Elke woensdagavondquote:Lilly is een slimme en gedreven detective die haar sporen heeft verdiend op de divisie moordzaken in Philadelphia. Haar inlevingsvermogen in het criminele brein is uitzonderlijk, en ook haar instinct vormt een belangrijke leidraad bij het oplossen van moorden. De transfer naar 'cold cases' is voor Lilly een keerpunt in haar carrière. Vanaf dan moet ze zich gaan bezighouden met het ondervragen van getuigen uit moordzaken van soms wel vijfentwintig jaar terug.
Dat dit serieuze consequenties heeft, realiseert Lilly zich maar al te goed. De levens en omstandigheden van de betrokkenen van toen, zijn in de loop der tijd veranderd en oud zeer komt weer bovendrijven. Ook bestaat er altijd de mogelijkheid dat verdachten opnieuw kunnen toeslaan.
Zoeken naar nieuwe aanwijzingen
Gebruikmakend van de moderne opsporingstechnieken van vandaag de dag, graaft Lilly in het verleden. Ze wordt hierin onder meer bijgestaan door haar mentor Lt. Tom Stillman (John Finn) en ietwat arrogante collega Detective Scott Valens (Danny Pino) Op zoek naar nieuwe aanwijzingen voor zaken die ooit voor onoplosbaar werden gehouden, heeft de jonge detective zichzelf één missie opgelegd; geen enkel slachtoffer mag ooit vergeten worden.
Uitvoerend producenten van Cold Case zijn Jerry Bruckheimer en Jonathan Littman; tevens verantwoordelijk voor hitseries als Without a Trace en CSI: Crime Scene Investigation.
quote:Gleen
The fiancé of a fireman (DeLane Matthews) asks Lilly to help prove that a convicted felon, about to be paroled on an unrelated crime, is responsible for the murder of the fireman's first wife. The Young mother was killed by a homemade bomb packed in a laundry-detergent box shortly before she was to testify in court against a man who exposed himself to her.
tnx!quote:Op zondag 11 september 2005 17:19 schreef Aryan_S het volgende:
Aflevering 16 Volunteers
http://www.tv.com/cold-ca(...)/298249/summary.html
Ik kijk het soms, het is wel leuk om af en toe te kijken, maar een echte topserie vind ik het niet.
Als dat zo is, dan mis ik de helft. Hij staat al bijna een jaar ingesteld op dezelfde tijd. Waarom hebben ze ineens alle tijden weer verschoven bij de SBS-groep ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef boneyard het volgende:
vanavond weer, ravaged: aflevering 18 van seizoen 2, wel wat later dan gewoonlijk zo te zien, om 23:00.
Wat zeggen ze dat netjes...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:25 schreef boneyard het volgende:
De onopgeloste moord op een negroïde tienerjongen wordt na meer dan 35 jaar heropend.
lekker zo laat. vandaag heb ik t opgenomen , voetbal op tv. moet ook kunnen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:58 schreef ranja het volgende:
Erg goede serie, jammer dat Net5 niet op een groter publiek gokt door het zo laat te zetten.
Maar ach, voor mij maakt het weinig uit zo lang ze niet gaan klagen over de kijkcijfers.
niet bij csi of Law & Order.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:19 schreef boneyard het volgende:
das toch met de meeste van zulke series wel, of er is een zo'n zaak die maar terug blijft komen. ik denk dat een serie waar er regelmatig niks uit komt weinig succes zal hebben
Het is off-topic maar is er geen Law & order topic?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:25 schreef haagse_elfje het volgende:
bij Law&Order komt het idd ook wel regelmatig voor dat ze de zaak niet helemaal kunnen oplossen, of helemaal niet. Dat vind ik op zich dan altijd wel leuk aan alle drie de L&O dat het einde nooit echt vast staat. Bij CSI, lossen ze de zaken wel vaak op maar soms ook weer niet
Cold Case is wel een mega leuke serie om naar te kijken....
die was er wel, maar die is ergens zoek geraaktquote:Op woensdag 5 april 2006 16:25 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Het is off-topic maar is er geen Law & order topic?
niemand schijnt er echt te mogen, ze had toch een relatie met een andere agent ofzo volgens de captain? misschien kent vera die of is hem zoiets gebeurt.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:46 schreef ranja het volgende:
Waar komt ineens die nieuwe dame vandaan, en waarom mag Vera haar niet?
Ik heb de einde gemist? Wie wilt me vertellen wie hem nou vermoord had?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:08 schreef boneyard het volgende:
woensdag 10 mei 2006, 22:35-23:30, net5
s03e04 colors
Detective Rush opent een zaak waarin een honkballer met zijn eigen knuppel is doodgeslagen.
bron: tvgids.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:09 schreef Erasmusch het volgende:ik wist het !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje?? Veel te erg. Normaal vind ik het plot erg goed, maar deze keer viel het zwaar tegen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:17 schreef Erasmusch het volgende:
Was ook wel een beetje te verwachten.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |