quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:07 schreef DjNivek het volgende:
Je hebt geen recht tot klagen V2i
Wij waren bezig met Majordomo, 2 uur aan clearen naar de kloten, geen Ragnaros meer
Menig beginnend speler heeft anders nachtmerries overgehouden aan Deadmines tot in hun 55stequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:07 schreef DjNivek het volgende:
Je hebt geen recht tot klagen V2i
Wij waren bezig met Majordomo, 2 uur aan clearen naar de kloten, geen Ragnaros meer
Deadmines was leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef Bacow het volgende:
[..]
Menig beginnend speler heeft anders nachtmerries overgehouden aan Deadmines tot in hun 55ste.
Rogues buffen? Wel ja, zorg er maar voor dat ze me nog vlugger af kunnen maken en kunnen stunlocken. Misschien moeten ze een warlock-only command geven. /bend die je naar voren laat buigen of /suicide zodat de rogue helemaal geen moeite meer hoeft te doen. Nerfen die hap! En al helemaal die UD's, de racial is TE overpowered imo...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:17 schreef gifkip het volgende:
Zucht, down ja. Ik was nergens bijzonders mee bezig, maar ik miep toch even.
Allemaal de dev feedback over Paladins en Rogues gezien? Een buff voor Rogues zit er denk ik niet in..
Heheh, wat problemen gehad, hoor ik al. Ik speel zelf een Shaman, heb zelf niet meer last van een Rogue dan bijvoorbeeld een Paladin.. maar van een aantal guildies van me "weet" ik dat er een kans is dat Warlocks een buff krijgen. Aangezien ik Horde speel heb ik niet zo veel last van die UD racial. Maargoed, een UD rogue met honor trinket is wel erg handig..quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:22 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Rogues buffen? Wel ja, zorg er maar voor dat ze me nog vlugger af kunnen maken en kunnen stunlocken. Misschien moeten ze een warlock-only command geven. /bend die je naar voren laat buigen of /suicide zodat de rogue helemaal geen moeite meer hoeft te doen. Nerfen die hap! En al helemaal die UD's, de racial is TE overpowered imo...
Ik heb het als warrior al moeite met ze. En ik heb al meer armor in mijn kleine teen dan eeen caster in totaal.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wacht maar eens tot je een rogue een caster in elkaar ziet hakken. Een willekeurige caster. Critical Ambush voor 1200 schade, oeps, daar ging 40 % van mijn HP. Voordat ik weet wat er aan de hand is zijn we 2 sec verder ivm reactietjid en lag, en voordat ik bij blink zit zijn we nog een sec verder. Oeps, sinister strike erbij. Nog een keer -500 HP in totaal. Daarna Poly, oh wacht, waar is ie nu?
Betwijfel het. 1200 armour in je kleine teen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:43 schreef mvt het volgende:
[..]
Ik heb het als warrior al moeite met ze. En ik heb al meer armor in mijn kleine teen dan eeen caster in totaal.
Minder? Alliance warlocks hebben GEEN kans om weg te komen tegen UD's. Tegen Troll/Orc kunnen we misschien met geluk een fear casten, trinket en het is weer weg. Met HEEL veel geluk nog een fear, maar die rogue haalt je toch wel weer in met sprint. Seduce? Ja, met de goede pet eruit. Gebruik je een pet als je een pokke-end moet rennen op je mount? Ik niet, waste of shards. Ze verdwijnen meestal toch wel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En we gaan verder met Sap en Ambush waarna de mage gezellig dood is. Bij andere cloth users is dit nóg sneller. Punt. Warlocks hebben meer HP maar minder kansen om weg te komen. Priests houden het midden.
Dat was een huilie smilie. Sarcasme isquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef gifkip het volgende:
Die smiley van me (sad-met-knipoog) is volgens mij niet zo duidelijk als indicator voor sarcasme.. ; ( Rustig maar, rogues hoeven van mij echt geen buff.
I did. Saaiste class die ik heb gespeeld.quote:
Magic stuff is niets voor mijquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
I did. Saaiste class die ik heb gespeeld.
goede beargumentatiequote:
Goed he??quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
goede beargumentatie
He de rogues zijn overpowerd , neem er ook 1 ! /golfclap![]()
Ach, toch weer een leuke "OMGWTFPWNT by rogue !!!" discussie.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat was een huilie smilie. Sarcasme is
Juist.. Dan is het menneke alweer de pijp uitquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:57 schreef Max_Dark het volgende:
Priests hebben een kleinere kans VS Rogues dan warlocks omdat de Fear van priests op 30s cooldown staat.
de fear van priests is instant in tegenstelling tot die van warlocks (1,5 sec). De tijd om te fearen na stun is erg krap als warlock voordat je weer de zak bent. dus wie hier nou het beste uitkomt, is moeilijk te zeggen. Damage output van een warlock ligt wel een stuk hoger dan van een priest.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:57 schreef Max_Dark het volgende:
Priests hebben een kleinere kans VS Rogues dan warlocks omdat de Fear van priests op 30s cooldown staat.
Hij is ten minste instant. In tegenstelling tot die van Warlocks.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:57 schreef Max_Dark het volgende:
Hehe. Vertel mij. Solo jij same level elites? Met gemak?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:54 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik speel veel quests alleen, Rogue zie ik ook meer als een solo character.
Instances trekt mijn pc nie eens, dus die mijd ik lieverquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hehe. Vertel mij. Solo jij same level elites? Met gemak?
UD rogue = Fear wegquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:57 schreef Max_Dark het volgende:
idd...wou met mijn broer ff gaan spelen..zit er helaas ff niet in denkquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:06 schreef WaVe het volgende:
Bah, wou ik net nog een uurtje spelen, doet de server niks.. Maarja, zo te zien ben ik niet de enige met dat probleem
WoW staat nu trouwens al een paar minuten op authenticating, da's al beter dan connecting
Je hebt niks aan die damage output als je niks kan casten door die stunlocks die de rogues constant doen...Shadowburn is dan instant, 500-1000+ (met crit dan, 10s cooldown en gebruikt een shard)...Nou, daar wordt een rogue bang van. Corruption en een curse is dan ook instant, maar voordat deze volledig gebruikt zijn, ben jij al dood en heeft die rogue zichzelf kunnen bandagen oid.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:00 schreef mooiegek het volgende:
[..]
de fear van priests is instant in tegenstelling tot die van warlocks (1,5 sec). De tijd om te fearen na stun is erg krap als warlock voordat je weer de zak bent. dus wie hier nou het beste uitkomt, is moeilijk te zeggen. Damage output van een warlock ligt wel een stuk hoger dan van een priest.
Healing potion, gaat sneller..quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:10 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je hebt niks aan die damage output als je niks kan casten door die stunlocks die de rogues constant doen...Shadowburn is dan instant, 500-1000+ (met crit dan, 10s cooldown en gebruikt een shard)...Nou, daar wordt een rogue bang van. Corruption en een curse is dan ook instant, maar voordat deze volledig gebruikt zijn, ben jij al dood en heeft die rogue zichzelf kunnen bandagen oid.
weet ik allemaal wel. ben zelf al een behoorlijk tijdje level 60. probleem zit hem erin dat je hem niet van je af krijgt. je wordt gestunned. ddaarna heb je dan heel even de tijd om fear te casten. lukt dat niet. weer stun..daarna ben je praktisch dood. Er dient gewoon een escape possibility bij te komen. Nu is dat echt een lachertje. Het enige dat er een beetje op lijkt, is curse of exhaustion en daar heb je m.i. eigenlijk helemaal niets aan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:10 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je hebt niks aan die damage output als je niks kan casten door die stunlocks die de rogues constant doen...Shadowburn is dan instant, 500-1000+ (met crit dan, 10s cooldown en gebruikt een shard)...Nou, daar wordt een rogue bang van. Corruption en een curse is dan ook instant, maar voordat deze volledig gebruikt zijn, ben jij al dood en heeft die rogue zichzelf kunnen bandagen oid.
Heb het zelf nog nooit geprobeerd, leek me iig een van de betere manierenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Recca/DjNivek, bandagen tijdens corruption is niet zo heel erg slim, alleen als last ditch.
Een goede rogue gebruikt zodra hij ook maar iets van een spellcast ziet meteen kidney shot. Weg fear, try again. Fear werkt gewoon niet meer op rogues. Of ze gebruiken trinket en stunnen je weer, of ze hebben WotF aanstaan, dan ben je helemaal screwed. CoEx is al helemaal nutteloos imo, 80% langzamer lopen, wat heb ik eraan als ik stunned ben?quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:14 schreef mooiegek het volgende:
[..]
weet ik allemaal wel. ben zelf al een behoorlijk tijdje level 60. probleem zit hem erin dat je hem niet van je af krijgt. je wordt gestunned. ddaarna heb je dan heel even de tijd om fear te casten. lukt dat niet. weer stun..daarna ben je praktisch dood. Er dient gewoon een escape possibility bij te komen. Nu is dat echt een lachertje. Het enige dat er een beetje op lijkt, is curse of exhaustion en daar heb je m.i. eigenlijk helemaal niets aan.
Het altijd op zak hebben van een discombulator ray is wel een echte aanrader trouwens.
Het was 30 tegen 2...kom op O_Oquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:19 schreef Max_Dark het volgende:
DJNivek, uitstel van executie tenzij je heel toevallig naar MC toegaat met 40 man.die "snelle heals" worden met 2.4 secs ook niet meer zo soepeltjes en wegrennen is ook geen optie.
Shield is 900dmg, wat een gemiddelde warlock wel ophaalt qua stamina.
dan iig wel in mijn schildquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Betwijfel het. 1200 armour in je kleine teen?
als het 80% zou zijn, zou het nuttig zijn. het verlangzaamt tot 90% van het oorspronkelijke...compleet waardeloos.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:19 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een goede rogue gebruikt zodra hij ook maar iets van een spellcast ziet meteen kidney shot. Weg fear, try again. Fear werkt gewoon niet meer op rogues. Of ze gebruiken trinket en stunnen je weer, of ze hebben WotF aanstaan, dan ben je helemaal screwed. CoEx is al helemaal nutteloos imo, 80% langzamer lopen, wat heb ik eraan als ik stunned ben?
Dat zou inderdaad een perfecte oplossing zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:25 schreef mooiegek het volgende:
[..]
phase shift voor de warlock zelf, lijkt wel een aardige toevoeging trouwens.zal er alleen wel nooit komen.
*Cough* PVP Fade *cough*quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:32 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een prefecte oplossing zijn.
Lijkt me wel lollig, maar het lijkt me niet echt haalbaar. Zoals je zelf al zei, 2 targets, zie dat nog niet vlug gebeuren (misschien zoals lightning shock je target en dichtsbijzijnde andere? Fail als er maar 1 geraakt kan worden oid).quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:25 schreef Max_Dark het volgende:
Ik wilde net op de Wow-fora een nieuwe priest ability inzenden voor een beetje CC:
Mind Swap (In de trend van Mind Control, Mind Blast, Mind Soothe):
Switch the targets mind with a pre-marked target. The targets take control over eachothers bodies, and, when switched with an NPC become quite helpless. Max. Dura = 15 secs, break on damage etc.
Die cast je dus op 2 aanvallende Hordies :TOTAAAAALE chaos, al kunnen ze wel nog elkaars abilites gebruiken a la Mind Control. Mannetjes raken volkomen verward als ze ineens switchen van viewpoint en skills.
Of je pre-marked (Mark of the Mind ofzo, geen idee hoe je 2 targets aan moet duiden, misschien channeled ofzo) een kikker, je cast die spell op een UD rogue en je aanvaller springt 15 secs lang rond als een kikker.
Je gemarkeerde target moet wel binnen een range van 40yrds blijven, anders verliest het zijn kracht. Er kunnen geen Elites worden gemarked (in verband met exploits op Gryphmasters van samenwerkende Horde+Alliance).
Thoughts? Comments? Het is een CC die aansluit op de Priest lijn spells terwijl het mij niet "overpowered" lijkt, je kan in tegenstelling tot Roots of Polymorph tenminste nog rondbewegen (of niet, maar hij duurt maar 15 secs).
quote:EDIT: Penny Arcade does it again; deze wil ik hebben: http://www.thinkgeek.com/images/products/front/pa_wang.jpg
Een PvP server kan spannender zijn, maar ook vreselijk irritant.quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:28 schreef TheTh1ng het volgende:
Vanmiddag, Wow halen..
Maar welke realm zal ik kiezen...
Op welke server zitten het meeste nederlanders?
En is een PvP server echt leuker?
Mij lijkt het zwaar irritant steeds aangevallen te worden..
Leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:28 schreef TheTh1ng het volgende:
Vanmiddag, Wow halen..
Het valt wel mee hoeveel je aan wordt gevallen. PvP servers zijn opzich, gezien het honorsysteem, denk ik wat spannender om op te spelen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:28 schreef TheTh1ng het volgende:
Vanmiddag, Wow halen..
Ik ben sinds een paar weken ook overgestapt van een PvE naar een PVP en ik moet zeggen dat het sfeertje gewoon totaal anders is. Je hebt meer het gevoel alsof je echt in een oorlog tussen horde en alliance zit, iets wat je echt mist op een PvEquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:20 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoeveel je aan wordt gevallen. PvP servers zijn opzich, gezien het honorsysteem, denk ik wat spannender om op te spelen.
Valt wel mee zeg jij? Liep gister avond nog geen 5 min in Balands en der sprongen al 2 Allaince Rogues op me. de eerste keer was het een lvl 39 (ben zelf 37 rogue) dat had ik misschien nog wel kunnen winnen. (Had nog maar 50% HP doordat ik net een paar elementals had gekilled dus was best lame om me toen aan te vallen.) Toen had ik zoiest van die pak ik wel terug ressurect ga gelijk stealth en ga opzoek naar hem. Flik precies het zelfde geintje bij hem en toen sprong ze vriendje (lvl 43 rogue) op me.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:20 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoeveel je aan wordt gevallen. PvP servers zijn opzich, gezien het honorsysteem, denk ik wat spannender om op te spelen.
Weet ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:49 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, mis het spelen toch wel een beetje nu ik voor mn tentamens moet leren. Nog ff wachten tot maandag, dan mag ik weer
Oh, en WyriHaximus, de Horde doet precies hetzelfde hoor, ganken. Ga maar eens op bloodscalp proberen te solo'en in STV bijvoorbeeld. Is je reinste zelfmoord.
Moet eerlijk zeggen klinkt geweldig. Ken me heel goed voor stellen dat die dacht "Ow fuck I'm screwed!"quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:04 schreef GoodspeeD het volgende:
Eergisteren gingen we met z'n allen wat grinden in Western Plaguelands. M'n guildies waren allemaal al lang daar en waren vanuit Chillwind Camp iets naar het zuiden gegaan.
Kom ik aan, staat er een lvl 60 undead priest met pvp rang 10 (Champion). Hij mij meteen proberen af te maken. Ik zo goed en kwaad als het kan shielden en richting m'n guildmates rennen. Hij rende me echt vijf minuten achterna. Totdat ik in de buurt was van mijn guildmates. Hij zag ze nog niet en kwam nog steeds achter me aan. Ik stoppen. Omdraaien. Cast een DoT op em. Hij zal wel gedacht hebben:"Zo nu heb ik em!". En ineens duiken er zeven vrienden op achter een berg.
Klinkt saai, maar het moment was zo geniaal. Had je bij moeten zijn.
Ik ben van mening dat het ganken op Bloodscalp een stuk minder is geworden. Heb de afgelopen week alle quests in STV af kunnen maken zonder overdreven veel gegankt te worden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:49 schreef Richardfun het volgende:Ga maar eens op bloodscalp proberen te solo'en in STV bijvoorbeeld. Is je reinste zelfmoord.
Zoiets had ik afgelopen weekend ook. Ik was midden in de nacht (uurtje of 2) aan 't questen in WPL en stond undead te hakken op Felstone Field. Er was een Gnome Rogue ook bezig in de omgeving. Maar met rogues is het altijd hetzelfde, je weet dat ze er zijn, maar je ziet ze nooit. Anyway, er verschijnt een shaman op de weg, die mij alleen ziet questen. De rogue zegt meteen dat hij me wel helpt als ze aanvallen. De shammy blijft even staan kijken en er verschijnt nog een mage vriendje van 'm. Ze kijken nog even samen en op dat moment krijg ik een whisper van een tweede rogue: "I've got your back, dude". Dus, die twee helden van de Horde komen eindelijk aangestormd. Ik ren er op af en voor ze door hebben wat er gebeurd, worden ze door 2 rogues besprongen. Ik deel ook nog wat klappen uit. Eindresultaat: 2 dode taurens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:04 schreef GoodspeeD het volgende:
Eergisteren gingen we met z'n allen wat grinden in Western Plaguelands. M'n guildies waren allemaal al lang daar en waren vanuit Chillwind Camp iets naar het zuiden gegaan.
Kom ik aan, staat er een lvl 60 undead priest met pvp rang 10 (Champion). Hij mij meteen proberen af te maken. Ik zo goed en kwaad als het kan shielden en richting m'n guildmates rennen. Hij rende me echt vijf minuten achterna. Totdat ik in de buurt was van mijn guildmates. Hij zag ze nog niet en kwam nog steeds achter me aan. Ik stoppen. Omdraaien. Cast een DoT op em. Hij zal wel gedacht hebben:"Zo nu heb ik em!". En ineens duiken er zeven vrienden op achter een berg.
Klinkt saai, maar het moment was zo geniaal. Had je bij moeten zijn.
snif snif arme Taurens wel strakke actiequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:03 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Zoiets had ik afgelopen weekend ook. Ik was midden in de nacht (uurtje of 2) aan 't questen in WPL en stond undead te hakken op Felstone Field. Er was een Gnome Rogue ook bezig in de omgeving. Maar met rogues is het altijd hetzelfde, je weet dat ze er zijn, maar je ziet ze nooit. Anyway, er verschijnt een shaman op de weg, die mij alleen ziet questen. De rogue zegt meteen dat hij me wel helpt als ze aanvallen. De shammy blijft even staan kijken en er verschijnt nog een mage vriendje van 'm. Ze kijken nog even samen en op dat moment krijg ik een whisper van een tweede rogue: "I've got your back, dude". Dus, die twee helden van de Horde komen eindelijk aangestormd. Ik ren er op af en voor ze door hebben wat er gebeurd, worden ze door 2 rogues besprongen. Ik deel ook nog wat klappen uit. Eindresultaat: 2 dode taurens.
Een van de beste momenten ooit in WoW
Werkt dat echt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Meer mensen hier die vendor patterns/recipes voor het 10-voudige verkopen op de AH ?
Yep, sommige patterns zijn limited supply, ben gisteren in Moonglade geweest en heb 3 keer Felcloth Pants pattern gekocht a 1g60s, en ze voor 16g buyout op de AH gezet.quote:
Ik doe altijd hetzelfde in Everlook bij Qia. Koop ik het Pattern:Runecloth Bag voor 1.6g en verpats het voor 3g op de AH.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, sommige patterns zijn limited supply, ben gisteren in Moonglade geweest en heb 3 keer Felcloth Pants pattern gekocht a 1g60s, en ze voor 16g buyout op de AH gezet.
Vanmorgen snel even gekeken, en 1tje was al verkocht.
Het gaat mij ook niet om het raiden, het gaat erom dat je op een PvP server een bepaalde spanning hebt, die je op een PvE server zeker niet hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik speel zelf PvE envind het best makkelijk. Omdat ik nooit zoveel tijd heb, vind ik het lastig om eerst hele groepen te verzamelen om iets te gaan doen.
Daarnaast doe ik meestal ook met kleinere groepen (2/3) quests.
En dan nog, je kan nog steeds raiden als je wilt in PvE dus dat is het probleem niet.
Vind ik ook. Wat Blizzard al zei direct na de invoering, dat mensen PvP echt gaan uitproberen, dat is imo inderdaad het geval geweest. Het is nu al veel rustiger naar mijn idee, en tsja, dat je klappen vangt, dat moet je slikken. Maar het is echt niet alsof het spel voor questers onspeelbaar is geworden. Verre van zelfsquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om het raiden, het gaat erom dat je op een PvP server een bepaalde spanning hebt, die je op een PvE server zeker niet hebt.
''ja maar dan zet je /pvp toch aan ?'' is dan vaak het antwoord, maar nee, dan bepaal je alsnog zelf of je aangevallen wil worden of niet, en dan is de spanning er IMO af.
Nee, ondanks frustraties : PvP > PvE
Vanavond ook maar ff proberenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, sommige patterns zijn limited supply, ben gisteren in Moonglade geweest en heb 3 keer Felcloth Pants pattern gekocht a 1g60s, en ze voor 16g buyout op de AH gezet.
Vanmorgen snel even gekeken, en 1tje was al verkocht.
Ik zit zelf op skullcrusher. High population, redelijke balans van horde en alliance en zelden queues en lag problemen. Zit zelf ook in een bijna volledig Nederlandse guild maar die recruten alleen mensen die lvl 20 of hoger zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Misschien dat ik ook maar eens pvp ga proberen.
Aangezien ik nu alliance ben zal ik eens een horde char aanmaken.
Wat is een goed character voor PvP, moet dan wel zowiezo horde zijn.
Wil een beetje vechten (melee) maar ook kunnen healen? Tips?
Iemand tips voor een server? WIl bij nl-ers ofzo![]()
Orc Shaman.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Misschien dat ik ook maar eens pvp ga proberen.
Aangezien ik nu alliance ben zal ik eens een horde char aanmaken.
Wat is een goed character voor PvP, moet dan wel zowiezo horde zijn.
Wil een beetje vechten (melee) maar ook kunnen healen? Tips?
Iemand tips voor een server? WIl bij nl-ers ofzo![]()
Orc shaman als je ECHT overpowerd wilt zijn, anders mage als je op skills wilt spelen of rogue als je lame wilt gankenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Orc Shaman.
En ik zou 1 van de nieuwere PvP servers kiezen, op elke server zitten wel nederlanders.
Geen idee wat betreft die totems, maar ja je hebt ook long range dmg spells, en je kunt goed melee vechten EN healen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:10 schreef HansvanOchten het volgende:
Maar hoe zit dat met die totems?
Cast je die altijd als je gaat vechten en moet je er dan in de buurt blijven? Cooldown enzo?
Heb je ook een beetje long range dmg spells?
ik ben druid voor de duidelijkheid, en mage zijn vereist echt wel wat oefening itt shamansquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:
''en mage als je op skills wilt spelen''![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |