Graag gedaan, dat is dan 10¤quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef Jopiler het volgende:
JohanD, bedankt voor de hulp.
Nooit wat gestort naar bookmaker, 50 euro opgenomen
WELTERUSTEN
Je kapt er wel snel meequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef Jopiler het volgende:
JohanD, bedankt voor de hulp.
Nooit wat gestort naar bookmaker, 50 euro opgenomen
WELTERUSTEN
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NG die wel blijft, niet blijft, wel blijft, niet blijft.
Gok ik.
Dat mag niet van NGquote:
Nog iemand tips?quote:Atletico Paranaense - Santos Fc
02/06/2005 00:15 - Copa Libertadores 2.70 3.20 2.20
Sao Paulo - Tigres Uanl
02/06/2005 02:45 - Copa Libertadores 1.45 3.70 5.50
Ceara Ce - Fluminense RJ
02/06/2005 02:45 - Brazil Copa 2.55 3.15 2.30
Cruzeiro MG - Paulista SP
02/06/2005 02:45 - Brazil Copa 1.30 4.00 8.00
Chivas Usa - Kansas City Wizards
02/06/2005 04:30 - USA MLS 3.40 3.15 1.90
Lezen, vorige topic en topic daarvoor..quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:58 schreef Fe2O3 het volgende:
Hoe de anus kom ik aan die freebets ?
Wie wat waar waarom enzo ~:-)
Jullie jassen er 60 topics per dag door.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
Lezen, vorige topic en topic daarvoor..
Check mijn posts uit het vorige topic maar. Genoeg MLB bets.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:15 schreef VinnieJones het volgende:
Niemand die MLB speelt vannacht ?![]()
Gister eerst 3 van de 4 bets goed..
Daarmee een winst van +60 euri gehaald..
Daarna zet ik al mijn winst op de Yankees en die verneuken natuurlijk alles..
Vandaag lees ik dat er wel veel vertrouwen is in de Yankees..
Odds zijn wel laag 1.46.
Misschien neem ik ze wel met Boston samen..
Verder nog interessant: ATL Braves, Stl Louis, FLA Marlins en de Padres..
jep had ik ook. ik een mailtje gestuurd en als antwoord:quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:44 schreef sander4444 het volgende:
heb de laatste 2 keer van AdValvas wel een bevestigingsmail van mn cadeau gekregen maar t mailtje met de code niet. hebben meer mensen hier last van?
had ook een mailtje gestuurd en idd net hetzelfde mailtje gehad. ze snappen t ff nie meer daarzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:26 schreef hellmond het volgende:
[..]
jep had ik ook. ik een mailtje gestuurd en als antwoord:
geachte
u zal uw code binnenkort per mail ontvangen,
er is momenteel even een vertraging opgetreden
k heb je toegevoegd op msn, heb wel een paar tips. op t forum noemen we nl geen bookie-namen, behalve degene die al in t begin zijn genoemdquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:16 schreef Gelderland het volgende:
Wat is nou de beste/leukste online bookmaker(qua odds/bets etc.)
De beste hiervoor is www.betfair.com.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:16 schreef VincentAdam het volgende:
waarom eigenlijk niet ? Ik had er ook wel een vraag over paar topics geleden maar ook nooit beantwoord, welke bookmaker biedt het meeste live gokken op wedstrijden, met ook nog eens goede odds. Wat is jullie mening?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik zat al een week of 2 te kijken om ergens mn opgebouwde winst van de laatste 3 maanden in 1x op te knallen, met uiteraard NG als voorbeeld. Mijn wedseizoen loopt toch op zn einde, ik hou het alleen bij voetbal. Dus het is of een grote klapper maken of volgend seizoen weer op 0 beginnen.
Het is niet het hele saldo geworden maar toch zo´n 70%, zijn nog een paar andere wedstrijden waar ik nog wat op wil inzetten. Ik heb ontzettend veel vertrouwen in Oranje dus die moeten het zaterdag gaan doen voor mij.
[[url=http://img137.echo.cx/img137/344/holland3ji.jpg]afbeelding][/URL]
thanks, had deze al een paar keer gezien. denk dat ik hier maar eens lid van ga worden. Ik vind life veel leuker dan wachten, plus die ratings zijn vaak wel erg laag bij bv wookiebookie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef Calella het volgende:
[..]
De beste hiervoor is www.betfair.com.
Alleen dit is geen traditionele bookmaker, dit is een 'betting exchange".
Lol, netjes.... Hoeveel accounts heb je wel niet lopen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef Damzzz het volgende:
Lopende inzetten: 20
Gratis bets: 47
Ze worden stijlgek bij Advalvasnu al zo'n 80euro aan freebets binnengehengeld
en cashen nog ff dus
Volgens mij ben jij er de hele dag mee bezig hhaha., zou wel willen, maar ja moet ook werken he.... heb wel inmiddels een muisarm van al dat klikken op die vragenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:24 schreef Damzzz het volgende:
Lopende inzetten: 20
Gratis bets: 47
Ze worden stijlgek bij Advalvasnu al zo'n 80euro aan freebets binnengehengeld
en cashen nog ff dus
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:44 schreef PyTh het volgende:
2005-06-02 15:18:32 N°18487775 (Free bet) 1.00 200.00 ¤
03-07-2005 15:00:00 Wimbledon 2005 : Eindwinnaar - Heren (Enkel) / Winnend / Geplaatst / ANDREEV Igor (RUS) (1)
200.00
Hogere totaal-odd. Inzet x Odd A x Odd B x Odd C xr Odd D etc. Maar dan moet wel alles goed zijn om te winnenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Even een n00b vraagje hoor..
Wat is het nut van combo's maken?
Nope. Stel dat je op Henin en Pierce ingezet had als combo, dus 1 euro op Henin wint en Pierce wint. en Pierce zou nu verliezen, dan verlies je de bet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah okee...
En geld dan nog wel dat als je er bijvoorbeeld bij een combo van 2 er 1 goed hebt, dat die ene gewoon gewonnen is?
Correctquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:01 schreef HoIIandia het volgende:
Even een mrbookie wookie vraagje: Er moeten kosten betaald worden van 5 euro <150 en een percentage over het bedrag van wat je niet gewed hebt.
Stel ik heb 50 euro bij Mrb en zet die in op een quote van 3 en win ---> balans: 150, dan hoef ik dus geen kosten te betalen bij het opnemen?
quote:De code die je ingevoerd hebt, is ongeldig, reeds gebruikt of de geldigheidsdatum is verstreken.
Of je bent reeds lid en hebt een code ingevoerd die enkel bestemd is voor nieuwe leden.
Voor tennis werkte die bij mij ook niet meer. Straks maar eens met een nieuw account voetbal proberen te kopen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:12 schreef Butra het volgende:
Die codes van AdValvas lijken niet meer te werken:
[..]
Volgens mij vinden ze me niet zo aardig meer. Ik kan de site alleen nog bereiken met een proxy.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor tennis werkte die bij mij ook niet meer. Straks maar eens met een nieuw account voetbal proberen te kopen.
Naja, de oude antwoord ik ook, dus die mogen uiteraard wel even gemaild worden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Je hebt niet zoveel meer aan die lijst antwoorden, zijn een hele berg nieuwe vragen bijgekomen...
Met jou persoonlijk of bij iedereen?quote:Ik denk dat het een beetje afgelopen is de Free Bets van Advalvas.
Ik wil nog wel 4 freebets wagen aan die MLB. Nog tips?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:02 schreef VinnieJones het volgende:
Boston -1.5 @ 2.10
50 euri inzet
Ik neem ze nog een keer.
Want ik weet mocht ik ze laten liggen dan winnen ze 100 % en wordt ik helemaal gek..
Kom op Red Sox.. Gimme te money
![]()
Nog wat op Finland-Denemarken over 2.5 @ 1.90
http://www.futbol24.com/live_s.aspquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:07 schreef Jopiler het volgende:
Waar volg je die tussenstand?
Geef die code dan maar aan mijquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:37 schreef Breukink het volgende:
ik kan ook de free bets niet meer verzilveren. eerste keer krijg ik geen code alleen die andere mail, en de andere keer werkt de code niet bij bookmaker
Tssk, Puerta wint hoor, daar heb ik mn geld op staanquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:07 schreef Jopiler het volgende:
2005-06-02 21:06:41 N°18497485 10.00 25.27 ¤
03-06-2005 10:00:00 Davydenko N. - Puerta M. / Match 1-2 / DAVYDENKO Nikolay (RUS) 1.55
03-06-2005 10:00:00 Federer R . - Nadal R. / Match 1-2 / FEDERER Roger (SUI) 1.63
Inderdaad!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tssk, Puerta wint hoor, daar heb ik mn geld op staan
Heeft MRB je freebets verwijderd?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:15 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Dag freebets![]()
Hoeven we tenminste ook niet meer complete pagina´s met combo´s te zien![]()
idd, heb net weer punten verzameld en nu zegtie bij Mr.bookie dat de codes ongeldig zijn....SHITquote:
Nee, heb er niet aan meegedaan. Al die moeite voor een paar gratis euro´s heb ik geen tijd voor. Daarnaast denk ik dat je binnenkort flink wat spam van die site kan verwachten als ik zo hun policy ff snel doornam....quote:
dat mogen ze toch helemaal niet doen? we hebben m.b.t. MrB toch helemaal geen regels overtreden?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Bookie zal de codes die van Advalvas komen wel blokkeren..helaas..
Nee precies,quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:23 schreef sander4444 het volgende:
[..]
dat mogen ze toch helemaal niet doen? we hebben m.b.t. MrB toch helemaal geen regels overtreden?
St. Louis staat er helemaal niet tussen bij Mr. Bookmaker, nu ook al die freebets over zijn ga ik toch maar een keer naar een andere bookmakerquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
15 euro @1,75 op St Louis
40 euro @1,75 op Federer
ze zijn zojuist aan de eerste inning begonnenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:30 schreef Gelderland het volgende:
St. Louis staat er helemaal niet tussen bij Mr. Bookmaker, nu ook al die freebets over zijn ga ik toch maar een keer naar een andere bookmaker![]()
![]()
![]()
mensen hier hebben wel een paar tientjes eraan verdiend zag ik , 1tje zelfs boven de 50 Euro toch?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:22 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Nee, heb er niet aan meegedaan. Al die moeite voor een paar gratis euro´s heb ik geen tijd voor. Daarnaast denk ik dat je binnenkort flink wat spam van die site kan verwachten als ik zo hun policy ff snel doornam...
Ik zit aan de 80 euro ongeveer, maar ben nog niet de rijkste hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:31 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
mensen hier hebben wel een paar tientjes eraan verdiend zag ik , 1tje zelfs boven de 50 Euro toch?
het is dat ik tentamen week heb, anders zat ik ook te freebetten
hmmz, ik zou ze maar uitgeven, want zo zeggen ze dat die ook niet meer geldig zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Damzzz het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen ff weten of ik nu al mijn bestaande freebets als de donder moet opmaken of dat ze mij die niet meer kunnen afnemen?
Lijkt me dat je die gewoon houdt. Anders was je ze al kwijt geweest. Ik denk dat Bookie alle nieuwe codes van Advalvas blokkeert.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Damzzz het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen ff weten of ik nu al mijn bestaande freebets als de donder moet opmaken of dat ze mij die niet meer kunnen afnemen?
Hoe doe je datquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
net een driekwartier bezig geweest en 2500 punten verzilverd, deed het ook nog gewoon...
Heb je alle franse vragen ook gedaan? Star-WArs concours is al 250 en simpsons ook 200 ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe doe je dat.
Heb bij alle wedstrijden de vragen juist beantwoord, maar heb nog maar 1865 punten.
Al gedaan, nog geen reactie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:40 schreef Jopiler het volgende:
Wie mailt mrbookmaker om te vragen waarom de freebets niet meer werken? Ik durf niet
Bwahah ik niet, straks nemen ze die van mij (die ik al heb) ook nog afquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:40 schreef Jopiler het volgende:
Wie mailt mrbookmaker om te vragen waarom de freebets niet meer werken? Ik durf niet
Ook de franse vragen beantwoorden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe doe je dat.
Heb bij alle wedstrijden de vragen juist beantwoord, maar heb nog maar 1865 punten.
Ah tof, zie behoorlijk wat punten staan, maar spreek totaal geen fransquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:40 schreef Damzzz het volgende:
Heb je alle franse vragen ook gedaan? Star-WArs concours is al 250 en simpsons ook 200 ofzomaar ik hoor dat die codes niet meer gaan werken :S
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:45 schreef Gelderland het volgende:
btw. ik ben van plan op Davydenko N. - Puerta M. voor Puerta M. te gaan, iemand dit ook al gedaan of zouden jullei dit niet doen?
God damn, jij doet een hoop moeite voor die anderhalve euroquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:44 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, zie behoorlijk wat punten staan, maar spreek totaal geen frans.
Heeft iemand daar toevallig een antwoordenlijstje van dan?
Zo ja: martinbl@home.nl
Ik heb hier nog een lijstje antwoorden liggen van de wat oudere franse vragenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met nul verstand van frans is het goed te doen. Sommige vragen zijn zo duidelijk, of alleen een cijfer zoeken wat ook een de tekst staat of een woord zoeken wat ook in de tekst staat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te spreken maar te kunnen lezen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n laatste freebetquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:57 schreef Gelderland het volgende:
btw. iemand iets ingezet op Pierce @ 4.00
Ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch nog maar 3 MLB bets gemaakt. Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:57 schreef Gelderland het volgende:
Het is exit Jones....................bij 3-3 in inning 9 kan de thuisploeg nooit 2 runs verschil meer winnen omdat de thuisploeg de gelijkmakende slagbeurt heeft, en als er dan 1 clown binnenloopt is het direkt...end of the match. Volgens mij geldt dat zelfs bij een homerun met alle honken bezetquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:43 schreef VinnieJones het volgende:
Zie dat Boston weer loopt te kutten 3-3
Inning 7
Boston aan slag
2 outs
alle honken bezet..
Homerun king dakloze aan de beurt..
You can do it !![]()
edit: helaas ze bakken er niks meer van![]()
Ow God in hou m'n hart vast....de odds zijn altijd laag en ze presteren het hele jaar al niks. Vannacht hebben ze toch ook verloren van datzelfde Kansasquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:10 schreef Gelderland het volgende:
New York Yankees @ Kansas City Royals
heb net 10 euries ingezet op NY Yankeeees
Maakt ze ook kans?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:57 schreef Gelderland het volgende:
dus jij zou je geld eerder op Kansas zettenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:12 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ow God in hou m'n hart vast....de odds zijn altijd laag en ze presteren het hele jaar al niks. Vannacht hebben ze toch ook verloren van datzelfde Kansas
Lijkt me het voordeel van Kansas hebbenquote:Scouting Report:
Pitcher Yankees
Pavano looks to rebound after being pounded in his last outing, when he gave up five runs and 11 hits in only 3 2/3 innings during the Yankees' 17-1 loss to the Boston Red Sox. Pavano had won his last four decisions before earning the loss May 28. The 11 hits he allowed were a season high.
Pitches Kansas
Jensen made his Royals debut impressively, beating the Cardinals with five strong innings. In his second start, however, his fortunes reversed and the Angels banged him around for seven runs in 3 1/3 innings. In his second turn around the batting order, he couldn't hit his spots and was raked. Jensen, a one-time Giants starter, is a tough competitor with a variety of pitches including a surprise-element knuckler.
Dat lijkt me wel iets voor mn laatste cashbackquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:57 schreef Gelderland het volgende:
Nee hoor, zo heb ik vorig jaar weleens een -1,5 gewonnen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:10 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat zelfs bij een homerun met alle honken bezet
Lijkt me dat je dan problemen krijgt bij de uitbetaling... ( want je hebt al een account bij hun) zeker als je freebets inzit,quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook de franse vragen beantwoorden.
Freebets werken nog wel maar alleen als je nog niet eerder een promocode hebt ingevoerd.
Oftewel, ook al wordt ie afgewezen gewoon invoeren op een "vers" account.![]()
BEDANKT !quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:23 schreef Gelderland het volgende:
Jongens bedank mij nog maar ff voor die link van de freebet, sommige hebben flink wat winst gemaakt geloof ik hiermee![]()
![]()
zal strax mijn rekeningnr. ff doorgeven, 10% wil ik vangen![]()
![]()
En hopen dat we nog maar lang van elkaars 'tips' mogen genieten hé![]()
(hopenlijk komt er snel weer zoiets nieuws met promocodes/cashbacks etc.)
![]()
Geef je dat dan ook weer door aan degene waarvan jij het hebt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:23 schreef Gelderland het volgende:
Jongens bedank mij nog maar ff voor die link van de freebet, sommige hebben flink wat winst gemaakt geloof ik hiermee![]()
![]()
zal strax mijn rekeningnr. ff doorgeven, 10% wil ik vangen![]()
![]()
Die topic had ik ook net gevonden jaquote:
Lijkt mij ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yankees wordt ook apart inderdaad. Heb maar op allebei in een combo gezet.
Lijkt me het voordeel van Kansas hebben
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:29 schreef VinnieJones het volgende:
Mocht Oritz een homerun maken dan win ik.. kans 0.01 %![]()
ghehehe, heb het idd daar vandaan, maargoed hier hebben mensen er ook weer ff lekker van kunnne profiteren nietwaarquote:
nog ingezet op Kansasquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:38 schreef VinnieJones het volgende:
Laat dat baseball maar komen voor vanancht![]()
![]()
Hmm nee misschien wel de Yankees..quote:
Ze hebben dan ook alletwee een odd waar je echt niet voor wilt spelen...rond de 1,45quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:45 schreef VinnieJones het volgende:
Volgens een gast van BA forum zijn beide New York ploegen vandaag redelijk een banker.. Yankees en Mets that is..
Heb je ooit al eens een promocode ingevoerd?quote:
Aha.....ze zijn weer verder aan het ballen ............ inmiddels 3-5 voor St Louisquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
Het regent bij Colorado - St Louis (1-2)![]()
NG
18quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:44 schreef Butra het volgende:
Ik heb nog 18 codes over.
Wie van de vaste posters heeft er wat aan?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:46 schreef Butra het volgende:
[..]
Allemaal tennis ja, ondankbaar stuk vreten.![]()
mag ik de restquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:05 schreef Greetings het volgende:
2 van de 18 deden het. iig bedankt!
Zou ik niet doen. In principe kun je alleen maar verliezen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:09 schreef sk888er het volgende:
DIt gaat alleen maar over het sportgedeelte van de bookmakers....
Zijn er ook mensen die op de borden van blackjack en roulette spelen???
Ik zou namelijk wel eens willen weten of er een beetje winst op is te verkrijgen.....
In ditzelfde subforum is ook een topic over pokeren, misschien dat zij je kunnen helpen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:09 schreef sk888er het volgende:
DIt gaat alleen maar over het sportgedeelte van de bookmakers....
Zijn er ook mensen die op de borden van blackjack en roulette spelen???
Ik zou namelijk wel eens willen weten of er een beetje winst op is te verkrijgen.....
Bet 13quote:
Ik doe ook effe gek.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:34 schreef Poepoog het volgende:
Tering. Laat ik maar gek doen ik zet wel 250 euro at Zuid Korea
Hmmz, ik kreeg slechts 1,75.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:56 schreef Poepoog het volgende:
Nou ook maar even 20 euro @ japan gezet @ 2.28
Volgens mij vergeet je 15 euro in te typen!quote:ok ik heb net dus die cashback code van tennis2000 gebruikt... ik volg al die aanwijzingen en dan krijg ik vervolgens:
PROBLEEM TIJDENS PLAATSEN WEDDENSCHAPPEN
Gelieve minimum op één weddenschap in te zetten.
Ik wil er wel eentje proberen, wie weet werkt het (ambrosius84 AT hotmail PUNT com)quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:44 schreef Butra het volgende:
Ik heb nog 18 codes over.
Wie van de vaste posters heeft er wat aan?
Zou kunnen, maar JHH lijkt me toch wel de favoriete. Maar met de cashbackbet kun je enig risico nemen natuurlijk..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:15 schreef sander4444 het volgende:
denken jullie dat deze cashbackbet succesvol zal zijn?
J. Henin-Hardenne - M. Pierce
Nederland - Roemenie
¤ 15,00 ===> ¤ 96,00
zit er geen uiterste datum aan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:37 schreef PyTh het volgende:
Ik heb 'm ook nog steeds, en bewaar hem zelfs tot volgend seizoen denk ik.
6 posts hierboven dus net een aantal gepostquote:maarja, iemand nog leuke (MBL) bets voor t2day?![]()
Hij wordt nog geaccepteerd, maar geldig tot 25-5 staat er, maar hij doet het nog steeds. Tnx!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:51 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Misschien dat ie het nog bij iemand doet:
5ap2643809900.
ALs de klote Yanks wonnen had ik nu alles goed..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:10 schreef VinnieJones het volgende:
1. Wash. Nationals @ 1.90
2. Yankees -1.5+ Mets -1.5@ 3.10
3. Cubs @ 2.19
20 euri stake each![]()
ik zat met de 1 of andere manier met 5% in mn hoofdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:49 schreef Poepoog het volgende:
20 % van 1000 is 200 euro toch?
En je moet alles wel een keer inzetten om het weer op te kunnen nemen
Hoezo moet dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:49 schreef Poepoog het volgende:
20 % van 1000 is 200 euro toch?
En je moet alles wel een keer inzetten om het weer op te kunnen nemen
Ik heb 'm zo gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef sander4444 het volgende:
Mijn banker voor vandaag
RBC Roosendaal - Stormvogels/Telstar HT/FT X/1
FC Zwolle - Helmond Sport HT/FT X/2
Sparta Rotterdam - De Graafschap HT/FT 1/X
VVV-Venlo - FC Volendam HT/FT 2/2
¤ 1,50 ===> ¤ 1721,25
[edit] motivatie:
RBC Roosendaal - Stormvogels/Telstar HT/FT X/1
RBC Roosendaal heeft weer verdedigers terug, maar mist nu juist weer wat stootkracht voorin. Stormvogels/Telstar zal ze de 1e helft wel kunnen bijhouden, maar in de 2e helft zal RBC Roosendaal toch het net weten te vinden, zeker omdat ze FC Volendam moeten bijblijven. Waarschijnlijk 1-0 of 2-0
FC Zwolle - Helmond Sport HT/FT X/2
FC Zwolle zal iets willen laten zien na de 5-0 nederlaag van dinsdag. De eerste helft zullen ze dus vol gaan, maar ik denk dat Helmond Sport genoeg kwaliteit heeft om ze tegen te houden. De motivitie van FC Zwolle zal in de 2e helft afzwakken, waarna Helmond Sport kan toeslaan
Sparta Rotterdam - De Graafschap HT/FT 1/X
Sparta heeft een overwinning nodig en ze zullen dus flink stevig aan de wedstrijd beginnen en met een voorsprong de rust in gaan. Daarna moet De Graafschap scoren om nog een kleine kans op lijfsbehoud te behouden en ik denk ook dat ze zullen scoren
VVV-Venlo - FC Volendam HT/FT 2/2
FC Volendam zwaar gemotiveerd, want ze hebben nog alle kans om te promoveren. VVV-Venlo is eigenlijk al uitgespeeld en de meeste spelers en de trainer zijn al bezig met het zoeken van een club voor volgend jaar. Weinig motivatie dus bij de thuisploeg
Freebetwinst uitbetalen werkt dus!quote:Hallo Butra,
Je geldopvraging van 01/06/2005 19:34:14 voor een bedrag van 215,16 werd aanvaard.
Neequote:
dit houd dus in dat je maar 2 keer 10Euro mag kopen bij adlavasquote:
Tja weet ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:58 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
dit houd dus in dat je maar 2 keer 10Euro mag kopen bij adlavas
ofwa?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:29 schreef Breukink het volgende:
dat je dat zelf niet kan bedenken
Hebben ze dat gemaild? Of staat dat ergens bij Mr. Bookmaker?quote:Hallo Butra,
Je geldopvraging van 01/06/2005 19:34:14 voor een bedrag van 215,16 werd aanvaard.
motivatie?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Voor vanavond ook 15 euro @1.98 op Zuid-Korea gezet, net zoals Poepoog dus.
zoals ik al zei, ik heb de tip overgenomen van iemand anders, die ik een goeie tipper vind.quote:
wedstrijd begint trouwens al over 20 min.quote:Reasons are not much. Just to say UZBEKISTAN can not afford a DRAW as they are down in the table of Asian Qualifiers and need 3 WINS for a miracle. That's why they changed their coach and coach changes always effect good on teams in first matches. But the coach change is not much here as both teams have double quality difference.
KOREA here with their quite best probable squad and Uzbekistan without many important European League playing players... With many inexperienced players will it be hard for Uzbekistan to take something from Korea as Korea is leader of the group and will play just one match at home of 3 matches. And noone can guarantee points vs Kuwait or S.Arabia.
That's why i take the Koreans. Esp, their great counter attacks should bring something as Uzbekistan will play for a winner here and Korea should get spaces.
My opinion, KOREA is a solid choice for FRIDAY. (i'm @1.73 @sportingbet. Don't know the odds now.)
Begint al om 15.00.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Voor vanavond ook 15 euro @1.98 op Zuid-Korea gezet, net zoals Poepoog dus.
bij Mr. Bookmaker is de odd van 1.80 naar 1.70 gegaan voor South korea....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:48 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik begin te twijfelen, check de odds op Betfair, stijgen als een gek.....nu al 2.08
wow echt ziekquote:
Ik heb er nu ook geen meer. En mijn saldo is gewoon hoogquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
wow echt zieknu zijn ze wel op of niet denk ik
(jij hebt echt dagen accountjes geopend en vragen beantwoord of niet
)
Gluckquote:Uzbekistan-South Korea 7' Four consecutive corners for Uzbekistan. The Koreans held off the pressure and have finally gotten the ball out of their zone.
Zou mooi zijn jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou mooi zijn wanneer de halve finales van RG beiden minimaal twee tie-breaks hebben. Ik heb op alle mogelijke setstanden qua uitslag en combinaties ingezet
Laat het maar een mooie 5setter worden hoor. Net als Federer - Nadal.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:59 schreef Gelderland het volgende:
ach er zijn nog 45 minuten waar ze kunnen scorenik heb er ook geld opstaan namelijk
dus heb er wel vertrouwen in
verder gaat het met Puerta ook nog wel OK, het gaat nu in de 2e set wel gelijk op, hopenlijk wintie die wél
hebben ze goede dingen verandert want het is alweer een kwartier gespeeld en 0-0 nog steedsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef hellmond het volgende:
Uzbekistan-South Korea 45' First half finishes with Korea completely dominating. Uzbekistan will need to change a few things at half-time in order to beat these tough Koreans.
Blijkbaar erg leuk jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:35 schreef Gelderland het volgende:
Whaha, daar gaat jullie geld (gelukkig heb ik maar een paar euro op ingezet) maar dat uzibekistan maakt gewoon 1-0![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |