herequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb altijd al moeite om te krabben als ik jeuk heb om een ietwat intieme plek.
Gewoon niks van aantrekkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou niet weten waarom.
kijk eens naar jezelf dan weet je 't meteenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou niet weten waarom.
omdat je nieuw bent. gewoon volhouden, dan word je wel geaccepteerd. van mij mag je blijven hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou niet weten waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |