abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:56:24 #51
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_27742515
meisje heeft vriendje voor 1 dag - leer nieuwe vriendenkring kennen - nieuwe vriendenkring proberen te koppelen haar aan 1 van hun - meisje blijft trouw aan vriendje - vriendje gaat op vakantie - meisje valt toch voor die jongen uit nieuwe vriendenkring - vriendje komt terug van vakantie - blijkt zusje van nieuwe jongen best vriendin te zijn met een vriendin van oude vriendje - wordt gedump door oude vriendje - meisje heeft leuke tijd met nieuwe vriendenkring - meisje vind nieuwe vriendje niet meer leuk - nieuwe vriendje zijn beste vriend begint te flirten met meisje - meisje wordt weer verleid - meisje is tot 6 jaar daarna nog steeds gelukkig met die jongen
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:53:24 #52
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_27744609
hmmm toch wel vreemd... meisje kan zoenen met allemaal vrienden van vrienden op afterparties en daarna gelukkig zijn, en jongen moet steeds nieuwe discotheek zoeken omdat ie et te erg verkloot
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_27748180
quote:
op woensdag 1 juni 2005 23:40 schreef sweetgirly het volgende:
jongen en meisje zien elkaar -- sex -- veel sex -- passie -- en nog meer sex -- en dan besluiten ze om elkaar maar te gaan vertrouwen en beseffen ze dat ze om elkaar geven -- ?

lief hé
wat zijn jou posts kort de laatste tijd. hier dan he.
maar je hebt wel gelijk.
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:21:30 #54
119981 SprintZagato
Strik je veter, breek de tent
pi_27749362
bhfh ziet meisje - bhfh gaat er op af - meisje schreeuwt het uit van angst - meisje rent naar marrokaanse familie - broer van meisje brengt bhfh met messteken om het leven - daarna neukt de broer het meisje
Good people of the Imperial City, welcome to the Arena!
Gekke Gerda het is beter dat je chillt vandaag.
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:15:53 #55
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27753271
quote:
op woensdag 8 juni 2005 18:21 schreef sprintzagato het volgende:
bhfh ziet meisje - bhfh gaat er op af - meisje schreeuwt het uit van angst - meisje rent naar marrokaanse familie - broer van meisje brengt bhfh met messteken om het leven - daarna neukt de broer het meisje
daar hoeft het meisje toch niet marokaans voor te zijn?
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:02:28 #56
98793 Koktailsaus
In my mind, I hear u call
pi_27757353
quote:
op donderdag 2 juni 2005 18:40 schreef gf het volgende:
deel 1 drank - ontmoeten - zoenen - nummers uitwisselen

deel 1 ben je nu zo goed als vergeten. na een reconstructie ga je door naar deel 2. deel 1 kan je nog een aantal keer herhalen.
waarom moet je 20x dr nummer hebben dan???!
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:07:00 #57
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27757535
quote:
op woensdag 8 juni 2005 22:02 schreef koktailsaus het volgende:

[..]

waarom moet je 20x dr nummer hebben dan???!
de eerste vijf keer lukt dat nummer wel, maar die drankjes raken je stevig... dan ga je opeens warcijferbrei typen...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_27762921
quote:
op woensdag 8 juni 2005 14:28 schreef lempicka het volgende:
meisje zoent jongen - ontmoet goede vriend van jongen - zoent met hem - gaat met jongen en vriend van jongen en anderen naar huis van vriend van jongen - afterparty - meer zoenen met vriend - in slaap vallen op fatboy - in bed van vriend van jongen verder gaan slapen - met vriend van jongen wakker worden - sex - lunchen met anderen en jongen en vriend van jongen - weggaan zonder telefoonnummers uit te wisselen- twee weken later weer stappen - weer zoenen met vriend van jongen - samen naar huis van meisje - meisje 's ochtends werken - jongen blijft liggen - jongen schrijft telefoonnummer op spiegel - en nu zijn we zes maanden verder....
dat soort dingen zijn zo not done leer jezelf te beheersen, volg een spoedcursus ofzo dit is gewoon echt schaamtelijk je kan mij wel bellen hiervoor dan regel ik wel een afspraak bij mij thuis waar ik je de fijne kneepjes van het vak leer.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2005 00:53:59 ]
pi_27763432
meisje heeft site - jongen ook - jongen mailt - minnares van meisje wijst meisje op jongen - meisje voegt jongen toe op msn - netmeeting is hip - ontmoeten - saaie zooi - dat wordt nihiks, nada, not even if you would pay me for it - samsonic prijsvragen zijn tof - meisje mag ondanks saaie date mee naar dour - tentjes - hee, gezellig - neuken - elkaar gaan missen - meeten na festival - neuken - neuken - neukenneukenneuken - relatie - toch wel tof - liefde van het leven - 2 jaar - samenwonen.

nu jij weer. .
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:17:09 #60
98634 Lempicka
Back to Life
pi_27765587
quote:
op donderdag 9 juni 2005 00:53 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

dat soort dingen zijn zo not done leer jezelf te beheersen, volg een spoedcursus ofzo dit is gewoon echt schaamtelijk je kan mij wel bellen hiervoor dan regel ik wel een afspraak bij mij thuis waar ik je de fijne kneepjes van het vak leer.
de vriend waar het meisje eerst mee zoende wordt binnenkort haar huisgenoot - vriend, en vriend van jongen zijn daar allebei blij mee...
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  woensdag 22 juni 2005 @ 07:08:11 #61
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_28123338
meisje wil chatten, komt op datingsite uit en krijgt reactie van jongen. beetje mailen. ontmoeten. in eerste date maar meteen alles gehad, van sex tot schoonouders ontmoeten. binnen het jaar samenwonen. en dat nu nog steeds
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_28126004
jongen en meisje zijn collega's, hebben nog nooit met elkaar gewerkt - kennen elkaar van gezicht en naam - werken na 2 jaar een dagje met elkaar - klikt *klik!* - jongen werkt week later weer met meisje - spreekt af om een dvd te lenen van haar - geeft telefoonnummer - jongen wordt niet gebeld of gesms't - meisje komt jongen tegen na 3 dagen en heeft dvd bij zich - jongen kijkt dvd - jongen en meisje komen elkaar weer tegen op werk - gaan samen roken - jongen vraagt telefoonnummer meisje - het kwartje valt bij meisje - belt jongen nog steeds niet - jongen belt meisje ook niet - komen elkaar steeds weer tegen - jongen krijgt eindelijk sms over die dvd - jongen stuurt sms terug - jongen en meisje sturen in een weekend 60 sms'jes naar elkaar - jongen en meisje gaan na weekend wat drinken - doen dat drie dagen achter elkaar - sms'en en bellen - gaan uit eten en naar de bios - meisje blijft bij jongen slapen - jongen en meisje hebben sex - herhaal dat laatste maal 100 - jongen en meisje ontmoeten elkaars ouders - sex, sex, sex.. - houden van... etc.. to be continued..
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:06:20 #63
123442 Weirdsels
vreemd zijn is niet slecht ;)
pi_28144519
prolly.. oogcontact -> hoi -> hoi -> geen relatie....
iig dat gebeurt mij mahja echt verlegen zijn is et vrijwel onmogelijk een relatie te krijgen. terwijl al die mongolen die gewoon zeggen: normaal doe ik dit *nooit* want ik ben der te verlegen voor chicks nemen bij de vleet....
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:38:01 #64
72738 misspoezz
... Het kan altijd erger
pi_28163083
meisje hoort van kennis dat die leuke buurjongen heeft. meisje denkt "ja ja dat kennen we". meisje absoluut geen zin in relatie. meisje ontmoet jongen op voetbaltoernooit, liefde op het eerste gezicht. mee naar huis, keertje uiteten, dikke verkering!! na 1.5 week schoonouders + buren ontmoet. na 2 weken vakantie gepland. nu een maand verkering en volgende maand op vakantie ....

het bestaat nog
... Kuma Kuma Heeeee ...
pi_28166506
quote:
op donderdag 23 juni 2005 14:38 schreef misspoezz het volgende:
meisje hoort van kennis dat die leuke buurjongen heeft. meisje denkt "ja ja dat kennen we". meisje absoluut geen zin in relatie. meisje ontmoet jongen op voetbaltoernooit, liefde op het eerste gezicht. mee naar huis, keertje uiteten, dikke verkering!! na 1.5 week schoonouders + buren ontmoet. na 2 weken vakantie gepland. nu een maand verkering en volgende maand op vakantie ....

het bestaat nog
ja de eerste paar weken bestaat het wel hoor meid
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:43:33 #66
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_28166661
meisje heeft beste vriend - beste vriend moet met gelegenheidsband ergens spelen, vraagt of meisje komt kijken - meisje ziet langharige gitarist in band met beste vriend - meisje hoort dat langharige gitarist net vrijgezel is - meisje eigenlijk niet - meisje denkt, als je beter kan, moet je beter gaan - meisje gaat naar stamkroeg langhaar - kletsen - langhaar gaat mee naar huis - sex - bellen - drank - sex - praten/sex tot 8 uur 's morgens - samenwonen - zwanger - trouwen

om maar een dwarsstraat te noemen
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:48:52 #67
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28166831
quote:
op donderdag 9 juni 2005 01:21 schreef bloodylotte het volgende:
meisje heeft site - jongen ook - jongen mailt - minnares van meisje wijst meisje op jongen - meisje voegt jongen toe op msn - netmeeting is hip - ontmoeten - saaie zooi - dat wordt nihiks, nada, not even if you would pay me for it - samsonic prijsvragen zijn tof - meisje mag ondanks saaie date mee naar dour - tentjes - hee, gezellig - neuken - elkaar gaan missen - meeten na festival - neuken - neuken - neukenneukenneuken - relatie - toch wel tof - liefde van het leven - 2 jaar - samenwonen.

nu jij weer. .
mag je mijn wel dankbaar zijn
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:49:28 #68
46787 Supaplex
mi stima sanka grandi
pi_28166847
beste vriendin van vriendin - verjaardag - meisje is bezet - drankspelletje - leuk - klagen over huidige vriend - leuk - vaker zien - meisje is van plan samen te wonen - meisje twijfelt - supaplex is leuker! - uitmaken 1 dag voor samenwonen - zoenen - sex - wij samenwonen - zwanger - trouwen - baby - gelukkig
voorwaarts is de enige weg
pi_28167228
single - een fok! user ge-icq'ed - chatten - relatie - bellen - ontmoeting - seks - samenwonen - single.

niet echt een logische volgorde trouwens. maar goed.
pi_28174398
meisje en jongen kennen elkaar al 3 jaar (zelfde hobby) - vinden elkaar leuk - vinden het leeftijdsverschil te groot - schijt aan leeftijdsverschil! - vinden elkaar meer dan leuk - vakantie - regen - tent lek - samen in 1 tent - zoenen - seksen - relatie - relatie 2 jaar.....
pi_28194557
quote:
op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef frenkie het volgende:

[..]

mag je mijn wel dankbaar zijn
dank u! dank u! u heerscht! u heerscht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')