Omfg ik vind da serieus het leukste om te doen... omfg zou me baan van wille makenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat hangt helemaal van de vrouw af hoe haar liefdesgrotje ruikt. dan lig jij bij de verkeerde vrouw tussen dr benen
waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja weet ik maar imageshack heeft fok toch gebanned? dacht dat een link misschien wel werkte.
echt waar!quote:
en anders vraag je of draco komt om dr grotje te wassenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Omfg ik vind da serieus het leukste om te doen... omfg zou me baan van wille maken
Sukkels, hij komt gewoon weer terug in 185, snap dat danquote:
oh stoer mênquote:
Dat wist ik ook wel. Daarom juich ik ook nog nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Sukkels, hij komt gewoon weer terug in 185, snap dat dan![]()
Ho eensquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en anders vraag je of draco komt om dr grotje te wassen
Zoals draco al eerder gezegt heeft... Dat doet hij ook maar sporadisch.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan is het al helemaal geen lekker hapje
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:40 schreef somegirl het volgende:
I will give you each a pak to practice
games will commence at 1500
kreeg ik van m'n supervisor
Draco en Houniet nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel. Daarom juich ik ook nog niet
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lees dan ff de opmerking boven je
Ja dat zal niet prettig worden voor je, misschien heeft ie een leuke verassing in z'n broek voor jequote:
No shit Sherlockquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn ook niet de grootste lichten die hier aanwezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |