Nog maar een keer lingo gaan spelenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
HOPPA voor gestemdik kon het niet laten
zoiets iddquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Right en natuurlijk gaat iedereen dat ook braaf doen he ?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog maar een keer lingo gaan spelen![]()
En aan mn verslag aan het werken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Vrij ernstig![]()
Jij was trouwens ook lekker aan het spammen![]()
tja, je had er toch eens achter moeten komenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En aan mn verslag aan het werken.
Ik lijk wel een vrouw, die kunnen ook 2 dingen tegelijk![]()
Praten en klagenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En aan mn verslag aan het werken.
Ik lijk wel een vrouw, die kunnen ook 2 dingen tegelijk![]()
Ik kreeg gister ook een beetje op mn flikker. Iedereen heeft een eigen kantoortje, en mensen van een paar kamers verderop kwamen vragen wat er zo grappig wasquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:48 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dan komt iedereen weer kijken waarom ik zo hard moet lachen
Ik ben onlinequote:Op donderdag 2 juni 2005 08:47 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
omdat er net bijna niemand online was
Maar op deze manier had ik niet verwachtquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, je had er toch eens achter moeten komen
url van deze topic geven, kunnen ze meelachenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kreeg gister ook een beetje op mn flikker. Iedereen heeft een eigen kantoortje, en mensen van een paar kamers verderop kwamen vragen wat er zo grappig was![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:49 schreef Ballicious het volgende:
Goedermorgen,
Echt he, wat een schrale lui in dat kabinet.
Ik ben vandaag klaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:51 schreef somegirl het volgende:
Het is vandaag m'n 1 na laaste dag!!!!
nog maar 1 keer vroeg opstaan, en dan.... klaar!!!
quote:Bestolen
Een man uit het Duitse Oberhausen had dit weekeinde driedubbel pech. De man, Reiner Hamer, werd bestolen van zijn mobiele telefoon en portemonnee in het toilet in een nachtclub. Toen hij buiten de politie belde met de telefoon van een vriend, werd hij opnieuw overvallen. Toen moest hij zijn sigaretten en horloge inleveren. Een kwartier later, hij stond buiten te wachten op de politie, werd hij opnieuw bedreigd en bestolen door vijf andere mannen. Hij moest zijn jas afstaan.
Lukt je toch nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:52 schreef Ballicious het volgende:
Neeeeeeeeee, ik wil niet! Ik wil geen hele dag hier vertoeven, ik moet wat doen!
Ik ga mezelf vandaag overwinnen. Ik ga nu wat doen. Ik weet niet wat en heb geen zin.
Schraal zeg.![]()
mja, ik voer nu dezelfde strijd met mijzelfquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:52 schreef Ballicious het volgende:
Neeeeeeeeee, ik wil niet! Ik wil geen hele dag hier vertoeven, ik moet wat doen!
Ik ga mezelf vandaag overwinnen. Ik ga nu wat doen. Ik weet niet wat en heb geen zin.
Schraal zeg.![]()
Ja, blijf daarin gelovenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:52 schreef Ballicious het volgende:
Schraal zeg.![]()
Ik ben weg!quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik voer nu dezelfde strijd met mijzelf
wat een einde van dit dramaquote:
Tot zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:55 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik ben weg!En ik kom niet meer terug vandaag.
![]()
tot zo balliquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:55 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik ben weg!En ik kom niet meer terug vandaag.
![]()
Volgens mij is hij eruit, maar ik heb niet tussen mn drollen lopen zoekenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat een einde van dit drama
heb je 'm nog gevonden knoxie?
Beetje flauw einde, na die ongelooflijke cliffhanger van gisterenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat een einde van dit drama
heb je 'm nog gevonden knoxie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |