Die is inderdaad goed.quote:
of de dvd gewoon kopenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:35 schreef Suijk het volgende:
Vanavond dus al die Cruijff docu... net nu ik nog zoveel moet werken vanavond.
Komt er trouwens ook weer zo'n verkiezings-programma waarin die uitslagen allemaal binnen komen, is ook wel interessant. Dan neem ik die Cruijff docu wel op, is wel mooi om later nog eens terug te zien.
Dat gebeurt toch niet, daar heeft het referendum ook weinig mee te makenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik hoop dat ie vanavond aftreedt. Maar vast een rondje op kosten van Rouvoet - hij drinkt zelf niet mee.
Mwah, bij 70% tegen zou ik in zijn geval de eer aan mezelf houden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch niet, daar heeft het referendum ook weinig mee te maken
Klopt ik was er niet helemaal uit, maar heb uiteindelijk toch tegen gestemd. Bij de stemwijzer kwam er wel uit dat ik het met 60% eens was, maar de belangrijkste punten voor mij lagen tegenover die van de grondwet. En dat vind ik dan wat zwaarder wegen dan punten die ik niet zo belangrijk vind.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:50 schreef Suijk het volgende:
Wat heb je nu uiteindelijk gestemd, Noca? Je was er toch nog niet helemaal uit?
Ik zie niet helemaal in waaromquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mwah, bij 70% tegen zou ik in zijn geval de eer aan mezelf houden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |