quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
balkenende denk: "fuck die grondwet, wat kan mij dat nu nog schelen. nu moet ik godverdomme mij nieuwe bmw 7 gaan cancellen"
Jij snapt er ook geen drol van he.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
balkenende denk: "fuck die grondwet, wat kan mij dat nu nog schelen. nu moet ik godverdomme mij nieuwe bmw 7 gaan cancellen"
Over een uur hebben we toch voor gestemdquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Percentage loopt wel een beetje af naar ja38,6 tegen 61,4
Liever Jan M.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef Logician het volgende:
pberens: liever een melaatse ja stemmer dan een geblondeerde mongool met het iq van een pinda aanhangen
ik vraag me af wie er meer mongool is... balkie heeft zolangzamerhand ook veel weg van een mongool.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef Logician het volgende:
pberens: liever een melaatse ja stemmer dan een mongool aanhangen
hey kindje ga eens spelen in onzquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
whahaha maar je kan nog wel internettenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
shit ! de stroom valt hier uit
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:44 schreef P8 het volgende:
nu nog een reactie van die vissenbek michiel smit en het feest is compleet![]()
Hoe post je dit nu dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
shit ! de stroom valt hier uit
Je hebt zeker ook postuum op de LPF gestemd, om 'een signaal' af te geven?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:44 schreef haagse_elfje het volgende:
mja ik ben geen fan van niemand na dat fortuijn was vermoord
Europese Grondwet? Wasda?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:45 schreef McCarthy het volgende:
Wat hoor ik nu? Er was er een referendum? Vandaag?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
whahaha maar je kan nog wel internetten
Premier van Frankrijk is anders afgetreden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:44 schreef Noca het volgende:
Gadverdamme Wilders![]()
Pleur op kerel!
En aftreden is onzin, dit ging om de grondwet niet om het kabinet.
Is dat nu fijn? Zo'n gevoel van morele superioriteit?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:45 schreef speknek het volgende:
Je hebt zeker ook postuum op de LPF gestemd, om 'een signaal' af te geven?.
JOHHHHHHHHHHHHHHHHH, meent ie datquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:46 schreef Luna1975 het volgende:
Balkie: "De EU is teveel een zaak van de politiek geweest en te weinig voor de burgers"......tis nie woar![]()
SGP-CU bolwerk.quote:
Een kansloze populist, meer is het niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |