Dat heeft ook echt zin.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:45 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Of met zeiken op dode mensen, ook al zo'n goeie.
vliegt er toch wel af tijdens het rijden?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Om tere zieltjes die op het eerstvolgende station staan te wachten het aanzicht van een met bloed en ingewanden druipende trein te besparen.
Of misschien is hij wel blij dat hij weer iemand heeft kunnen helpen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb trouwens medelijden met de machinist. Het moet verschrikkelijk zijn als je iemand ziet zitten/staan op het spoor en je weet dat je niet op tijd stil kunt staan....
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:49 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dat probeer ik de TS al 2 pagina's duidelijk te maken.
Ah, dat is wat je bedoeldequote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
SuperFruitig, ik hoop dat je deze avond ook per ongeluk onder een trein komt.
Groetjes, BS..
En geef ons dan even door bij welke trein. Dan kunnen we geld terug vragen door de vertraging..quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
SuperFruitig, ik hoop dat je deze avond ook per ongeluk onder een trein komt.
Groetjes, BS..
Daarom, smerige asociale hufters die dit flikken. Als voor de trein springen niet dodelijk was, mochten ze van mij de doostraf krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb trouwens medelijden met de machinist. Het moet verschrikkelijk zijn als je iemand ziet zitten/staan op het spoor en je weet dat je niet op tijd stil kunt staan....
Zat je er ook in ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:09 schreef DreamyGirl het volgende:
Die stomme treinen ook, ik ben dus net thuis, terwijl ik om 2 uur vertrokken ben.....Ik werd echt helemaal gek!!!!!![]()
Ey ik wens elke klojo die zn leven beindigt onder een trein een Verneukt hiernamaals toe.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja, of je gaat er een topic over openen, gladiool. 3,5 uur. Je zit te zeiken op een dode! Een dode! Dat je 3,5 uur niet op de bank hebt kunnen liggen!
Flikker toch op.
Je had moeten omreizen via venloquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:09 schreef DreamyGirl het volgende:
Die stomme treinen ook, ik ben dus net thuis, terwijl ik om 2 uur vertrokken ben.....Ik werd echt helemaal gek!!!!!![]()
Roermond de gekstequote:Op woensdag 1 juni 2005 18:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je had moeten omreizen via venlolekker met 1000 man in de veel te kleine stoptrein Venlo - Roermond
spijker op zijn kop enzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey ik wens elke klojo die zn leven beindigt onder een trein een Verneukt hiernamaals toe.
dat ze maar eeuwig in het vagevuur fuckin branden .
vieze zwakkelingenaandachtsbehoefende tyfesdepressievelingen
kindje van 12 in de tuin... mamma, mamma kijk eens wat ik gevonden heb.... een snoepstengelquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
vliegt er toch wel af tijdens het rijden?
een beetje..
Weet je wel wat een doosje pillen kost tegenwoordig?!?!? nee ik zou ook gewoon voor de trein gaan hoor lekker goedkoopquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wtf scum, met je bijdehandjesopmerking.
Als die klootzak zonodig dood wil, dan sliktie maar een doosje pilletjes ofzo. Ga niet een machinist een trauma aansmeren en een kleine 500 man een dag naar de klote helpen.
omgquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Heb je nog een klap gehoord ofzo?![]()
Dat lijkt me het coolste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |