quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:17 schreef Hugster het volgende:
Tjabbo heeft echt zonder grappen een achterlijk serieuze sex fixatie
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en ik ben dan weer zo erg dat ik een mental picture heb van Tjabbo die met een schepnetje door de schaamstreek van een bol wijf loopt te vissen
ja draai ff lekker hard. vinden de bueren luekquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:21 schreef ook_gek het volgende:
Michael Buble - feeling good Heerlijk nummer
Hierdoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
bij het woord mosseldregger krijg ik het rare beeld van iemand met een gootsteenonstopper op een flinke grote kut.
hoezo verpest?
daarom ga ik nooit karten met n00b's en newbie's en amateurtjes (quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ik sneed ook iedereen in de bochten, of gewoon NFSU stijl remmen door achterop je voorganger te klappen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:21 schreef Tjabbo het volgende:
zagen jullie dat. ik typte bueren en luek.
merkt mark toch niet
STOP EENS MET DIE GRAPPENquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en ik ben dan weer zo erg dat ik een mental picture heb van Tjabbo die met een schepnetje door de schaamstreek van een bol wijf loopt te vissen
moet je anders Ballebek es vragenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daarom ga ik nooit karten met n00b's en newbie's en amateurtjes ()
Ik ga wel ff rokenquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:21 schreef Tjabbo het volgende:
zagen jullie dat. ik typte bueren en luek.
merkt mark toch niet
Ik doe gewoon streetkarten, dan gelden de regels van het harde levuh van de straatquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daarom ga ik nooit karten met n00b's en newbie's en amateurtjes ()
Je snapt ze gewoon nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij valt gewoon op hem.
Get a room you two.
die grappen zijn echt niet luek
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:23 schreef Hugster het volgende:
s'winters gaan we altijd karten op de loosdrechtse plassen (jaren dat dit kan zijn schaaaars geworden![]()
) en ik was 6, onder de kart lagen kettingen met parkers van binnenuit door de band geschroeft.
Ik ging dus een stuk raggen, vol over de schoongeveegde plassenrouteIk liet een groeven achter
Ik kreeg een hoop nee geschud te zien
Maar ik was dus lekker aan het cruizen, rijd ik me daar vol een schaatser aan(20km/h ofzo)
Hij komt op me afgerend en begint me VOL op m'n helm te beukenMaar gelukkig werd die gast al snel van me afgetrokken
ja joh...quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik doe gewoon streetkarten, dan gelden de regels van het harde levuh van de straat![]()
nee zeker niet luekquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij valt gewoon op hem.
Get a room you two.
die grappen zijn echt niet luek
Dr. Phillquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jaloers zeker op mensen met échte humor.![]()
Wist ik veel dat destruction derby geen onderdeel is van indoor kartenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja joh...
haal je iemand in, wordt je vervolgens (achteruit) aangereden omdat die gene claimt dat jij haar handtas gestolen heb.. (om maar ff wat oude mossels uit de sloot te dreggen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |