verbeter dan ook even de taalfouten in de originele post van Robbie. want voor een blijkbaar hoger opgeleide is zijn taalgebruik evenmin vlekkeloos.quote:
Maar ik vind het aardig goedkoop om dit als argument te gebruiken. En daarnaast, een minder hoog opgeleid iemand heeft net zo goed recht om zich hierover uit te spreken. Of is dat tegenwoordig niet meer weggelegd voor de plebs.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik neem Fok trouwens niet als referentiekader hoor, en ik zou ook niet willen zeggen dat het per direct waar is. Maar ik kan er niks aan doen dat ik die indruk ook gewoon af en toe kreeg.
Zo denk jij.. maar veel mensen zullen dan toch gewoon maar wat gaan invullen. Denk dat je het grootste gedeelte toch beter kan overlaten aan de regeringquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het is misschien niet te betalen, maar het liefst wil over alles zelf stemmen. wat mij niet boeit ga ik niet en wat ik wel interessant ga ik lekker stemmen.
Maakt niet uit. Ze verdommen het om in het veld te werken. De lokale boomkwekers huren alleen maar polen, die zijn zo gek om de hle dag te zwoegen voor een hongerloontje.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:06 schreef Tarak het volgende:
Bovendien nederlandse werknemers worden weer goedkoper!
Hij wil volgens mij wil hij helemaal geen MP worden maar dat wil ie nu natuurlijk nog niet zeggen want dat kost stemmen....quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Woutertje denkt nog steeds dat hij de volgende MP is
Hij vindt nu al dat er geen bewindsman consequenties hoeft te trekken uit deze overweldigende uitslag.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wil volgens mij wil hij helemaal geen MP worden maar dat wil ie nu natuurlijk nog niet zeggen want dat kost stemmen....
Wat is er mis met mijn taalgebruik?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
verbeter dan ook even de taalfouten in de originele post van Robbie. want voor een blijkbaar hoger opgeleide is zijn taalgebruik evenmin vlekkeloos.
Overigens zie ik hier alle bij zelfproclamatie uitgeroepen intellectuelen ach ende wee roepen over de laksheid waarmee de plebs met de grondwet omgaan, maar ik kan nu ook niet zeggen dat de politici he-le-maal van de leg zijn.
Het land vergaat niet, we krijgen geen oorlog, we zetten ons niet buiten spel.
Ach welnee. Maar ik vrees wel dat het er een stuk moeilijker op wordt. En dat er veel te laconiek mee omgesprongen wordt blijkt wel uit de posts alhier en op de frontpage.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Het land vergaat niet, we krijgen geen oorlog, we zetten ons niet buiten spel.
Onzin. Deze Grondwet is dood. Er zal opnieuw een tekst opgesteld moeten worden, en de landen waar in referenda nee is gezegd staan daarin sterker dan de landen die klakkeloos ja gezegd hebben tegen de huidige tekst.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ach welnee. Maar ik vrees wel dat het er een stuk moeilijker op wordt. En dat er veel te laconiek mee omgesprongen wordt blijkt wel uit de posts alhier en op de frontpage.
Is dat niet een 'matige' opkomst voor zo'n stad als Amsterdam? En ook nog vrij evenwichtig, itt andere steden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:33 schreef Tarak het volgende:
Amsterdam is bekend!!
57,7% tegen
42,3% voor
Opkomst 55,9%
Onzin. Het enige waar we sterker in zouden kunnen komen te staan is de zetelverdeling en het stabiliteitspact. Maar met zowel Frankrijk en Nederland tegen schiet je nog steeds niets op.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:35 schreef Jalu het volgende:
Onzin. Deze Grondwet is dood. Er zal opnieuw een tekst opgesteld moeten worden, en de landen waar in referenda nee is gezegd staan daarin sterker dan de landen die klakkeloos ja gezegd hebben tegen de huidige tekst.
Nee hoor, gewoon een klinkende overwinning.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Amsterdam 57,7 tegen
valt toch een beetje tegen
29 mei 2005quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wanneer weten we definitief of de europese grondwet doorgaat of niet?
of jij neemt het te serieus. hoe het precies wordt zullen we pas in een langere termijn merken(denk ik). het kan positief uitpakken of negatief. zekerheid is er absoluut nog nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ach welnee. Maar ik vrees wel dat het er een stuk moeilijker op wordt. En dat er veel te laconiek mee omgesprongen wordt blijkt wel uit de posts alhier en op de frontpage.
We spreken in de nabije toekomst wel weer. Deze Grondwet komt er niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Onzin. Het enige waar we sterker in zouden kunnen komen te staan is de zetelverdeling en het stabiliteitspact. Maar met zowel Frankrijk en Nederland tegen schiet je nog steeds niets op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |