Ik weet nog dat ik het vond klinken alsof de trein heel dicht langs een rij bomen reed, het klonk alsof er met takken tegen de trein werd geslagen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:17 schreef Adagio het volgende:
En zo gaat het inderdaad. Dat gerammel/geluid van keien tegen de bodem is echt weird, zeker als je zelf in het eerste treinstil zit. Ik trok mijn voeten omhoog in een impuls. Ik vermoed alleen niet dat de rest van de trein qua geluid nog wat meekrijgt...
Das psies wat de brandweeer doetquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
ff de hogedrukspuit erop en klaaaaar..
KIJK EN DIT NOEM IK NOU PROFESIONEEL ZEIKENquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef SuperFruitig het volgende:
bla
Bij elkaar toch zon 31 man die nodig zijn om te concluderen dat de 20 levenloze stukken vlees ook ECHT DOOD ZIJN! SJEZUS! Wat de hoer doet een BRANDWEER daar! En een ambu!
"Oh ja, daar doen we niks meer aan ben ik bang"
NOU! Dat had ik zonder 9 jaar medicijnen je ook wel kunnen vertellen fucking retard.
En dan die updates om de 3 kwartier van dat tuig ns personeel:
"ja zoals u ziet staan we nog steeds stil"
"het zal nog EFFE duren"
"gelieve niet naar buiten te gaan omdat dat gevaarlijk is"
ER RIJDEN GEEN TREINEN !
en de klapper van de middag:
"als u zuurstoftekort heeft kunt u de deur aan de andere kant van het spoor open maken. Gelieve niet naar buiten te gaan"
ZUURSTOFTEKORT! IN EEN TREIN!
Soms vraag ik me echt af hoe die dierentuin uberhaupt een openbaarvervoersfunctie kan uitvoeren.
Kut NS
Mmmh misschien hoor je daar ook bij? en ben je zelf nog een paar stappen verwijderd van je eigen zelfmoord?... Waar maak jij je druk om? Bovendien heb je niet recht van spreken over zo een persoon, als je zelf niet in zo een dergelijke situatie terecht komt. Zijn leven is jouw leven niet. Vergeet dat niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey ik wens elke klojo die zn leven beindigt onder een trein een Verneukt hiernamaals toe.
dat ze maar eeuwig in het vagevuur fuckin branden .
vieze zwakkelingenaandachtsbehoefende tyfesdepressievelingen
Maar op de manier waarop hij zijn leven beïndigt beïnvloed hij wel de levens van tientallen personen. Een machinist die zoiets moet meemaken heeft daar maanden of jaren psychologisch leed van. Het treinverkeer moet worden stilgelegd op het traject, dit heeft gevolgen voor de hele regio en dit heeft financiele gevolgen voor meerdere partijen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:31 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Mmmh misschien hoor je daar ook bij? en ben je zelf nog een paar stappen verwijderd van je eigen zelfmoord?... Waar maak jij je druk om? Bovendien heb je niet recht van spreken over zo een persoon, als je zelf niet in zo een dergelijke situatie terecht komt. Zijn leven is jouw leven niet. Vergeet dat niet.
Alsof je die zomaar krijgt als je suicidaal bent en in een psychiatrisch ziekenhuis woont.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:30 schreef Roa het volgende:
maar haal dan gewoon een doosje slaappillen
Daar ben ik het mee eens. Maar ik doelde ook eigenlijk meer op het feit, van dat als iemand dood wilt, dat diegene daar zelf voor zou kiezen. En daar mag niemand over oordelen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:30 schreef Roa het volgende:
[..]
Maar op de manier waarop hij zijn leven beïndigt beïnvloed hij wel de levens van tientallen personen. Een machinist die zoiets moet meemaken heeft daar maanden of jaren psychologisch leed van. Het treinverkeer moet worden stilgelegd op het traject, dit heeft gevolgen voor de hele regio en dit heeft financiele gevolgen voor meerdere partijen.
Natuurlijk is het voor een paar personen een stuk ingrijpender en een voor de meerderheid gewoon vervelend, maar het gaat om het feit dat als je je leven wilt beïndigen en je doet het op zo'n manier, je eigenlijk gewoon een asociale lul bent. Dat je psychisch fucked up bent en dat je het niet meer ziet zitten, prima, maar haal dan gewoon een doosje slaappillen. Wat dat betreft zou men een zelfmoordpil moeten kunnen halen, dit zou heel veel mensen heel veel leed besparen.
De brandweer spuit de botschraapsels en bloedsporen van overwegen af. Ook stukjes gehakt vermalen mensenlichaam hoort daarbij.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Ja vroeg ik me ook af. Er kwam ook allerhand bij kijken. Ik sommeer:
2 volbepakte politieauto's ( 8 man totaal )
1 brandweer auto ( 6 man incl hittebestendige kledij )
1 ziekenauto ( 5 man )
1 lijkenauto ( 2 man )
nog wat non-boeiend ns personeel ( 10 man )
Bij elkaar toch zon 31 man die nodig zijn om te concluderen dat de 20 levenloze stukken vlees ook ECHT DOOD ZIJN! SJEZUS! Wat de hoer doet een BRANDWEER daar! En een ambu!
"Oh ja, daar doen we niks meer aan ben ik bang"
NOU! Dat had ik zonder 9 jaar medicijnen je ook wel kunnen vertellen fucking retard.
En dan die updates om de 3 kwartier van dat tuig ns personeel:
"ja zoals u ziet staan we nog steeds stil"
"het zal nog EFFE duren"
"gelieve niet naar buiten te gaan omdat dat gevaarlijk is"
ER RIJDEN GEEN TREINEN !
en de klapper van de middag:
"als u zuurstoftekort heeft kunt u de deur aan de andere kant van het spoor open maken. Gelieve niet naar buiten te gaan"
ZUURSTOFTEKORT! IN EEN TREIN!
Soms vraag ik me echt af hoe die dierentuin uberhaupt een openbaarvervoersfunctie kan uitvoeren.
Kut NS
Mortulance OMGquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:08 schreef indahnesia.com het volgende:
De 'mortulance' zoals de lijkwagen tegenwoordig heet moet de kilo's gehakt zakken mensenresten meenemen.
Ja, zoals die gast in je usericon.quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:38 schreef DrDentz het volgende:
kutgothics ook altijd
zeker zo´n sloeber met lang haar en een zwart pakkie aan en een bleek gezicht
Nou, dan mogen ze eerst die karkassen van alle vliegen en muggen en ander ongedierte van de voorkant afschrobben. Zo'n stukje rauw shoarmavlees valt echt niet op tussen dat zwarte vlees.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:29 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
De trein moet wel schoon en netjes zijn voordat ze ergens aankomen, anders kiezen de mensen al gauw voor de bus.
idd, maar dan moet het hoofd wel minimaal 2 meter van de romp gescheiden zijn. Dus kom je de situatie tegen, en ligt het hoofd op 1 meter, geef er dan even een schopje tegenaan! voorkomt problemen!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als het hoofd volledig van de romp is gescheiden dan mag je dacht ik ook door een leek dood verklaard worden
Nee, want dan heb jíj 'm vermoordquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Ronhui het volgende:
Dus kom je de situatie tegen, en ligt het hoofd op 1 meter, geef er dan even een schopje tegenaan! voorkomt problemen!
Een vriendin van mij ook voor de trein.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:06 schreef Burner2000 het volgende:
Het gebeurd enorm vaak dat men "de laatste" trein neemt.
Er gaat in de omgeving Heerenveen geen seizoen voorbij dat er weer iemand bij elkaar geraapt moeten worden.
Een maand terug ongeveer wilde een 14/15 jongen en meisje samen zelfmoord plegen. Jongen dood meisje zwaar gewond.
Verder afloop weet ik niet.
De Myth Busters zoeken een nieuwe crash-dummie. Daar ben jij geschikt voor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Lijkt me wel eens dope om te zien hoe iemand zich voor de trein gooit.
Als één van jullie dat van plan is, meld je het dan even?
Dank!
Inderdaad. Met pillen, zoals iedereen hier als 'beter' alternatief suggereert, weet je het nooit zeker. Kan je gevonden worden voor de echt dood bent, maag leeggepompt en leef je alsnog.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Een vriendin van mij ook voor de trein.
Meestal is het gewoon omdat ze zeker willen weten dat ze doodgaan.
Als je voor de stoptrein springt kan je het ook overleven!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:06 schreef Lethe het volgende:
[..]
Inderdaad. Met pillen, zoals iedereen hier als 'beter' alternatief suggereert, weet je het nooit zeker. Kan je gevonden worden voor de echt dood bent, maag leeggepompt en leef je alsnog.
Das best een goed idee eigenlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:57 schreef Wolter het volgende:
Waarom hebben we geen plek waar mensen zich uit hun leiden kunnen verlossen?
Euthenasie en abortus komen aardig in die richting voor veel mensen dus ik denk dat hier ook niet al te veel weestand voor bestaat. Verder heeft iedereen het recht om te leven en te niet leven als hij andere maar niet lastig valt. En dat is dan ook niet meer het geval.
Dit is een diepte investering voor de maatschapij, want zo komt die geshockeerde treinmachinist ook niet meer voor. Die zal dan ook geen zelfmoord plegen, om zo weer andere mensen/treinmachinisten te shockeren. Niet dat we nu in een vicieuce cirkel zitten, maar aan de andere kant denk ik wel dat het helpen. Al is het een paar gevallen per jaar. Verder scheelt dit weer opruimkosten en kunnen die kosten weer worden gebruikt om dus die mensen op te ruimen die dat graag willen.
Ja, had je de auto maar moeten nemen.quote:mensen die zelfmoord plegen door voor een trein te springen zijn gewoon egoistisch
... en de mensen die onderweg zijn komen overal telaat voor
Idd. Iedereen maakt in z'n leven minstens éen traumatiserende ervaring mee. Of iemand nu voor je neus voor de trein springt, naast je in elkaar zakt ten gevolge van een hartstilstand of na het zien van een auto-ongeluk, we krijgen in NL allemaal bv minstens slachtofferhulp aangeboden na zo'n ervaring. Waarom doen mensen zo moeilijk over het zien van iemand die zelfmoord pleegt? Bang dat je daar moeilijker overheen komt? Waarom?quote:Ik vind het zo erg dat zoveel mensen zo weinig inlevingsvermogen hebben in een ander en alleen maar aan de gevolgen voor henzelf denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |