Best leuk he?quote:
OK.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De grootste BitTorrent site ter wereld waar ik al een aantal jaar de nieuwste films, muziek en spellen vandaan pluk. RIP.
Er zijn huwelijken om minder verbroken...quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
Relatiecrisis hier, Nick wil toch tegenstemmen
lekere emtionele bheandeling :dquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Downloadde je daar vaak/veel ?
Ga jij eens eventjes heeeel snel bier drinkenquote:
Dan zou het hele kabinet zo'n beetje af moeten tredenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij staat voor de volle honderd procent achter dat plan, probeert het te verkopen aan ons en wij lusten het niet. Ik zou dan aan mezelf gaan twijfelen als eerste burger.
Dan ben je het contact met je volk kwijt, hebben ze geen vertrouwen in je plan.En het gaat hier om de belangrijkste politieke kwestie (die het meest leeft) in jaren.
Ja ik weet het, nog nooit de tijd gehad om mee te doen helaaSCH.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Best leuk he?![]()
Iedere maandag om 21.00 is er een Fok Tournooitje, blijkbaar. 5 dollar inleg, afgelopen keer waren er 10 deelnemers en won ik van Pyth in de finale toch mooi 25 dollar.![]()
Dat gebeurt sowieso wel als de premier aftreedt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan zou het hele kabinet zo'n beetje af moeten treden
ja op naar bedquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Ga jij eens eventjes heeeel snel bier drinken![]()
Moet ik het zo hard gaan spelen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er zijn huwelijken om minder verbroken...
Ja, eigenlijk continu...quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK.
Dat is dan wel jammer
Downloadde je daar vaak/veel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |