Je had het topic in Sport geplaatst. Maar we hebben ook een voetbalforum, daar past het beter in thuis.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:50 schreef Baloetjuh het volgende:
VBL>?
Daar staat hij dus nu al.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:54 schreef Baloetjuh het volgende:
oohw okeej dat wist ik niet... ik ga ff kijke hoe ik m daar dan krijg
jeeeeeeeeeeeeeeeeehj nouw wordt het helemaal gezelliequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef Eliminator20 het volgende:
Ik denk dat ik zondag ook ff langs kom
Jij helpt volgens mij wel mee aan de gezelligheid daar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:08 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeeeeehj nouw wordt het helemaal gezellie![]()
![]()
Stel je voor ze staken de match...quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:25 schreef Suijk het volgende:
Hmm, lijkt me wel leuk! Ik hoop niet dat er spreekkoren zijn?
Jij ook al? Ze moet eens langskomen in Hools.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
Ik word een beetje verliefd op Baloetjuh. Ze is zo lief
Ik niet, daar let ik te veel op uiterlijk voor. En ze heeft geen mooie avatar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
Ik word een beetje verliefd op Baloetjuh. Ze is zo lief
boeruhquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:14 schreef Baloetjuh het volgende:
uh jah wel een btje, en als er iemand scoort doen we met zn allen de wave
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik niet, daar let ik te veel op uiterlijk voor. En ze heeft geen mooie avatar.
Ze is bezetquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij ook al? Ze moet eens langskomen in Hools.![]()
Entree is gratis. Voor een voetbalwedstrijd in de eredevisie betaal je al zo een 40,- euro voor een kaartje.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als het hier om de hoek zou zijn zou ik zeker even een kijkje nemen, maar ik ga er niet voor naar A'dam.
Weet ze dat zelf ook?quote:
40 euro?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Entree is gratis. Voor een voetbalwedstrijd in de eredevisie betaal je al zo een 40,- euro voor een kaartje.
Nu krijg je de hele dag topwedstrijden voor noppes!
Verdien je zo je benzine weer terug![]()
Het niveau is redelijk hoog. kijk, verwacht geen champions leauge niveau, maar wel veel strijd en passie. Ze spelen als het ware voor hun thuisland. Hoe snel krijg je de kans dat te doen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben jij net zo gezellig Eliminator20?
En welke voetballers kunnen we verwachten, hoe hoog is het niveau?
Kom even langs op de stand van de brandweer. Als je zegt dat je van FOK! bent, krijg je een gratis biertje van mequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:50 schreef Suijk het volgende:
Ik denk trouwens dat ik ook echt wel even ga kijken.
jah dat weet ik zelf ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Weet ze dat zelf ook?![]()
[..]
40 euro?
Pannekoek dat je bent!
Betaal ¤ 13,75 bij Roda voor west. Goed dat ik ¤118,- betaal voor mijn scc.
Jij mag vanavond een biertje bij me komen drinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:18 schreef Baloetjuh het volgende:
Lief ik ben ook van Fok! moet ik dat zeggen of mag ik gewoon onder de tap blijven hangen de hele dag![]()
heb echt zin in t WK![]()
![]()
jeehjquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:33 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Jij mag vanavond een biertje bij me komen drinken![]()
Ahum...euh..
Nog meer mensen die er komen? Denk aan het gratiz biertje!![]()
Jupquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie ook van het promotieteam?
En jij ook!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Je gaat een biertje halen bij de brandweertap.
Daar hoop jij op natuurlijk Passie!quote:Op zondag 5 juni 2005 02:53 schreef pascalheister het volgende:
baloetjuh lijkt me wel een leuke meid. misschien wil ze wel brommers kieken
en ik wel wou je zeggenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar zal Eliminator20 niet mee instemmen denk ik.
Je weet het niet...quote:
wrom denk je dat diequote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Baloetjuh het volgende:
we gingen zelf een voetbal show weggeven natuurlijk![]()
wat dacht jij dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |