Mosseldreggerquote:
koop een gtsiquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
het is wel zonde dat ik niets heb/had waarmee ik kan pimpen
nee want hij houd wel van kartenquote:
misschien wel ja..quote:
bij het woord mosseldregger krijg ik het rare beeld van iemand met een gootsteenonstopper op een flinke grote kut.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
dacht even dat het niet erger kon, maar sjoewe breekt weer alle records
Vind je dat zelf of zei je accountant dat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
eigen zaak = niet om mee te pimpen ()
wel oud geworden dusquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee want hij houd wel van karten
nah beetje dan, laatsje jaren is hij meer privémonteur![]()
"Nee, ik hoef ff niet te rijden joh vandaag joh "
die dingen daar zijn idd op afstand te begrenzenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had de briefing bij het karten gemist, dus ik liet niemand er langsWerd ik begrenst, knorde ik daar met 10km/h rondjes in de Fabrique
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vind je dat zelf of zei je accountant dat?
IK MOEST WEER LACHENquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had de briefing bij het karten gemist, dus ik liet niemand er langsWerd ik begrenst, knorde ik daar met 10km/h rondjes in de Fabrique
Ik ook..quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
die dingen daar zijn idd op afstand te begrenzen![]()
indoorkarten heb ik al jaren afgezworen
sick fuckquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
bij het woord mosseldregger krijg ik het rare beeld van iemand met een gootsteenonstopper op een flinke grote kut.
hoezo verpest?
Nee, maar wel een blond mokkel van 23quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij is 47wat kan ik er aan doen
![]()
hij zal toch niet binnenkort een Boxster willen kopen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij is 47wat kan ik er aan doen
![]()
hij zal toch niet binnenkort een Boxster willen kopen
who? me?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:17 schreef Hugster het volgende:
Tjabbo heeft echt zonder grappen een achterlijk serieuze sex fixatie
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee, maar wel een blond mokkel van 23
Ja en ik ben dan weer zo erg dat ik een mental picture heb van Tjabbo die met een schepnetje door de schaamstreek van een bol wijf loopt te vissenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:17 schreef Hugster het volgende:
Tjabbo heeft echt zonder grappen een achterlijk serieuze sex fixatie
whehehe ik had es, dat ik met karten uit een blinde bocht kwam en dat iemand de baan op kwam rennen met een stuur in zijn handquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:18 schreef Fugie het volgende:
ik heb een x zon knakker aangeredenIk millimeterde mijn kart pcies langs een stilstaande kart de zijkant, springt die gozer er opeens voor terwijl ik net mijn gas vol intrap (terwijl het wel een disco lijkt van de alarmlicht
)
als je in de midlife ben kan dat gewoon tegelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan zou hij er toch eerst 1 moeten dumpen
je heb toch echt iets met vissen en schepnetjes en zo he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en ik ben dan weer zo erg dat ik een mental picture heb van Tjabbo die met een schepnetje door de schaamstreek van een bol wijf loopt te vissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |