Jij keek toch nooit films?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:35 schreef kamagurka het volgende:
Wat moet jij daarmee? Als een kip naar het onweer kijken...![]()
Vanwege je haat tegen de VS, zul je in ieder geval weinig films uit Hollywood zien.quote:
wat vond je trouwens zo intellectueel aan Memento?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:20 schreef Wiehoe het volgende:
Being John Malkovich valt er misschien niet helemaal onder, maar wel een erg rare film zeg.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vanwege je haat tegen de VS, zul je in ieder geval weinig films uit Hollywood zien.
Gelukkig is er nog Bollywood.
Als je de begintekst van de TS leest past deze film perfect bij de omschrijving.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:22 schreef fayakill het volgende:
[..]
wat vond je trouwens zo intellectueel aan Memento?
wat vond je trouwens zo intellectueel aan REAR WINDOW?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:22 schreef fayakill het volgende:
Dat je erover moet nadenken...quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:22 schreef fayakill het volgende:
[..]
Ja, als ik alles van één kant belicht wil zien dan zal ik dat doen. De boodschap van de film is overigens wel duidelijk: "fooi VS". Toen hij vroeger op Nederland 3 kwam had ik al een hekel aan hem. Vooral die aflevering met de zwartkijkers, net alsof het iemands recht was om zwart te kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:24 schreef kamagurka het volgende:
Misschien moest jij maar ns met Michael Moore beginnen, die lijkt me nog rijkelijk hoog gegrepen voor je..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |