quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik was gisteren met mn moeder tv aan het kijken. dus hij lult
bedoelde eigenlijk hoe je 'm draait, of het uiteinde groter in diameter is dan het beginquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
idd draai je hem met filter of zonder![]()
Tip is goed genoegquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Draaie ze hier in nl ook wel es met filter ipv tip dan... dacht da ze da alleen in spanje deden...
10 hier, kep vanmorgen niets gegetenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb er 3 mee. ik eet er nu 1
lees je dit wel stribe?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar hou ik wel een beetje van
T zijn ook de nepperds/(t)weakerds die dat doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tip is goed genoeg![]()
Met filter draaien is zonde
ik wel, 2 boterhammen met hagelslagquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
10 hier, kep vanmorgen niets gegeten
Sarcastische opmerking gesignaleerdquote:
beetje jammer dat je er op in gaat eigenlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef Megter het volgende:
[..]
bedoelde eigenlijk hoe je 'm draait, of het uiteinde groter in diameter is dan het begin
toch niets leuker dan een man die goed op je let (en dan bedoel ik niet ziekelijk alles controleren)quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
lees je dit wel stribe?
ken je meid zullen we het maar op houden
@ balli ... hmm wis ik nie... vind het iig ranzig met filter...
voor jou geldt 't zelfdequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
beetje jammer dat je er op in gaat eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:15 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
wel muizen die op sate saus afkomen![]()
we hebbe hetzelfde ontbijt gehad.... soulmatesquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wel, 2 boterhammen met hagelslag
ik ga vanavond mn nieuwe fiets halen
en dan vrijdag lekker touren op mn fiets, nadat ik met mn zus mee naar de werk ben geweest
gewoon kopieren en plakken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
Er zijn hier vast wel mensen die dit weten.
Ik ben dus bezig met mn verslag (in word) en wil een bijlage (vanuit Excel) daarbij voegen, hoe krijg ik dat voor elkaar?
Alles selecteren kopieren en plakkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben dus bezig met mn verslag (in word) en wil een bijlage (vanuit Excel) daarbij voegen, hoe krijg ik dat voor elkaar?
Mja beetje jaloezie is niet erg...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
toch niets leuker dan een man die goed op je let (en dan bedoel ik niet ziekelijk alles controleren)
meng jij je hagelslag ook? ik heb thuis puur en extra puur en ik meng ze op mn bammetje. want puur is te flauw en extra puur te puur. samen zijn ze perfrectquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
we hebbe hetzelfde ontbijt gehad.... soulmates
@ geitje![]()
![]()
![]()
Kopiëren in Excel, en dan plakken speciaal in Wordquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
Dat zou je denken, maar dan valt de helft buiten de paginaquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Alles selecteren kopieren en plakken![]()
die van mij smaakt ook weer heerlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aaaah lekker bakkie slootwater
plakken speciaalquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar dan valt de helft buiten de pagina
Dan draai je de word pagina op landscapequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar dan valt de helft buiten de pagina
ctrl a, ctrl c, ctrl vquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
Bel Bill Gatesquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
gewoon ff checke of jullie echt van elkaar houdenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
lees je dit wel stribe?
ken je meid zullen we het maar op houden
@ balli ... hmm wis ik nie... vind het iig ranzig met filter...
ik vind jaloezie leuk tot op een bepaald punt. Ik vind het bijvoorbeeld heel leuk om vriendlief te pesten door te eggen dat ik met een leuke vent heb gepraat en hij me versierde. en dan jaloers worden. dat is leukquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja beetje jaloezie is niet erg...... zie het als beschermelijke jaloezie
Hij is draco aan het bevrijden uit het kopieer apparaatquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:18 schreef Ballicious het volgende:
We hebben jimjim al uitgerangeerd?
nee ik heb pre-mixedquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
meng jij je hagelslag ook? ik heb thuis puur en extra puur en ik meng ze op mn bammetje. want puur is te flauw en extra puur te puur. samen zijn ze perfrect
Dat heb je ook niet newb.... je zit pas op je 2e dag stagequote:
wel voor kut user van de dag?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de originialiteitsprijs vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |