Lukt je toch nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:52 schreef Ballicious het volgende:
Neeeeeeeeee, ik wil niet! Ik wil geen hele dag hier vertoeven, ik moet wat doen!
Ik ga mezelf vandaag overwinnen. Ik ga nu wat doen. Ik weet niet wat en heb geen zin.
Schraal zeg.![]()
mja, ik voer nu dezelfde strijd met mijzelfquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:52 schreef Ballicious het volgende:
Neeeeeeeeee, ik wil niet! Ik wil geen hele dag hier vertoeven, ik moet wat doen!
Ik ga mezelf vandaag overwinnen. Ik ga nu wat doen. Ik weet niet wat en heb geen zin.
Schraal zeg.![]()
Ja, blijf daarin gelovenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:52 schreef Ballicious het volgende:
Schraal zeg.![]()
Ik ben weg!quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik voer nu dezelfde strijd met mijzelf
wat een einde van dit dramaquote:
Tot zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:55 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik ben weg!En ik kom niet meer terug vandaag.
![]()
tot zo balliquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:55 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik ben weg!En ik kom niet meer terug vandaag.
![]()
Volgens mij is hij eruit, maar ik heb niet tussen mn drollen lopen zoekenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat een einde van dit drama
heb je 'm nog gevonden knoxie?
Beetje flauw einde, na die ongelooflijke cliffhanger van gisterenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat een einde van dit drama
heb je 'm nog gevonden knoxie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |