echt of niet?quote:
oeh jee, das een langequote:op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef #ANONIEM het volgende:
vriend van me kent een meid via internet en heeft met haar afgesproken via internet om met haar uit te gaan in een discotheek. ik ga mee blijkt ze een vriendin mee hebben genomen. ik ga met die vriendin praten, dansen en zoenen - geen relatie.
komt ze bij me voor het feest van de buren, heb ik met haar gezoend, zij om 11 uur 's avonds terug naar huis, opgehaald door haar vader. ik naar diezelfde discotheek en met een andere meid gegaan die me plotseling op de bek pakte (had al wel met haar gepraat enzo).
die meid boos die die avond bij me was want ze was er via via achtergekomen en ze geeft mijn e-mail adres aan haar beste vriendin per ongeluk. die vriendin heeft me toegevoegd en ik met haar praten via msn en ze zag er wel leuk uit en toen later ontmoet (ja een suffe msn-ontmoet gedoe) maar klikte goed en toen moest ze die vriendin bericht geven dat ze met mij verkering had.
hierna was die ene vriendin nog maanden boos op me en zat via msn me uit te schelden voor alles en nog wat. ik had het na 3 dagen uitgemaakt met die ene meid van msn want ik was even wat boos op haar en dat was einde relatie.
een andere meid ook van het uitgaan ontmoet. (relatie).
andere meid mee gezoend (geen relatie).
andere meid via het uitgaan ontmoet![]()
een turks meisje ontmoet in arnhem. mijn pa heeft daar zijn nieuwe vriendin en ik ging dus mee samen met een vriend en toen 's avonds in contact gekomen met een turks meisje (haar snor viel wel mee) en daarmee nog wel leuke dingen gedaan.
voor de rest erg veel meiden via het uitgaan en in de stad ook wel 3 op een avond in dezelfde uitgaanstent![]()
laatste vriendin heeft 2 maanden geduurd en kende ik van een subtropisch zwembad. kwam ik mee aan de praat en gezoend in het zwembad en toen relatie.
nu weer een andere meid waar ik mee in contact sta en zoen die ik ken via een vriendin van me.
nou ja en op mijn 17e (3 jaar geleden) ook nog 2 meiden via chat ontmoet![]()
ik sta zelfs in contact met de dorpslet die stond hier laatst aan de deur maar heb haar nooit gezoend hoor in tegenstelling tot 2 vrienden van me![]()
nou ja en ben er vast nog wel wat vergeten maar goed dit geeft wel een indicatie lijkt me van het laatste jaarhoop dat je wat aan dit hebt bhfh
held..quote:op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef #ANONIEM het volgende:
verhaaltje voor het slapengaan
de blik -- de aandacht -- de afstand -- de toenadering -- de klik -- de zoen -- de bank -- het bed -- de grond -- de eettafelquote:op woensdag 1 juni 2005 23:57 schreef woutabest het volgende:
o, kan iemand mij leren hoe ik relaties vorm? dan kan ik ook meepraten
quote:op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef #ANONIEM het volgende:
ik sta zelfs in contact met de dorpslet die stond hier laatst aan de deur maar heb haar nooit gezoend hoor in tegenstelling tot 2 vrienden van me![]()
ja, dat is wel een echte ridge forrester-benaderingquote:op donderdag 2 juni 2005 00:20 schreef ridgeforrester het volgende:
jongen ziet meisje - conversatie over koetjes en kalfjes - bier & joints - conversatie over de wetenschappelijke benadering van de zin van het leven m.b.v. neurologische processen, de evolutietheorie en de scheikundige analyse van de oerknal - nog meer bier - hangmat - voetmassage - zoenen - nog meer zoenen - koffie krijgen bij het 'fietsband plakken' - dweil en emmer uitlenen - zoenen - voor elkaar koken - de rest vul je zelf maar in
thnxquote:op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef sweetgirly het volgende:
en die van douchemeermin is cute!![]()
ik zit in de ontkenningsfase ofzo![]()
, een beetje geloof ik -- mannen --
vriendin via fok leren kennen, daar met koninginnedag heen ,diegene regelt een meisje omdat ze dacht dat die wel bij me past , leuke koninginnedag gehad , uiteten geweest , bij meisje op bezoek weekje later , weekje later verkering , familiebezoek , sex,samenwonend.quote:op woensdag 1 juni 2005 22:05 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik ben nu eens benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. ik wil geen advies vragen, want dat heb ik al eens gedaan, maar gewoon een tijdlijn en een opsomming van feiten hoe jongens en meisjes elkaar ontmoeten en er meer ontstaat.
dus bijvoorbeeld:
-jongen ziet meisje v.v. --- hoi , hoi --- uit eten -- familiebezoek -- relatie -- sex -trouwen - kinderen.
alleen dan wat meer gedetailleerd. ik denk dat als ik wat meer inzicht heb in sec. het proces , ik wellicht ook beter begrijp hoe ik dit ook kan bewerkstelligen. puur het geven van tips is niet voldoende, omdat ik hier niet mee om kan gaan (ik doe iets blijkbaar niet goed) daarom puur en opsomming van het proces in stappen!
hij gaat uitzoeken wat de beste volgorde is.quote:op donderdag 2 juni 2005 16:27 schreef #ANONIEM het volgende:
en bhfh wat ga je nu met al deze informatie doen? ga je die verwerken in de hoop dat het een keer van pas komt?
zelden heb ik zo'n goede methode gezien om meiden te krijgen en populair te wordenquote:op donderdag 2 juni 2005 16:35 schreef viperdesign het volgende:
hij gaat uitzoeken wat de beste volgorde is..
quote:op woensdag 1 juni 2005 22:07 schreef johnnyknoxville het volgende:
ik denk dat het familiebezoek niet direct na het etentje plaatsvind heur. zou ik eerder na de sex plaatsen.
quote:op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef michello het volgende:
meisje ziet bloodhoundfromhell --- rent hard weg --- geen relatie -- geen sex --- geen trouwerij --- geen kinderen
je bent een beetje viesquote:op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef #ANONIEM het volgende:
vriend van me kent een meid via internet en heeft met haar afgesproken via internet om met haar uit te gaan in een discotheek. ik ga mee blijkt ze een vriendin mee hebben genomen. ik ga met die vriendin praten, dansen en zoenen - geen relatie.
komt ze bij me voor het feest van de buren, heb ik met haar gezoend, zij om 11 uur 's avonds terug naar huis, opgehaald door haar vader. ik naar diezelfde discotheek en met een andere meid gegaan die me plotseling op de bek pakte (had al wel met haar gepraat enzo).
die meid boos die die avond bij me was want ze was er via via achtergekomen en ze geeft mijn e-mail adres aan haar beste vriendin per ongeluk. die vriendin heeft me toegevoegd en ik met haar praten via msn en ze zag er wel leuk uit en toen later ontmoet (ja een suffe msn-ontmoet gedoe) maar klikte goed en toen moest ze die vriendin bericht geven dat ze met mij verkering had.
hierna was die ene vriendin nog maanden boos op me en zat via msn me uit te schelden voor alles en nog wat. ik had het na 3 dagen uitgemaakt met die ene meid van msn want ik was even wat boos op haar en dat was einde relatie.
een turks meisje ontmoet in arnhem. mijn pa heeft daar zijn nieuwe vriendin en ik ging dus mee samen met een vriend en toen 's avonds in contact gekomen met een turks meisje (haar snor viel wel mee) en daarmee nog wel leuke dingen gedaan.
voor de rest erg veel meiden via het uitgaan en in de stad ook wel 3 op een avond in dezelfde uitgaanstent![]()
laatste vriendin heeft 2 maanden geduurd en kende ik van een subtropisch zwembad. kwam ik mee aan de praat en gezoend in het zwembad en toen relatie.
nu weer een andere meid waar ik mee in contact sta en zoen die ik ken via een vriendin van me.
nou ja en ben er vast nog wel wat vergeten maar goed dit geeft wel een indicatie lijkt me van het laatste jaarhoop dat je wat aan dit hebt bhfh
aan sommige reacties merk je echt dat dit fok! isquote:
meid hier - meid daar - en een turk!quote:op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef #ANONIEM het volgende:
wat zijn jou posts kort de laatste tijd.quote:op woensdag 1 juni 2005 23:40 schreef sweetgirly het volgende:
jongen en meisje zien elkaar -- sex -- veel sex -- passie -- en nog meer sex -- en dan besluiten ze om elkaar maar te gaan vertrouwen en beseffen ze dat ze om elkaar geven -- ?
lief hé![]()
daar hoeft het meisje toch niet marokaans voor te zijn?quote:op woensdag 8 juni 2005 18:21 schreef sprintzagato het volgende:
bhfh ziet meisje - bhfh gaat er op af - meisje schreeuwt het uit van angst - meisje rent naar marrokaanse familie - broer van meisje brengt bhfh met messteken om het leven - daarna neukt de broer het meisje![]()
waarom moet je 20x dr nummer hebben dan???!quote:op donderdag 2 juni 2005 18:40 schreef gf het volgende:
deel 1 drank - ontmoeten - zoenen - nummers uitwisselen
deel 1 ben je nu zo goed als vergeten. na een reconstructie ga je door naar deel 2. deel 1 kan je nog een aantal keer herhalen.
de eerste vijf keer lukt dat nummer wel, maar die drankjes raken je stevig...quote:op woensdag 8 juni 2005 22:02 schreef koktailsaus het volgende:
[..]
waarom moet je 20x dr nummer hebben dan???!
dat soort dingen zijn zo not donequote:op woensdag 8 juni 2005 14:28 schreef lempicka het volgende:
meisje zoent jongen - ontmoet goede vriend van jongen - zoent met hem - gaat met jongen en vriend van jongen en anderen naar huis van vriend van jongen - afterparty - meer zoenen met vriend - in slaap vallen op fatboy - in bed van vriend van jongen verder gaan slapen - met vriend van jongen wakker worden - sex - lunchen met anderen en jongen en vriend van jongen - weggaan zonder telefoonnummers uit te wisselen- twee weken later weer stappen - weer zoenen met vriend van jongen - samen naar huis van meisje - meisje 's ochtends werken - jongen blijft liggen - jongen schrijft telefoonnummer op spiegel - en nu zijn we zes maanden verder....![]()
de vriend waar het meisje eerst mee zoende wordt binnenkort haar huisgenoot - vriend, en vriend van jongen zijn daar allebei blij mee...quote:op donderdag 9 juni 2005 00:53 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat soort dingen zijn zo not doneleer jezelf te beheersen, volg een spoedcursus ofzo
dit is gewoon echt schaamtelijk
je kan mij wel bellen hiervoor dan regel ik wel een afspraak bij mij thuis waar ik je de fijne kneepjes van het vak leer.
![]()
ja de eerste paar weken bestaat het wel hoor meidquote:op donderdag 23 juni 2005 14:38 schreef misspoezz het volgende:
meisje hoort van kennis dat die leuke buurjongen heeft. meisje denkt "ja ja dat kennen we". meisje absoluut geen zin in relatie. meisje ontmoet jongen op voetbaltoernooit, liefde op het eerste gezicht. mee naar huis, keertje uiteten, dikke verkering!! na 1.5 week schoonouders + buren ontmoet. na 2 weken vakantie gepland. nu een maand verkering en volgende maand op vakantie ....![]()
het bestaat nog![]()
mag je mijn wel dankbaar zijnquote:op donderdag 9 juni 2005 01:21 schreef bloodylotte het volgende:
meisje heeft site - jongen ook - jongen mailt - minnares van meisje wijst meisje op jongen - meisje voegt jongen toe op msn - netmeeting is hip- ontmoeten - saaie zooi - dat wordt nihiks, nada, not even if you would pay me for it - samsonic prijsvragen zijn tof - meisje mag ondanks saaie date mee naar dour - tentjes - hee, gezellig - neuken - elkaar gaan missen - meeten na festival - neuken - neuken - neukenneukenneuken - relatie - toch wel tof - liefde van het leven - 2 jaar - samenwonen.
nu jij weer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |