abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 juni 2005 @ 21:58:53 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_27558387


HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

Fokkers in World of Warcraft

Ook in deze lijst? Voeg je character zelf toe!

Ook lid worden van het FOKKERS GUILD
Het Fokkers Guild is actief op de BLOODSCALP server. Je kunt je aanmelden door in het spel
een berichtje te sturen naar Engessa, Fliepke, Omentuva of Daenal. Je doet met een van de volgende chat commando's:
/w Engessa Ik wil lid worden van jullie guild
/w Fliepke Ik wil lid worden van jullie guild
/w Omentuva Ik wil lid worden van jullie guild
/w Daenal Ik wil lid worden van jullie guild

Deze openingspost
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:59:31 #2
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_27558410
en nou kunnen we natuurlijk niet meer inloggen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 juni 2005 @ 21:59:54 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_27558426
we kunnen hier weer vrolijk verder posten
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_27558498
Blizzard referendum
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:01:45 #5
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_27558512
nou ik had net me lvl25 dus evoction =) me dagdoel weer gehaald kan rustig slape!
Je leeft maar één keer...
pi_27558573
Ik was bezig met vancleef, verdomme een uur voor niets in die &#@mijn rondgehangen .
pi_27558715
Bah
Naja afgelopen tijd heb ik amper last hiervan gehad dus ik neem ze niks kwalijk.
pi_27558729
Je hebt geen recht tot klagen V2i
Wij waren bezig met Majordomo, 2 uur aan clearen naar de kloten, geen Ragnaros meer
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:09:35 #9
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_27558820
Whehehe, ik was aan Stratholme bezig Net Balnazar gekilled dus ik zal ergens daar weer opkomen. ff HS daarna en weer verder
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_27558834
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:07 schreef DjNivek het volgende:
Je hebt geen recht tot klagen V2i
Wij waren bezig met Majordomo, 2 uur aan clearen naar de kloten, geen Ragnaros meer


Dat is ook klote zeg.
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:11:41 #11
66083 Platina
78th Element
pi_27558903
En ik was net met U'Cha bezig

Mijn laatste quest in dat verdomde Un'Goro
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:14:41 #12
104428 Bacow
Leader Unit
pi_27559030
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:07 schreef DjNivek het volgende:
Je hebt geen recht tot klagen V2i
Wij waren bezig met Majordomo, 2 uur aan clearen naar de kloten, geen Ragnaros meer
Menig beginnend speler heeft anders nachtmerries overgehouden aan Deadmines tot in hun 55ste .
pi_27559105
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef Bacow het volgende:

[..]

Menig beginnend speler heeft anders nachtmerries overgehouden aan Deadmines tot in hun 55ste .
Deadmines was leuk
pi_27559118
Zucht, down ja. Ik was nergens bijzonders mee bezig, maar ik miep toch even.

Allemaal de dev feedback over Paladins en Rogues gezien? Een buff voor Rogues zit er denk ik niet in..
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:19:49 #15
2347 deff
..until the reaper sings
pi_27559226
wat is het hier inene weer lekker druk:)

en @TT
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_27559330
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:17 schreef gifkip het volgende:
Zucht, down ja. Ik was nergens bijzonders mee bezig, maar ik miep toch even.

Allemaal de dev feedback over Paladins en Rogues gezien? Een buff voor Rogues zit er denk ik niet in..
Rogues buffen? Wel ja, zorg er maar voor dat ze me nog vlugger af kunnen maken en kunnen stunlocken. Misschien moeten ze een warlock-only command geven. /bend die je naar voren laat buigen of /suicide zodat de rogue helemaal geen moeite meer hoeft te doen. Nerfen die hap! En al helemaal die UD's, de racial is TE overpowered imo...
pi_27559361
Ik weet iemand die vergeten is een neiwue game card te kopen, en in de buurt geen nieuwe kan kopen. .
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:33:29 #18
2347 deff
..until the reaper sings
pi_27559815
Zouden ze weer probs @ datacenter hebben aangezien ik ook niet bij de website kan?
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
pi_27560011
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:22 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Rogues buffen? Wel ja, zorg er maar voor dat ze me nog vlugger af kunnen maken en kunnen stunlocken. Misschien moeten ze een warlock-only command geven. /bend die je naar voren laat buigen of /suicide zodat de rogue helemaal geen moeite meer hoeft te doen. Nerfen die hap! En al helemaal die UD's, de racial is TE overpowered imo...
Heheh, wat problemen gehad, hoor ik al. Ik speel zelf een Shaman, heb zelf niet meer last van een Rogue dan bijvoorbeeld een Paladin.. maar van een aantal guildies van me "weet" ik dat er een kans is dat Warlocks een buff krijgen. Aangezien ik Horde speel heb ik niet zo veel last van die UD racial. Maargoed, een UD rogue met honor trinket is wel erg handig..
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:39:25 #20
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27560064
Flut titel, ik speel liever met ijs.

Rogues buffen? Ammehoela. Magi hebben nog het meeste kans van cloth users. Rogues ownen Priests en Warlocks zo hard dat het niet normaal meer is. De enige kans die ze hebben is Succubus, oh wacht, will o/t Forsaken. Als je dacht dat een mage snel een warrior in de pan hakt? Wacht maar eens tot je een rogue een caster in elkaar ziet hakken. Een willekeurige caster. Critical Ambush voor 1200 schade, oeps, daar ging 40 % van mijn HP. Voordat ik weet wat er aan de hand is zijn we 2 sec verder ivm reactietjid en lag, en voordat ik bij blink zit zijn we nog een sec verder. Oeps, sinister strike erbij. Nog een keer -500 HP in totaal. Daarna Poly, oh wacht, waar is ie nu?

En we gaan verder met Sap en Ambush waarna de mage gezellig dood is. Bij andere cloth users is dit nóg sneller. Punt. Warlocks hebben meer HP maar minder kansen om weg te komen. Priests houden het midden.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27560175
Die smiley van me (sad-met-knipoog) is volgens mij niet zo duidelijk als indicator voor sarcasme.. ; ( Rustig maar, rogues hoeven van mij echt geen buff.
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:43:52 #22
17061 mvt
blame Canada
pi_27560263
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wacht maar eens tot je een rogue een caster in elkaar ziet hakken. Een willekeurige caster. Critical Ambush voor 1200 schade, oeps, daar ging 40 % van mijn HP. Voordat ik weet wat er aan de hand is zijn we 2 sec verder ivm reactietjid en lag, en voordat ik bij blink zit zijn we nog een sec verder. Oeps, sinister strike erbij. Nog een keer -500 HP in totaal. Daarna Poly, oh wacht, waar is ie nu?
Ik heb het als warrior al moeite met ze. En ik heb al meer armor in mijn kleine teen dan eeen caster in totaal.
We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:45:58 #23
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27560342
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:43 schreef mvt het volgende:

[..]

Ik heb het als warrior al moeite met ze. En ik heb al meer armor in mijn kleine teen dan eeen caster in totaal.
Betwijfel het. 1200 armour in je kleine teen?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27560391
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En we gaan verder met Sap en Ambush waarna de mage gezellig dood is. Bij andere cloth users is dit nóg sneller. Punt. Warlocks hebben meer HP maar minder kansen om weg te komen. Priests houden het midden.
Minder? Alliance warlocks hebben GEEN kans om weg te komen tegen UD's. Tegen Troll/Orc kunnen we misschien met geluk een fear casten, trinket en het is weer weg. Met HEEL veel geluk nog een fear, maar die rogue haalt je toch wel weer in met sprint. Seduce? Ja, met de goede pet eruit. Gebruik je een pet als je een pokke-end moet rennen op je mount? Ik niet, waste of shards. Ze verdwijnen meestal toch wel.
Serieus, Warlocks hebben echt wat meer escape methodes nodig. Tegen rogues en andere melees is onze kans al klein-niks op overleven (warrior = antifear (UD, trinket (de BS), Berserk), Rogue = logisch. Shaman blokt ook fear, maar daar heb ik toch minder last mee. Priest/Mage zijn nog wel te doen, maar ook hier, als alliance bijna geen methode om ze even weg te houden (grootste deel is UD, face it). Hunter, ach, kan nog wel. Warlock vs Warlock, wij zijn in het nadeel als alliance aangezien grootste deel van de warlocks UD is). Het probleem ligt grotendeels bij het UD racial, maar kom op, Rogues zijn gewoon onmogelijk geworden haast, zeker voor de alliance.
pi_27560419
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef gifkip het volgende:
Die smiley van me (sad-met-knipoog) is volgens mij niet zo duidelijk als indicator voor sarcasme.. ; ( Rustig maar, rogues hoeven van mij echt geen buff.
Dat was een huilie smilie. Sarcasme is
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:50:11 #26
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27560487
*Fluit Always look on the bright side of life*

Nou ja, tegen horde magi heb ik een voordeel, zeker als ze een 31 + Arc build hebben. Arcane Power is praktisch wasted op me.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27560551
Had dan ook een rogue genomen..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:53:46 #28
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27560615
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:51 schreef Mr. Orange het volgende:
Had dan ook een rogue genomen..
I did. Saaiste class die ik heb gespeeld.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27560644
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

I did. Saaiste class die ik heb gespeeld.
Magic stuff is niets voor mij
Ik speel veel quests alleen, Rogue zie ik ook meer als een solo character.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_27560646
Ik (level 60 human warlock) vrees dat ik mijn hp aantal naar 5k zal moeten krikken (nu 4k unbuffed) om op constante basis een beetje een fatsoenlijke kans te hebben tegen rogues.
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:54:45 #31
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27560647
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:51 schreef Mr. Orange het volgende:
Had dan ook een rogue genomen..
goede beargumentatie
He de rogues zijn overpowerd , neem er ook 1 ! /golfclap
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_27560716
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:54 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

goede beargumentatie
He de rogues zijn overpowerd , neem er ook 1 ! /golfclap
Goed he??

We moeten toch wat ter compensatie hebben, als we nie zoveel armor hebben
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_27560738
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dat was een huilie smilie. Sarcasme is
Ach, toch weer een leuke "OMGWTFPWNT by rogue !!!" discussie.
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:57:22 #34
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_27560747
Priests hebben een kleinere kans VS Rogues dan warlocks omdat de Fear van priests op 30s cooldown staat.
pi_27560787
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:57 schreef Max_Dark het volgende:
Priests hebben een kleinere kans VS Rogues dan warlocks omdat de Fear van priests op 30s cooldown staat.
Juist.. Dan is het menneke alweer de pijp uit
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_27560789
Weer alles plat Ik wil gamen
Xbox Live: Anormius
pi_27560845
Tering huisgenoot van me is der helemaal verslaafd aan, de nerd. Zit echt nachten door te spelen.

Niet gezond gewoon.

Hij is nu level 59 ofzo, schijnt hoog te zijn. Naja ik vind het maar triest
pi_27560851
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:57 schreef Max_Dark het volgende:
Priests hebben een kleinere kans VS Rogues dan warlocks omdat de Fear van priests op 30s cooldown staat.
de fear van priests is instant in tegenstelling tot die van warlocks (1,5 sec). De tijd om te fearen na stun is erg krap als warlock voordat je weer de zak bent. dus wie hier nou het beste uitkomt, is moeilijk te zeggen. Damage output van een warlock ligt wel een stuk hoger dan van een priest.
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:02:22 #39
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27560924
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:57 schreef Max_Dark het volgende:
Priests hebben een kleinere kans VS Rogues dan warlocks omdat de Fear van priests op 30s cooldown staat.
Hij is ten minste instant. In tegenstelling tot die van Warlocks.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:03:11 #40
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27560959
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:54 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik speel veel quests alleen, Rogue zie ik ook meer als een solo character.
Hehe. Vertel mij. Solo jij same level elites? Met gemak?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27560993
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Hehe. Vertel mij. Solo jij same level elites? Met gemak?
Instances trekt mijn pc nie eens, dus die mijd ik liever
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:06:18 #42
21865 WaVe
WaVe detected
pi_27561067
Bah, wou ik net nog een uurtje spelen, doet de server niks.. Maarja, zo te zien ben ik niet de enige met dat probleem

WoW staat nu trouwens al een paar minuten op authenticating, da's al beter dan connecting

[ Bericht 44% gewijzigd door WaVe op 01-06-2005 23:07:32 (aanvulling) ]
pi_27561102
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:57 schreef Max_Dark het volgende:
Priests hebben een kleinere kans VS Rogues dan warlocks omdat de Fear van priests op 30s cooldown staat.
UD rogue = Fear weg

Warlocks verdediging:
<void>

Priest:
Schild
Kan zichzelf vlug healen (1,5s of instant als je desperate prayer gebruikt, maar die heeft lange cooldown)

Een priest heeft minder HP, maar ze hebben meer verdedigingen dan een Warlock. Warlocks zijn gewoon doomed als ze geen hulp krijgen van buitenaf tegen UD rogues.
Ik zal je een voorbeeldje geven: 2 UD rogues hebben mij terwijl we richting Molten Core reden midden in de raid te pakken genomen en afgemaakt. Kom op zeg, en dan lukt het de rest van de raid niet eens ze beide af te maken (1 was gedood, de andere kon wegkomen. Hunters? -_-). Jij had hier langer kunnen overleven door schild, en ik denk ook niet dat ze jou zouden targetten.
Ik was afk op dat moment, even uit de kamer. Toen ik terug was, lag ik dood op de grond (stond op follow). Rogues kiezen altijd de Warlocks uit, die zijn voor hun gewoon zo enorm makkelijk dat het gewoon niet leuk meer is.
pi_27561134
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:06 schreef WaVe het volgende:
Bah, wou ik net nog een uurtje spelen, doet de server niks.. Maarja, zo te zien ben ik niet de enige met dat probleem

WoW staat nu trouwens al een paar minuten op authenticating, da's al beter dan connecting
idd...wou met mijn broer ff gaan spelen..zit er helaas ff niet in denk
Dan maar filmpie kijken...
Xbox Live: Anormius
pi_27561201
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:00 schreef mooiegek het volgende:

[..]

de fear van priests is instant in tegenstelling tot die van warlocks (1,5 sec). De tijd om te fearen na stun is erg krap als warlock voordat je weer de zak bent. dus wie hier nou het beste uitkomt, is moeilijk te zeggen. Damage output van een warlock ligt wel een stuk hoger dan van een priest.
Je hebt niks aan die damage output als je niks kan casten door die stunlocks die de rogues constant doen...Shadowburn is dan instant, 500-1000+ (met crit dan, 10s cooldown en gebruikt een shard)...Nou, daar wordt een rogue bang van. Corruption en een curse is dan ook instant, maar voordat deze volledig gebruikt zijn, ben jij al dood en heeft die rogue zichzelf kunnen bandagen oid.
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:11:37 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27561251
Pfoei. Duurt wel een tijdje zeg.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_27561297
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:10 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Je hebt niks aan die damage output als je niks kan casten door die stunlocks die de rogues constant doen...Shadowburn is dan instant, 500-1000+ (met crit dan, 10s cooldown en gebruikt een shard)...Nou, daar wordt een rogue bang van. Corruption en een curse is dan ook instant, maar voordat deze volledig gebruikt zijn, ben jij al dood en heeft die rogue zichzelf kunnen bandagen oid.
Healing potion, gaat sneller..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:13:34 #48
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27561318
Recca/DjNivek, bandagen tijdens corruption is niet zo heel erg slim, alleen als last ditch.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27561355
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:10 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Je hebt niks aan die damage output als je niks kan casten door die stunlocks die de rogues constant doen...Shadowburn is dan instant, 500-1000+ (met crit dan, 10s cooldown en gebruikt een shard)...Nou, daar wordt een rogue bang van. Corruption en een curse is dan ook instant, maar voordat deze volledig gebruikt zijn, ben jij al dood en heeft die rogue zichzelf kunnen bandagen oid.
weet ik allemaal wel. ben zelf al een behoorlijk tijdje level 60. probleem zit hem erin dat je hem niet van je af krijgt. je wordt gestunned. ddaarna heb je dan heel even de tijd om fear te casten. lukt dat niet. weer stun..daarna ben je praktisch dood. Er dient gewoon een escape possibility bij te komen. Nu is dat echt een lachertje. Het enige dat er een beetje op lijkt, is curse of exhaustion en daar heb je m.i. eigenlijk helemaal niets aan.

Het altijd op zak hebben van een discombulator ray is wel een echte aanrader trouwens.
pi_27561376
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Recca/DjNivek, bandagen tijdens corruption is niet zo heel erg slim, alleen als last ditch.
Heb het zelf nog nooit geprobeerd, leek me iig een van de betere manieren
(mn First Aid is op 3 )
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')