dat was gister, nu zijn we weer serieusquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik ga mee in het niveau dat jullie gisteren hadden bij lingo![]()
jawel, hij wil vandaag mn verslag ed hebben, gaat ie ernaar kijken. En dan morgen het bespreken.quote:
Ok.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:36 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dat was gister, nu zijn we weer serieus
Heb jij nog een verslag gemaakt onder het Fok!ken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jawel, hij wil vandaag mn verslag ed hebben, gaat ie ernaar kijken. En dan morgen het bespreken.
En dan over 2 weken een afrondend gesprek
Zolang vaste medewerkers (directe collega's en de portier) en medestagiaires ook de hele dag kunnen msnen, zal het wel meevallenquote:
over 2 hele weken alquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jawel, hij wil vandaag mn verslag ed hebben, gaat ie ernaar kijken. En dan morgen het bespreken.
En dan over 2 weken een afrondend gesprek
Ja, ik heb gisteravond echt nuttige dingen gedaan.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Heb jij nog een verslag gemaakt onder het Fok!ken?
das niet slechtquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang vaste medewerkers (directe collega's en de portier) en medestagiaires ook de hele dag kunnen msnen, zal het wel meevallen
Met jenever nog beterquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik heb gisteravond echt nuttige dingen gedaan.
Met bier gaat het een stuk beter![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De 17e ben ik voor het laatst stagiair
ik de 10equote:Op donderdag 2 juni 2005 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De 17e ben ik voor het laatst stagiair
maar fuck nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, en dat doe ik niet. Ik fok![]()
Ik wil ook vrij zijnquote:Beste student,
Op woensdag 8 juni en donderdag 9 juni 2005 zijn er geen lessen of activiteiten van
de opleiding IT-Lycée (dus ook geen ECDL en A+ toetsen en Cisco-activiteiten).
Het complete team heeft dan studiedagen. Zij zijn dan ook niet aanwezig op het
Baronie College.
Jullie worden geacht zelfstandig thuis door te werken aan je projecten en andere
onderwijsactiviteiten.
Met vriendelijke groet,
Jeanny Fohr, IT-Lycée.
Het is toch nog niet drukquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ssstt, dat hoeft niet iedereen te weten![]()
naja, ik moet nog ''t dubbele van jou dus je moet niet miepenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was er echt heilig van overtuigd dat dat volgende week vrijdag was. Niet dus..![]()
Ja, en jij zit tegenover een tweakerquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
naja, ik moet nog ''t dubbele van jou dus je moet niet miepen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en jij sit tegenover een tweaker![]()
nee ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoeveel vieze, witte vlekken zitten er al op z'n atari shirt?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee ik ga niet kijken![]()
't idee alleen al
have fun...quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:43 schreef c0mpleX het volgende:
mensen tot vanmiddag.. ik ben ff naar t midden van t land
pompidomquote:1. Diovarus 396
2. jitzzzze 377
3. Ynske 308
3. Teardrop-nl 308
5. Fisher 304
5. tong80 304
7. dolle_hond 303
8. Geitje82 255
9. Ballicious 252
9. kanaiken 252
11. Stuart 234
quote:Jullie worden geacht zelfstandig thuis door te werken aan je projecten en andere
onderwijsactiviteiten.
omdat er net bijna niemand online wasquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:45 schreef Megter het volgende:
Geitje, wrom ben je niet online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |