Container eropquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je doet maar
Ik had toch meegedaan met een of ander rare test van Top Gear
4 taktquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja hij is helemaal van polyesther, met een nieuwe 6pk 4 takt yamahatje
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
4 taktdat geluid
Net een koffiemolen
![]()
Een verschrikkelijk rokende en stinkende 2 takt moet je hebben![]()
he!! het is wel een degelijke stalen ouderwetse auto he... die draagt die container met gemakquote:
we hebben 80% korting gekregen, en het is best lekker stil hoor, ik vaar toch niet hard met dat dingquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
4 taktdat geluid
Net een koffiemolen
![]()
Een verschrikkelijk rokende en stinkende 2 takt moet je hebben![]()
Lekker chillen zekerquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
we hebben 80% korting gekregen, en het is best lekker stil hoor, ik vaar toch niet hard met dat ding
IK MOEST LACHENquote:dat is net als de jostiband dat een serieus orkest probeerd te zijn
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:49 schreef Hugster het volgende:
ik zou hem zo kort rijden
zonder aarzelen
klein koektrommeltje met een klein snorrend 4 cylinderje erin
Hij wilde al naar de eeuwige jachtvelden door zich om een boom te vouwen, gaat die dwaas van een baasje hem opknappenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
Dat ding heeft er gewoon netjes om gevraagd: Het wil wederkeren met al het andere roestige staal en dan ga jij 'm reanimeren.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die staat in het kromhout museum in Amsterdam.. en als je heeeel lang zeikt willen ze em nog wel eens starten..
geweldig is dat allemaal.
En dat vertel je nu pas, dat er een kromhout museum in Amsterdam is? Heb je een adres?
chillen lukt aardigquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker chillen zeker
[..]
IK MOEST LACHEN
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij wilde al naar de eeuwige jachtvelden door zich om een boom te vouwen, gaat die dwaas van een baasje hem opknappen
Als jij d'r in gaat zitten knakt 'ie in tweequote:Op woensdag 1 juni 2005 23:49 schreef Hugster het volgende:
ik zou hem zo kort rijden
zonder aarzelen
klein koektrommeltje met een klein snorrend 4 cylinderje erin
sjah het blijft een BMW jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als jij d'r in gaat zitten knakt 'ie in twee
naziauto'squote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
chillen lukt aardig
dat ding kan ook NET niet planneren![]()
als je vol gas geeft gaat de punt alleen maar meer de lucht in en de motor maakt meer lawaai
geen gezicht
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:00 schreef Hugster het volgende:vanavond ook weer achterlijk krap in een Suzuki Alto gezeten
Je hebt toch internetquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding] En dat vertel je nu pas, dat er een kromhout museum in Amsterdam is? Heb je een adres?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:00 schreef Hugster het volgende:vanavond ook weer achterlijk krap in een Suzuki Alto gezeten
nee man hard varen is nergens voor nodigquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verkeerde bezuiniging geweest
Ja natuurlijk had je datquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee man hard varen is nergens voor nodig
we hebben al 15 speedboten gehad en allemaal weer verkocht
ik had je toch verteld van de2 Boesch's
Hadden jullie een Boeschquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee man hard varen is nergens voor nodig
we hebben al 15 speedboten gehad en allemaal weer verkocht
ik had je toch verteld van de2 Boesch's
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe ben je er uit gekomen? Met een pakje roomboter?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe ben je er uit gekomen? Met een pakje roomboter?
2 zelfsquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hadden jullie een Boesch![]()
![]()
![]()
Die zijn zo vet
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
2 zelfs
ik kan nog steeds kwaad worden op m'n pa dat die weg zijn
hij had geen behoeft meer aan hard varen
Je hebt toch nog dat oude toyota barrel?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
het is wel zonde dat ik niets heb/had waarmee ik kan pimpen
eigen zaakquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Mosseldreggerquote:
koop een gtsiquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nee want hij houd wel van kartenquote:
misschien wel ja..quote:
bij het woord mosseldregger krijg ik het rare beeld van iemand met een gootsteenonstopper op een flinke grote kut.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
dacht even dat het niet erger kon, maar sjoewe breekt weer alle records
Vind je dat zelf of zei je accountant dat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
eigen zaak = niet om mee te pimpen ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |