van t zelfdequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ROFLMFAO OMG U n00b i Pown u, im 1337
![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
met watquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nu is het te laat om op draco te reageren
vertaling aub?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
'hahahahahahaquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
en nog naar links kijkequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er werken alleen 2 mensen rechts van me
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:58 schreef Houniet het volgende:
hoi krijg je 4 homo's op 1 kruk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahah maar goed dat mijn stagebegeleider net de deur uitlooptquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hahahahah maar goed dat mijn stagebegeleider net de deur uitloopt
Ik moest even hard lachen![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
ben ik dan de enige die 'm niet leuk vindquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
* meldtquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die 'm niet leuk vind
Blijkbaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Jij moet echt mee gaan doen aan Lingo!
Hij is goed![]()
Nol doet geen call-tvquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:01 schreef Houniet het volgende:
he Nol, onder wat voor categorie moeten we zoeken
yeaaaaaahquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Hij is goed![]()
doe 'm de groeten van onsquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:01 schreef somegirl het volgende:
ik ga meeten met m'n stagebegeleider!
Tot straks!
Wat ga je bij hem meten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:01 schreef somegirl het volgende:
ik ga meeten met m'n stagebegeleider!
Tot straks!
quote:
ik snap em ook niet hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat houtvlot waar zijn zusje op ligtquote:
toch jammer dat lingo maar met 6 letters isquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Hij is goed![]()
NU EVEN NIET!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:02 schreef Ballicious het volgende:
Ja lieve mensen, jullie raden het al. Het is weer 10.00 en dat betekend.... Juist, jullie geven het goede antwoord al. CUP-A-SOUP!![]()
![]()
![]()
bananen helpen tegen brandwondenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd voor de tip van de dag,
Kijk goed uit met koffie, koffie is namelijk heet.
en ja, ik heb zojuist mn mond verbrand![]()
Dat moet je in je afscheidsmailtje zetten laatste dag dat je aanwezig bent op je stage typ je zoiets van :quote:
snuggerequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
dan verstoor ik de band met m'n familiequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat moet je in je afscheidsmailtje zetten laatste dag dat je aanwezig bent op je stage typ je zoiets van :
Oh en wil je weten wat ik al die maanden nou echt heb gedaan ? Kijk dan eens op http://forum.fok.nl
Maakt niet uit joh, die oom van jou weet toch al dat je geen flikker uitvoertquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan verstoor ik de band met m'n familie
ben je nou nog niet weg, je bent echt niet leuk ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien dat je in het kopieerapparaat zat.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
Nu je het over koffie gaat hebben, ik ga ook ff een bakkie halenquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde het even met jullie delen, om jullie te beschermen tegen de koffie![]()
bedankt! guardian angel!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde het even met jullie delen, om jullie te beschermen tegen de koffie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |