word jij gedwongen danquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kijken of jullie het zelf wel lekker vinden en ons nog steeds willen dwingen om te slikken
voor deze keer ben ik 't met je eensquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
gelukkig ben jij grappig genoeg voor ons allemaal
wie is ons?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
gelukkig ben jij grappig genoeg voor ons allemaal
Ga jij dan ff lekker likken tussen een vrouw d'r benenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kijken of jullie het zelf wel lekker vinden en ons nog steeds willen dwingen om te slikken
ik snap het helemaalquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
welke deel aan "rot op" snap jij niet?
wat bedoel jequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
welke deel aan "rot op" snap jij niet?
Ik heb zojuist de oplossing bedacht, ik ben echt goedquote:
ja weet ik maar imageshack heeft fok toch gebanned? dacht dat een link misschien wel werkte.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je moet werken met tags
[afbeelding]
Op de plaats van het vraagteken plaats je de URL
Maar dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik snap het helemaal![]()
maar luisteren naar jou...![]()
ik zal niet meer reageren in dit topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de oplossing bedacht, ik ben echt goed![]()
Jimjim, lelijke aap, ga maar gewoon weg. Dat is serieus het beste voor ons allemaal. Het ga je goed jongen
dat hangt helemaal van de vrouw af hoe haar liefdesgrotje ruikt. dan lig jij bij de verkeerde vrouw tussen dr benenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Ga jij dan ff lekker likken tussen een vrouw d'r benen![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:37 schreef somegirl het volgende:
Help!
M'n supervisor wil gaan strippokeren in de drankopslagruimte, en ik heb net een pakje kaarten gekregen om te oefenen!
hou je nie van me danquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, maar jullie roepen wel de hele tijd dat ik moet slikken en dat wil ik niet
dank uquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zal niet meer reageren in dit topicreeks
Dat wordt slikkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:37 schreef somegirl het volgende:
Help!
M'n supervisor wil gaan strippokeren in de drankopslagruimte, en ik heb net een pakje kaarten gekregen om te oefenen!
waarom nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zal niet meer reageren in dit topic
Bij deze dank ik jitz hartelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zal niet meer reageren in dit topic
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:37 schreef somegirl het volgende:
Help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |