abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27574636
Ik heb wel eens in een trein gezeten die dwars over een kudde ontsnapte schapen heen reed. Niet heel smakelijk, zeker niet omdat het enige tijd duurde voor duidelijk werd dat het 'alleen maar' de restjes van vier schapen waren die we konden zien liggen.
pi_27576983
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 02:17 schreef Adagio het volgende:
En zo gaat het inderdaad. Dat gerammel/geluid van keien tegen de bodem is echt weird, zeker als je zelf in het eerste treinstil zit. Ik trok mijn voeten omhoog in een impuls. Ik vermoed alleen niet dat de rest van de trein qua geluid nog wat meekrijgt...
Ik weet nog dat ik het vond klinken alsof de trein heel dicht langs een rij bomen reed, het klonk alsof er met takken tegen de trein werd geslagen.
pi_27579410
Ze moeten gewoon een stukje rails van 100 meter ofzo maken waarbij de trein steeds op en neer rijdt. Op dat punt mogen de mensen eronder springen. Wordt 1x per dag opgeruimt. Oja die trein is computergestuurd dus geen trauma's van machinist
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:32:40 #204
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_27581473
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:30 schreef blieblie het volgende:

[..]

ff de hogedrukspuit erop en klaaaaar..
Das psies wat de brandweeer doet
-
pi_27581614
je zult maar net zitten te schijten, ineens een arm met gebalde vuist tegen je aarsch aan
gefistfucked door een dode goth
  donderdag 2 juni 2005 @ 16:43:10 #206
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_27581770
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef SuperFruitig het volgende:
bla

Bij elkaar toch zon 31 man die nodig zijn om te concluderen dat de 20 levenloze stukken vlees ook ECHT DOOD ZIJN! SJEZUS! Wat de hoer doet een BRANDWEER daar! En een ambu!

"Oh ja, daar doen we niks meer aan ben ik bang"

NOU! Dat had ik zonder 9 jaar medicijnen je ook wel kunnen vertellen fucking retard.

En dan die updates om de 3 kwartier van dat tuig ns personeel:

"ja zoals u ziet staan we nog steeds stil"
"het zal nog EFFE duren"
"gelieve niet naar buiten te gaan omdat dat gevaarlijk is"

ER RIJDEN GEEN TREINEN !

en de klapper van de middag:

"als u zuurstoftekort heeft kunt u de deur aan de andere kant van het spoor open maken. Gelieve niet naar buiten te gaan"

ZUURSTOFTEKORT! IN EEN TREIN!

Soms vraag ik me echt af hoe die dierentuin uberhaupt een openbaarvervoersfunctie kan uitvoeren.

Kut NS
KIJK EN DIT NOEM IK NOU PROFESIONEEL ZEIKEN
-
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:31:02 #207
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_27584802
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 18:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ey ik wens elke klojo die zn leven beindigt onder een trein een Verneukt hiernamaals toe.
dat ze maar eeuwig in het vagevuur fuckin branden .
vieze zwakkelingen
aandachtsbehoefende tyfesdepressievelingen
Mmmh misschien hoor je daar ook bij? en ben je zelf nog een paar stappen verwijderd van je eigen zelfmoord?... Waar maak jij je druk om? Bovendien heb je niet recht van spreken over zo een persoon, als je zelf niet in zo een dergelijke situatie terecht komt. Zijn leven is jouw leven niet. Vergeet dat niet.
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_27584875
slik dan een paar pilletjes
pi_27584963
akelige ervaring
You've just been F'd in the A
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:30:28 #210
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27586089
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:31 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Mmmh misschien hoor je daar ook bij? en ben je zelf nog een paar stappen verwijderd van je eigen zelfmoord?... Waar maak jij je druk om? Bovendien heb je niet recht van spreken over zo een persoon, als je zelf niet in zo een dergelijke situatie terecht komt. Zijn leven is jouw leven niet. Vergeet dat niet.
Maar op de manier waarop hij zijn leven beïndigt beïnvloed hij wel de levens van tientallen personen. Een machinist die zoiets moet meemaken heeft daar maanden of jaren psychologisch leed van. Het treinverkeer moet worden stilgelegd op het traject, dit heeft gevolgen voor de hele regio en dit heeft financiele gevolgen voor meerdere partijen.

Natuurlijk is het voor een paar personen een stuk ingrijpender en een voor de meerderheid gewoon vervelend, maar het gaat om het feit dat als je je leven wilt beïndigen en je doet het op zo'n manier, je eigenlijk gewoon een asociale lul bent. Dat je psychisch fucked up bent en dat je het niet meer ziet zitten, prima, maar haal dan gewoon een doosje slaappillen. Wat dat betreft zou men een zelfmoordpil moeten kunnen halen, dit zou heel veel mensen heel veel leed besparen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_27587339
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:30 schreef Roa het volgende:
maar haal dan gewoon een doosje slaappillen
Alsof je die zomaar krijgt als je suicidaal bent en in een psychiatrisch ziekenhuis woont.
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:44:31 #212
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_27588308
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:30 schreef Roa het volgende:

[..]

Maar op de manier waarop hij zijn leven beïndigt beïnvloed hij wel de levens van tientallen personen. Een machinist die zoiets moet meemaken heeft daar maanden of jaren psychologisch leed van. Het treinverkeer moet worden stilgelegd op het traject, dit heeft gevolgen voor de hele regio en dit heeft financiele gevolgen voor meerdere partijen.

Natuurlijk is het voor een paar personen een stuk ingrijpender en een voor de meerderheid gewoon vervelend, maar het gaat om het feit dat als je je leven wilt beïndigen en je doet het op zo'n manier, je eigenlijk gewoon een asociale lul bent. Dat je psychisch fucked up bent en dat je het niet meer ziet zitten, prima, maar haal dan gewoon een doosje slaappillen. Wat dat betreft zou men een zelfmoordpil moeten kunnen halen, dit zou heel veel mensen heel veel leed besparen.
Daar ben ik het mee eens. Maar ik doelde ook eigenlijk meer op het feit, van dat als iemand dood wilt, dat diegene daar zelf voor zou kiezen. En daar mag niemand over oordelen.
Maar inderdaad wat betreft je verhaal ben ik het ook eens hoor... Probeer dan het liefst niemand te beinvloeden door je dood, en zorg ook dat niemand anders er last van heeft. (in dit geval de reizigers, machinist etc.etc. Uiteraard hebben de nabestaanden altijd last ervan)
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_27764739
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Ja vroeg ik me ook af. Er kwam ook allerhand bij kijken. Ik sommeer:

2 volbepakte politieauto's ( 8 man totaal )
1 brandweer auto ( 6 man incl hittebestendige kledij )
1 ziekenauto ( 5 man )
1 lijkenauto ( 2 man )
nog wat non-boeiend ns personeel ( 10 man )

Bij elkaar toch zon 31 man die nodig zijn om te concluderen dat de 20 levenloze stukken vlees ook ECHT DOOD ZIJN! SJEZUS! Wat de hoer doet een BRANDWEER daar! En een ambu!

"Oh ja, daar doen we niks meer aan ben ik bang"

NOU! Dat had ik zonder 9 jaar medicijnen je ook wel kunnen vertellen fucking retard.

En dan die updates om de 3 kwartier van dat tuig ns personeel:

"ja zoals u ziet staan we nog steeds stil"
"het zal nog EFFE duren"
"gelieve niet naar buiten te gaan omdat dat gevaarlijk is"

ER RIJDEN GEEN TREINEN !

en de klapper van de middag:

"als u zuurstoftekort heeft kunt u de deur aan de andere kant van het spoor open maken. Gelieve niet naar buiten te gaan"

ZUURSTOFTEKORT! IN EEN TREIN!

Soms vraag ik me echt af hoe die dierentuin uberhaupt een openbaarvervoersfunctie kan uitvoeren.

Kut NS
De brandweer spuit de botschraapsels en bloedsporen van overwegen af. Ook stukjes gehakt vermalen mensenlichaam hoort daarbij.

De politie moet de bossages langs de spoorweg schoonplukken met een pincet

De NS-medewerkers moeten personeel en evt. passagiers van de trein opvangen alsmede constateren dat de trein nog verder kan rijden. Soms wordt er wel eens iets beschadigd.

De 'mortulance' zoals de lijkwagen tegenwoordig heet moet de kilo's gehakt zakken mensenresten meenemen.

Blijft alleen de ambulance over.. bovenstaande is door mij vaker vastgesteld. Tussen drie overwegen wonen heeft zo zijn voordelen
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:10:36 #214
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27768408
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:08 schreef indahnesia.com het volgende:

De 'mortulance' zoals de lijkwagen tegenwoordig heet moet de kilo's gehakt zakken mensenresten meenemen.
Mortulance OMG
Dat klink echt net als een cementmolen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_27769931
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 02:38 schreef DrDentz het volgende:
kutgothics ook altijd
zeker zo´n sloeber met lang haar en een zwart pakkie aan en een bleek gezicht
Ja, zoals die gast in je usericon.
It's easier to get forgiveness than permission.
  FOK!fotograaf donderdag 9 juni 2005 @ 12:35:11 #216
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_27770757
En als het goed is moet er ook nog een dokter komen, die de patient doodverklaard, zelfs al ben je uitgemseerd over 1 km, officieel moet de ambulance eerste hulp verlenen totdat je dood bent verklaard!
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:22:37 #217
109065 sungaMsunitraM
pi_27772239
Als het hoofd volledig van de romp is gescheiden dan mag je dacht ik ook door een leek dood verklaard worden
pi_27772423
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:29 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

De trein moet wel schoon en netjes zijn voordat ze ergens aankomen, anders kiezen de mensen al gauw voor de bus.
Nou, dan mogen ze eerst die karkassen van alle vliegen en muggen en ander ongedierte van de voorkant afschrobben. Zo'n stukje rauw shoarmavlees valt echt niet op tussen dat zwarte vlees.
  FOK!fotograaf donderdag 9 juni 2005 @ 13:45:48 #219
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_27773055
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als het hoofd volledig van de romp is gescheiden dan mag je dacht ik ook door een leek dood verklaard worden
idd, maar dan moet het hoofd wel minimaal 2 meter van de romp gescheiden zijn. Dus kom je de situatie tegen, en ligt het hoofd op 1 meter, geef er dan even een schopje tegenaan! voorkomt problemen!
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:51:33 #220
109065 sungaMsunitraM
pi_27773231
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Ronhui het volgende:
Dus kom je de situatie tegen, en ligt het hoofd op 1 meter, geef er dan even een schopje tegenaan! voorkomt problemen!
Nee, want dan heb jíj 'm vermoord
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:54:42 #221
119422 fraQture
Op die fiets.
pi_27773336
edit: beetje late reactie
pi_27773460
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik wil het wel 'ns meemaken !
Moet ik je moeder er even voor gooien?
pi_27773617
mensen die zelfmoord plegen door voor een trein te springen zijn gewoon egoistisch
de conducteur heeft een trauma voor zn leven en de mensen die onderweg zijn komen overal telaat voor

kunnen ze niet gewoon een potje pillen vreten ofzo...
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_27773735
Het gebeurd enorm vaak dat men "de laatste" trein neemt.
Er gaat in de omgeving Heerenveen geen seizoen voorbij dat er weer iemand bij elkaar geraapt moeten worden.
Een maand terug ongeveer wilde een 14/15 jongen en meisje samen zelfmoord plegen. Jongen dood meisje zwaar gewond.
Verder afloop weet ik niet.
History can't change the past, the future can.
pi_27773804
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:06 schreef Burner2000 het volgende:
Het gebeurd enorm vaak dat men "de laatste" trein neemt.
Er gaat in de omgeving Heerenveen geen seizoen voorbij dat er weer iemand bij elkaar geraapt moeten worden.
Een maand terug ongeveer wilde een 14/15 jongen en meisje samen zelfmoord plegen. Jongen dood meisje zwaar gewond.
Verder afloop weet ik niet.
Een vriendin van mij ook voor de trein.
Meestal is het gewoon omdat ze zeker willen weten dat ze doodgaan.
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:13:31 #226
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27773964
Lijkt me wel eens dope om te zien hoe iemand zich voor de trein gooit.
Als één van jullie dat van plan is, meld je het dan even?
Dank !
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_27774467
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Lijkt me wel eens dope om te zien hoe iemand zich voor de trein gooit.
Als één van jullie dat van plan is, meld je het dan even?
Dank !
De Myth Busters zoeken een nieuwe crash-dummie. Daar ben jij geschikt voor.
History can't change the past, the future can.
pi_27775844
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:08 schreef tonks het volgende:

[..]

Een vriendin van mij ook voor de trein.
Meestal is het gewoon omdat ze zeker willen weten dat ze doodgaan.
Inderdaad. Met pillen, zoals iedereen hier als 'beter' alternatief suggereert, weet je het nooit zeker. Kan je gevonden worden voor de echt dood bent, maag leeggepompt en leef je alsnog.
You gotta learn to live
and live and learn
  FOK!fotograaf donderdag 9 juni 2005 @ 15:17:10 #229
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_27776160
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:06 schreef Lethe het volgende:

[..]

Inderdaad. Met pillen, zoals iedereen hier als 'beter' alternatief suggereert, weet je het nooit zeker. Kan je gevonden worden voor de echt dood bent, maag leeggepompt en leef je alsnog.
Als je voor de stoptrein springt kan je het ook overleven!

Ken een verhaal van mijn vader, brandweerman in Diemen geweest, dat iemand zelmoord wou plegen, of verkeerd sprong of uitgleed, maar die kon dus de rest van zijn leven in een rolstoel rollen, met zijn benen onder zijn arm!
pi_27808243
Was dat niet dat verhaal die zelfmoord wilde plegen omdat hij voor zijn gevoel echt niks goed kon doen.

Toen sprong hij, maar het ging mis (2 benen eraf) en dat ie daar dus lag van, zelfs dit kan ik niet
Built for Speed
pi_28143586
moet ik zo met de trein naar rotterdam, moet zo'n papua weer gaan springen bij delft zuid

Aanrijding Delft Zuid
Tussen Rotterdam en Den Haag HS moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten. Door een aanrijding rijden er tussen Schiedam Centrum en Delft geen treinen. Een intercity naar Venlo heeft een persoon aangereden bij Delft Zuid. Doorgaande reizigers tussen Rotterdam en Den Haag Centraal en tussen Rotterdam en Leiden kunnen omreizen via Gouda. Doorgaande reizigers tussen Rotterdam en Schiphol en tussen Rotterdam en Amsterdam kunnen omreizen via Utrecht.

volgens prorail

[ Bericht 65% gewijzigd door biertapper op 22-06-2005 20:41:19 ]
I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_28145545
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:57 schreef Wolter het volgende:
Waarom hebben we geen plek waar mensen zich uit hun leiden kunnen verlossen?

Euthenasie en abortus komen aardig in die richting voor veel mensen dus ik denk dat hier ook niet al te veel weestand voor bestaat. Verder heeft iedereen het recht om te leven en te niet leven als hij andere maar niet lastig valt. En dat is dan ook niet meer het geval.

Dit is een diepte investering voor de maatschapij, want zo komt die geshockeerde treinmachinist ook niet meer voor. Die zal dan ook geen zelfmoord plegen, om zo weer andere mensen/treinmachinisten te shockeren. Niet dat we nu in een vicieuce cirkel zitten, maar aan de andere kant denk ik wel dat het helpen. Al is het een paar gevallen per jaar. Verder scheelt dit weer opruimkosten en kunnen die kosten weer worden gebruikt om dus die mensen op te ruimen die dat graag willen.
Das best een goed idee eigenlijk
pi_28145607
Wordt het toch nog een gezellig topic

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2005 21:42:58 ]
pi_28146045
Ik denk dat veel mensen voor de trein springen omdat ze zeker weten dat ze dan dood zijn. Met wat pillen door je strot te duwen kan je het nog overleven ook, wat je er dan overhoudt je verdere leven wil ik niet weten.

Ik vind de reacties's hier wel erg egoistisch. Door het lint gaan omdat je doordat iemand voor de trein springt te laat komt... Hoe vaak komt dat voor in je leven? Juist...
En guttegut het leed dat je wel niet wordt aangedaan als je zoiets ziet. Dat weegt vast veel zwaarder als het leed wat die persoon z'n verdere leven zou hebben gehad als ie door moest gaan. Ik kan me best voorstellen dat het traumatiserend is om te zien, maar het is ook niet fijn om iemand aan kanker te zien wegteren en daar ga ik die persoon ook niet de schuld van geven, dat DAT beeld op m'n netvlies blijft branden. Ook dit soort dingen horen bij het leven, vind ik. Mensen zullen altijd zelfmoord blijven plegen, springen ze niet van een trein springen ze wel van een hoge flat; enige verschil is dat je als je dat ziet misschien niet te laat op je werk komt.
pi_28146451
quote:
mensen die zelfmoord plegen door voor een trein te springen zijn gewoon egoistisch
... en de mensen die onderweg zijn komen overal telaat voor
Ja, had je de auto maar moeten nemen.

Stompzinnige reactie? Net zo stompzinnig als jouw post.
pi_28146911
Het punt is gewoon dat 'gezonde' mensen zich er op geen enkele manier een voorstelling van kunnen maken hoe het is om depressief te zijn. Het heeft helemaal geen zin om dit soort zelfmoorden vanuit je ratio te beoordelen en veroordelen, want iemand die depressief is, denkt anders. Zijn geest werkt anders. Als je depressief bent, beheerst dat donkere gevoel je hele bestaan. Je staat op en gaat naar bed met het gevoel dat het nooit maar dan ook nooit meer goed komt, je kunt niet lachen, niet genieten, je bent alleen maar met jezelf bezig, niet uit egoïsme maar omdat je niet anders kunt. Dood zijn lijkt een heerlijk vooruitzicht, omdat je dan van die pijn af bent. Veel zelfmoorden zijn ook helemaal niet grondig gepland, iemand kan het ook heel goed in een vlaag van wanhoop doen. Al die rationele argumenten van 'doe het op een andere manier' zijn wel te begrijpen, maar als je zo depressief bent of zelfs een nog zwaardere psychische stoornis hebt, dan ben je helemaal niet zo 'verstandig'. Ik vind het zo erg dat zoveel mensen zo weinig inlevingsvermogen hebben in een ander en alleen maar aan de gevolgen voor henzelf denken, terwijl er iemand zo radeloos was dat hij geen andere uitweg zag dan een eind aan zijn leven te maken. Dat is toch verschrikkelijk?
pi_28147288
quote:
Ik vind het zo erg dat zoveel mensen zo weinig inlevingsvermogen hebben in een ander en alleen maar aan de gevolgen voor henzelf denken.
Idd. Iedereen maakt in z'n leven minstens éen traumatiserende ervaring mee. Of iemand nu voor je neus voor de trein springt, naast je in elkaar zakt ten gevolge van een hartstilstand of na het zien van een auto-ongeluk, we krijgen in NL allemaal bv minstens slachtofferhulp aangeboden na zo'n ervaring. Waarom doen mensen zo moeilijk over het zien van iemand die zelfmoord pleegt? Bang dat je daar moeilijker overheen komt? Waarom?

Mwah, denk dat ik het me gewoon ook beter kan voostellen omdat ik in de zorg werk en regelmatig met mensen te maken krijg die niet meer willen leven. Maar aan de mensen die zich zo hard opstellen t.o.v. mensen die niet meer willen in het leven vraag ik ze dan of ze nog zo denken als een persoon wat heel dicht bij ze staat zoiets overkomt. Durf je je eigen broer of je eigen moeder dan nog egoistisch te noemen? Sorry, maar uit de ervaring in m'n werk zie ik dus dat jullie nooit in die situatie hebben gezeten en dus eigenlijk niet weten waar jullie over praten. Sim-pel. Uigeluld, klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')