hij zal het niet nog een keer doen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:25 schreef SuperFruitig het volgende:
WTF
Ik heb dus serieus 3,5 uur stilgestaan ergens in de middle of fucking nowhere omdat een of andere kuthippie het nodig vond om zijn leven te beindigen door middel van de trein waar ik in zat.
Mn hele vrije middag naar zn groot. Fucking stuk asociaal vreten
En ja, ik meen het.
De hoofdconducteur moet de boel opruimen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:27 schreef Steijn het volgende:
Waarom stopt men dan eigenlijk? De trein kan toch gewoon door rijden.
De trein moet wel schoon en netjes zijn voordat ze ergens aankomen, anders kiezen de mensen al gauw voor de bus.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:27 schreef Steijn het volgende:
Ja? Smetvrees die NS.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:27 schreef Steijn het volgende:
Om tere zieltjes die op het eerstvolgende station staan te wachten het aanzicht van een met bloed en ingewanden druipende trein te besparen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:27 schreef Steijn het volgende:
Als TS dan gewoon even had geholpen, dan kon de trein weer eerder rijden!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De hoofdconducteur moet de boel opruimen.
ff de hogedrukspuit erop en klaaaaar..quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:29 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
De trein moet wel schoon en netjes zijn voordat ze ergens aankomen, anders kiezen de mensen al gauw voor de bus.
Kan dat niet gewoon met de hogedrukspuit als de dienst er weer op zit? Het zal even wennen zijn voor de mensen op het perron maar aan vertragingen heb je ook niks.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De hoofdconducteur moet de boel opruimen.
Zou jij lekker in een trein gaan zitten waar de armen nog op de voorkant hangen??quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:27 schreef Steijn het volgende:
Als ze nog zwaaien, dan wel hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zou jij lekker in een trein gaan zitten waar de armen nog op de voorkant hangen??
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:30 schreef ivetje het volgende:
Zou jij lekker in een trein gaan zitten waar de armen nog op de voorkant hangen??
Waaien die er niet af als de trein zijn reis weer vervolgd?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Om tere zieltjes die op het eerstvolgende station staan te wachten het aanzicht van een met bloed en ingewanden druipende trein te besparen.
Dan zullen ze het zelf voortaan wel laten om zoiets te flikken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Om tere zieltjes die op het eerstvolgende station staan te wachten het aanzicht van een met bloed en ingewanden druipende trein te besparen.
Was ik al bang voor.quote:
wtf scum, met je bijdehandjesopmerking.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
SuperFruitig, ik hoop dat je deze avond ook per ongeluk onder een trein komt.
Groetjes, BS..
hap, maar ik kon t niet laten, ben echt over de zeik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wtf scum, met je bijdehandjesopmerking.
Als die klootzak zonodig dood wil, dan sliktie maar een doosje pilletjes ofzo. Ga niet een machinist een trauma aansmeren en een kleine 500 man een dag naar de klote helpen.
Ja ik denk ook dat het preventief werkt. Ook zie ik mogelijkheden voor een nieuwe kunstvorm, wie de trein het mooist kan koppen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:33 schreef Pool het volgende:
Dan zullen ze het zelf voortaan wel laten om zoiets te flikken.
Mên, weet je zeker dat het geen Al Qaeda aanslag was?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef SuperFruitig het volgende:
-verhaal-
Het is überhaupt. Daar kan ik me zo over opwinden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe die dierentuin uberhaupt een openbaarvervoersfunctie kan uitvoeren.
Alsof je iets belangrijks te doen had deze middag. 3,5 uur. Zeikhond. Wat doe je nou in 3,5 uur. Op je luie reet in de bank liggen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als die klootzak zonodig dood wil, dan sliktie maar een doosje pilletjes ofzo. Ga niet een machinist een trauma aansmeren en een kleine 500 man een dag naar de klote helpen.
open er een topic overquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is überhaupt. Daar kan ik me zo over opwinden.
waarschijnlijk willen die ouders niks meer met t uitschot te maken hebben en heeftie het daarom gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:36 schreef Falco het volgende:
Ik zou naar de ouders van die kuthippie gaan en ze flink de huid vol schelden.
Ja so? Waat bezielt je om voor een trein te springen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:37 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Alsof je iets belangrijks te doen had deze middag. 3,5 uur. Zeikhond. Wat doe je nou in 3,5 uur. Op je luie reet in de bank liggen.
Ja, of je gaat er een topic over openen, gladiool. 3,5 uur. Je zit te zeiken op een dode! Een dode! Dat je 3,5 uur niet op de bank hebt kunnen liggen!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja so? Waat bezielt je om voor een trein te springen.
Gewoon ronduit asociaal.
Jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:39 schreef _The_General_ het volgende:
Trein van Eindhoven -> Roermond ?
Waar maak jij je druk om, blijkbaar had die DODE ook schijt aan alles.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja, of je gaat er een topic over openen, gladiool. 3,5 uur. Je zit te zeiken op een dode! Een dode! Dat je 3,5 uur niet op de bank hebt kunnen liggen!
Flikker toch op.
Dat is een hele goed instelling.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om, blijkbaar had die DODE ook schijt aan alles.
Die spuiten de trein schoon.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Bij elkaar toch zon 31 man die nodig zijn om te concluderen dat de 20 levenloze stukken vlees ook ECHT DOOD ZIJN! SJEZUS! Wat de hoer doet een BRANDWEER daar! En een ambu!
Ja, daar win je de oorlog mee.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:42 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dat is een hele goed instelling.
Ja al die stukjes bij elkaar rapen gaat een stuk sneller met 31 man hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Bij elkaar toch zon 31 man die nodig zijn om te concluderen dat de 20 levenloze stukken vlees ook ECHT DOOD ZIJN! SJEZUS! Wat de hoer doet een BRANDWEER daar! En een ambu!
Weet je, ik vraag geld terug voor mijn vertraging, ben ik nu slecht ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:45 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Of met zeiken op dode mensen, ook al zo'n goeie.
Blijkbaar zie je niet dat meneer aso op dit moment niet achter mijn pc zit, maar ergens tussen rails en wat kiezelstenen. Maargoed, dat is jouw verlies.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:45 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Zeker niet, declareren die hap.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:46 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Weet je, ik vraag geld terug voor mijn vertraging, ben ik nu slecht ?![]()
Ik ga niet beslissen of je slecht bent.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:46 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Weet je, ik vraag geld terug voor mijn vertraging, ben ik nu slecht ?![]()
Precies die dacht, kom ik verveel me laat ik eens studentjes die slecht Nederlands schrijven en geen leestekens gebruiken, laat staan hoofdletters, eens gaan pesten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om, blijkbaar had die DODE ook schijt aan alles.
Ik zie niet dat de dode niet achter jouw pc zit? Lijkt me nogal wiedes he. Ik heb niets verloren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Blijkbaar zie je niet dat meneer aso op dit moment niet achter mijn pc zit, maar ergens tussen rails en wat kiezelstenen. Maargoed, dat is jouw verlies.
Dat heeft ook echt zin.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:45 schreef -=Bioslock=- het volgende:
vliegt er toch wel af tijdens het rijden?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of misschien is hij wel blij dat hij weer iemand heeft kunnen helpen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb trouwens medelijden met de machinist. Het moet verschrikkelijk zijn als je iemand ziet zitten/staan op het spoor en je weet dat je niet op tijd stil kunt staan....
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:49 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dat probeer ik de TS al 2 pagina's duidelijk te maken.
Ah, dat is wat je bedoeldequote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Groetjes, BS..
En geef ons dan even door bij welke trein. Dan kunnen we geld terug vragen door de vertraging..quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Groetjes, BS..
Daarom, smerige asociale hufters die dit flikken. Als voor de trein springen niet dodelijk was, mochten ze van mij de doostraf krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb trouwens medelijden met de machinist. Het moet verschrikkelijk zijn als je iemand ziet zitten/staan op het spoor en je weet dat je niet op tijd stil kunt staan....
Zat je er ook in ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:09 schreef DreamyGirl het volgende:
Die stomme treinen ook, ik ben dus net thuis, terwijl ik om 2 uur vertrokken ben.....Ik werd echt helemaal gek!!!!!![]()
Ey ik wens elke klojo die zn leven beindigt onder een trein een Verneukt hiernamaals toe.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja, of je gaat er een topic over openen, gladiool. 3,5 uur. Je zit te zeiken op een dode! Een dode! Dat je 3,5 uur niet op de bank hebt kunnen liggen!
Flikker toch op.
Je had moeten omreizen via venloquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:09 schreef DreamyGirl het volgende:
Die stomme treinen ook, ik ben dus net thuis, terwijl ik om 2 uur vertrokken ben.....Ik werd echt helemaal gek!!!!!![]()
Roermond de gekstequote:Op woensdag 1 juni 2005 18:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je had moeten omreizen via venlolekker met 1000 man in de veel te kleine stoptrein Venlo - Roermond
spijker op zijn kop enzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey ik wens elke klojo die zn leven beindigt onder een trein een Verneukt hiernamaals toe.
dat ze maar eeuwig in het vagevuur fuckin branden .
vieze zwakkelingenaandachtsbehoefende tyfesdepressievelingen
kindje van 12 in de tuin... mamma, mamma kijk eens wat ik gevonden heb.... een snoepstengelquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
vliegt er toch wel af tijdens het rijden?
een beetje..
Weet je wel wat een doosje pillen kost tegenwoordig?!?!? nee ik zou ook gewoon voor de trein gaan hoor lekker goedkoopquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wtf scum, met je bijdehandjesopmerking.
omgquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Heb je nog een klap gehoord ofzo?![]()
Dat lijkt me het coolste
Eensch, mijn frint. Eenschquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey ik wens elke klojo die zn leven beindigt onder een trein een Verneukt hiernamaals toe.
dat ze maar eeuwig in het vagevuur fuckin branden .
vieze zwakkelingenaandachtsbehoefende tyfesdepressievelingen
Schijnt dat je wel een soort hobbel voelt. Lijkt me ook wel interessant om eens mee te makenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat lijkt me het coolste
Ik zat er gelukkig niet in, moet er niet aan denken een klap te horen en allemaal "brokstukken" te zien liggenquote:
als jullie nou elkaars nummer hadden gehad hadden jullie de middag nog nuttig kunnen maken saampjes op de wc met de broek omlaag. hadden we ook geen klaagtopic.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:16 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Ik zat er gelukkig niet in, moet er niet aan denken een klap te horen en allemaal "brokstukken" te zien liggen, maar had dus wel de vertraging
![]()
Dat zou een zeer mooie oplossing zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:21 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
als jullie nou elkaars nummer hadden gehad hadden jullie de middag nog nuttig kunnen maken saampjes op de wc met de broek omlaag. hadden we ook geen klaagtopic.
misschien dat de machinist "tok" hoort, maar meer niet hoor.. en een keihard ding van een paar 1000Kg dat tegen een zacht bolletje van 70Kg aanknalt, dat zal je echt niet voelen als je erin zit..quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat lijkt me het coolste
5 man voor een ambulance? Lijkt me wel erg sterk. Bovendien brandweer heeft altijd hun "brandwerende" kleding aan. Is hun normale pak. Daarom zijn ze brandweer he...quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Ja vroeg ik me ook af. Er kwam ook allerhand bij kijken. Ik sommeer:
2 volbepakte politieauto's ( 8 man totaal )
1 brandweer auto ( 6 man incl hittebestendige kledij )
1 ziekenauto ( 5 man )
1 lijkenauto ( 2 man )
nog wat non-boeiend ns personeel ( 10 man )
"Oh ja, daar doen we niks meer aan ben ik bang"
NOU! Dat had ik zonder 9 jaar medicijnen je ook wel kunnen vertellen fucking retard.
En dan die updates om de 3 kwartier van dat tuig ns personeel:
"ja zoals u ziet staan we nog steeds stil"
"het zal nog EFFE duren"
"gelieve niet naar buiten te gaan omdat dat gevaarlijk is"
ER RIJDEN GEEN TREINEN !
en de klapper van de middag:
"als u zuurstoftekort heeft kunt u de deur aan de andere kant van het spoor open maken. Gelieve niet naar buiten te gaan"
ZUURSTOFTEKORT! IN EEN TREIN!
Soms vraag ik me echt af hoe die dierentuin uberhaupt een openbaarvervoersfunctie kan uitvoeren.
Kut NS
Volgens mij als je het vaker meegemaakt heb steek je echt je middelvinger op als je weer zon debiel ziet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
misschien dat de machinist "tok" hoort, maar meer niet hoor.. en een keihard ding van een paar 1000Kg dat tegen een zacht bolletje van 70Kg aanknalt, dat zal je echt niet voelen als je erin zit..
lijkt me niks als machinist hoor.. zit je met je verse kop koffie achter je gashendeltje.. zie je over een paar 100m opeens een man staan.. je toetert, de man zwaait naar jeje activeert de remmen, maar je weet dat het al te laat is (bij een trein duurt het even voor de remmen in werking treden, dan nog maar niet te spreken over de lange remweg) en wacht op de *tok*.. in een flits zie je nog zn lichaam voor je uitschieten, voor de trein zn lichaam aan stukken rijdt en gierend en kreunend tot stilstand komt...
aan de andere kant, als die idioot niet voor de trein was gesprongen hadden die mensen geen vertraging.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:30 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik heb het wel eens meegemaakt dat de trein waar ik in zat iemand aanreed. Het was verschrikkelijk en wat het dubbel zo erg maakte waren de mensen in mijn coupé die zaten te zuchten en te steunen omdat ze vertraging opliepen. Terwijl er net iemand dood was gegaan. Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn.
Ja, zo'n drie uurquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heb je op station Eindhoven gewacht tot er weer een trein kwam ?
Een "normaal" treinstel weegt wel iets meer dan een "paar" 1000 kgquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
misschien dat de machinist "tok" hoort, maar meer niet hoor.. en een keihard ding van een paar 1000Kg dat tegen een zacht bolletje van 70Kg aanknalt, dat zal je echt niet voelen als je erin zit..
lijkt me niks als machinist hoor.. zit je met je verse kop koffie achter je gashendeltje.. zie je over een paar 100m opeens een man staan.. je toetert, de man zwaait naar jeje activeert de remmen, maar je weet dat het al te laat is (bij een trein duurt het even voor de remmen in werking treden, dan nog maar niet te spreken over de lange remweg) en wacht op de *tok*.. in een flits zie je nog zn lichaam voor je uitschieten, voor de trein zn lichaam aan stukken rijdt en gierend en kreunend tot stilstand komt...
Het is zo makkelijk oordelen, hè, vanaf de zijlijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
aan de andere kant, als die idioot niet voor de trein was gesprongen hadden die mensen geen vertraging.
en de machinist geen levenslang trauma
om nog maar te zwijgen over alle betrokken hulpverleners, en de familie die zojuist iemand is kwijtgeraakt.
ik zou echt pissig worden als iemand dat in zijn hoofd zou halen.
wat hoor je dan...?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:30 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik heb het wel eens meegemaakt dat de trein waar ik in zat iemand aanreed. Het was verschrikkelijk en je hoort het wel degelijk heel goed. En wat het dubbel zo erg maakte waren de mensen in mijn coupé die zaten te zuchten en te steunen omdat ze vertraging opliepen. Terwijl er net iemand dood was gegaan. Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en de reacties in dit topic vind ik ook vreselijk.
nou, nee, niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk oordelen, hè, vanaf de zijlijn.
nouja, 'zo plotseling'..quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:38 schreef TheSeeker_NL het volgende:
wat stel jij je ongelovelijk aan zeg! denk toch eens aan die man die zo plotseling dood is gegaan...
rip hippie
dat bloed spat toch niet meters hoog/ver in de rondte? het zal meer aan de onderkant van de trein zitten lijkt mequote:Om het maar niet te hebben over de omstanders die hard gaan gillen, gaan kotsen, de kleding onder het bloed hebben zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |