Schuilkelders bij de Gamma in de aanbieding?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:00 schreef Oldbie het volgende:
Morgen snel flink wat boodschappen doen vooordat de oorlog uitbreekt![]()
hebbuhquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:01 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Schuilkelders bij de Gamma in de aanbieding?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
'Ja' is praktisch gelijk aan een revolutie.
Typisch inderdaad.quote:
dit was geen raadgevend referendum. deze uitslag is bindend. ze kunnen het nu echt niet meer negeren want dan krijg je idd oorlogquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach. De drogredenaties zijn over en weer gevlogen met de 'nee' kant als winnaar van het referendum.
Ik ben benieuwd hoe de politieke partijen zich uit dit gaan redden. Vergeet niet, het was slechts een raadgevend referendum; en sinds ik heb gezien hoe makkelijk sommige partijen beloftes vergeten heb ik weinig vertrouwen meer in de centrumpolitiek...
Either way. 'Nee' is een doodsteek voor de grondwet. 'Ja' is praktisch gelijk aan een revolutie.
Denk jij dat Nederland het gaat pikken als 'de politieke elite' ja zegt? Druppel, emmer, de hele rataplan.quote:
Dat gebeurt ook niet hoor. En terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Denk jij dat Nederland het gaat pikken als 'de politieke elite' ja zegt? Druppel, emmer, de hele rataplan.
Het was raadgevend. Bindend gemaakt door beloftes van partijen, maar die breken ze makkelijker dan dat ze ze maken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dit was geen raadgevend referendum. deze uitslag is bindend. ze kunnen het nu echt niet meer negeren want dan krijg je idd oorlog
dat heet opportuun stemmingmakerij , walgelijk dat zeker. het laatste wat ik wil is mij gesteund zien in mijn stem door Wilders of dat andere hongerige reetluis van Pim.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef mcintosh het volgende:
Gadverdamme, alleen al het feit dat Wilders "trots op de Nederlandse bevolking is" en Herben vind dat de "nederlandse bevolking een groot compliment verdiend" geeft mij een naar gevoel
Ik zie Bos, Balkenende, Zalm en Dittrich er wel voor aan. Zeker de laatste, maar ook de eerste 2 zou ik niet uitvlakken. En de VVD stemde sowieso al voor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet hoor. En terecht natuurlijk.
Terwijl het gewoon betekent dat er helemaal niets verandertquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:04 schreef Realzm het volgende:
Toch mooi dat je nu iedereen die Nee heeft gestemd, ziet juichen alsof we het WK hebben gewonnen..
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het was raadgevend. Bindend gemaakt door beloftes van partijen, maar die breken ze makkelijker dan dat ze ze maken.
Je denkt dat echt? Al had ik liever gezien dat er Ja uit was gekomen, als dit zou gebeuren, zou ik per direct emigreren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zie Bos, Balkenende, Zalm en Dittrich er wel voor aan. Zeker de laatste, maar ook de eerste 2 zou ik niet uitvlakken. En de VVD stemde sowieso al voor.
Jawel hoor. Europa wordt een stuk groter, met dezelfde mate van wanbestuur.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:06 schreef Leshy het volgende:
Terwijl het gewoon betekent dat er helemaal niets verandert
Zoals ik al eerder zei, ik zou het niet uitsluiten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die verbreken ze echt niet. believe me
![]()
Met deze opkomst en deze uitslag krijg je volgens mij dan acties om nieuwe 2e kamer verkiezingen uit te schrijven, en een hoop animo om mee te doen. Het Volk, verenigd achter de banieren van de SP en Wilders, eist dan het aftreden van de regering.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:05 schreef Crack_david het volgende:
op papier was het een raadgevend referendum... maar deze uitslag negeren zou wel heel stom zijn
Jup.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel hoor. Europa wordt een stuk groter, met dezelfde mate van wanbestuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |