Tja, het geeft hem wel een soort van onderhandelingspositie...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Gekke Gerritje doet net of hij blij is met de uitslag.
Hij begint zich nu alweer in te likken bij de Nee-kiezers.quote:
Wie niet op dit moment?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Fouter Bos vind ik trouwens ook altijd vrij populistisch bezig, lult ook iedereen naar zijn bek, net als Wilders
Ach, waarschijnlijk is alles wat hij zegt in jouw ogen kots smileys waardig. Wilders is trots op je.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij begint zich nu alweer in te likken bij de Nee-kiezers.
Ik zal me er hard voor maken dat de wens van de kiezers door het kabinet gerespecteerd wordt
![]()
![]()
De euro is te stevig om echt te gaan zakken!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Shark.Bait het volgende:
De euro keldert meteen
wordt allen nog duurder
hopla, leuk hé, die mense in staphorst !quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Shark.Bait het volgende:
De euro keldert meteen
wordt allen nog duurder
Volgens mij wil hij zelf niet debateren. Afgelopen dagen wilde hij ook nergens meedoen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Tikorev het volgende:
Typisch dat de grote winnaar van vanavond, Geert Wilders, niet mee mag doen met het debat...
Hij wilde niet, alleen met van Aartsen. Daar wordt hij nu door de Staatstelevisie op afgerekend.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Tikorev het volgende:
Typisch dat de grote winnaar van vanavond, Geert Wilders, niet mee mag doen met het debat...
Heb ik iets gemistquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Tikorev het volgende:
grote winnaar van vanavond, Geert Wilders
Wat lul jij nou weer dom. Net alsof mensen tegen stemmen om Wilders.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Tikorev het volgende:
typischquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Tikorev het volgende:
Onzin. Die hele dure Euro is helemaal niet zo goed voor Europa, en dus voor Nederland.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef Shark.Bait het volgende:
De euro keldert meteen
wordt allen nog duurder
Ik denk dat hij dat stiekem ook wel is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Gekke Gerritje doet net of hij blij is met de uitslag.
Zekers!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
André Rouvoet is terecht de politicus van het jaar.
hij weet toch wel dat die "grondwet" er komt....vertraagt nu alleen maar....ach ja of die "grondwet" er nu komt of over 2 jaar hij komt toch wel!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat stiekem ook wel is.
een paar verdwaalde belgen en duitser, meer nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Zijn er Fok!kers die aan de grens wonen? Is de infasie al begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |