waarschijnlijk wel ja, maar dan hoeft hij nog niet te weten wat ik exact doequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, die oom van jou weet toch al dat je geen flikker uitvoert
Thanx, en werk ze vandaag.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben weer weg, mijn computerwerkzaamheden zijn overrrr..
succes nog vandaag! kussie!
jitz![]()
jij bent ziekquote:
dus je keekquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien dat je in het kopieerapparaat zat.
hojjequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
oh sorry, ik moet weg![]()
ik draag mijn taak graag aan je over doppie.. of goddess?
Ik heb nog wel ietsquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
oh sorry, ik moet weg![]()
ik draag mijn taak graag aan je over doppie.. of goddess?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:06 schreef Ballicious het volgende:
Vroeger, toen croutons nog uit droog/oud brood bestonden.
Bananensoepquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets![]()
_ A _ _ N _ _ _ _
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:06 schreef stribe het volgende:
Ik ga ff roken, wie gaat er mee?
Ik zou wel willen maar ik ben "half" gestoptquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:06 schreef stribe het volgende:
Ik ga ff roken, wie gaat er mee?
Dan rook je een halve sigaret, wel de goede kant hequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik ben "half" gestopt
Vroagah toen de grondwet nog door kon gaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:06 schreef Ballicious het volgende:
Vroeger, toen croutons nog uit droog/oud brood bestonden.
Nou moet je ophouden, straks komen ze nog kijken wat ik zit te lachenquote:
BANANENENquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets![]()
_ A _ _ N _ _ _ _
En als je nou shag rookt(e)quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan rook je een halve sigaret, wel de goede kant he
heb er nog een op die reply van hemquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden, straks komen ze nog kijken wat ik zit te lachen
Ik koop die dingen zelf niet meer, maar als iemand ze me aanbied kan ik nog geen nee zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:08 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:08 schreef Megter het volgende:
[..]
Sigaretje Tear?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik koop die dingen zelf niet meer, maar als iemand ze me aanbied kan ik nog geen nee zeggen![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
heb er nog een op die reply van hem
ja ik zit vast help me eruit
je vriendin gisteravond ookquote:
Die kwam net ook al voorbijquote:
t is geen groenequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
idd draai je hem met filter of zonder![]()
Nu al ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dan eet ik maar mn bammetje
goddess houdt niet van bezitterige jongensquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
JE BLIJFT MET JE POTE VAN GODDESS AF JA!!!!
ik was gisteren met mn moeder tv aan het kijken. dus hij lultquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
JE BLIJFT MET JE POTE VAN GODDESS AF JA!!!!
Echt welquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:11 schreef stribe het volgende:
[..]
goddess houdt niet van bezitterige jongens![]()
Draaie ze hier in nl ook wel es met filter ipv tip dan... dacht da ze da alleen in spanje deden...quote:
Ik hou niet van rare springende bananen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:11 schreef stribe het volgende:
[..]
Ik heb er 5 mee en die eet ik altijd tussen 12 en 1 opquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb er 3 mee. ik eet er nu 1
daar hou ik wel een beetje vanquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:11 schreef stribe het volgende:
[..]
Soms.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Draaie ze hier in nl ook wel es met filter ipv tip dan... dacht da ze da alleen in spanje deden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |