Ik vond het bij de Rabo nog meevallen, in vergelijking met Discovery. Daar zetten ze alles af, hangen overal gordijnen op, zetten bodyguards neer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat sowieso. Rabobank is een gekke huis. niet zozeer dat de renners zo egoistisch zijn enzo maar gewoonweg omdat er teveel groupie volk omheen staat. Daardoor gaan de renners zich vanzelf anders gedragen dan wanneer je ze privé tegenkomt.
Dat is alleen als Lance Armstrong er is anders ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vond het bij de Rabo nog meevallen, in vergelijking met Discovery. Daar zetten ze alles af, hangen overal gordijnen op, zetten bodyguards neer.
Die heeft eerst een jaartje Polti gedaan volgens mijquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een jaar schorsing ofzo... Om vervolgens nergens meer aan de bak te komen. Ja misschien alsnog bij Quick Step, Virenque mocht daar ook weer terecht.
Ja, da's 2x waar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat is alleen als Lance Armstrong er is anders ook niet. Maar we gaan nu wel erg offtopic eerlijk gezegd
![]()
Hij heeft de belgische mentaliteit overgenomen nu hij er woontquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, da's 2x waar.
Nouja, Lotz. Domme limbo.
Idd, maar dat was voor zijn schorsingquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:16 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Die [Virenque] heeft eerst een jaartje Polti gedaan volgens mij
Ohja tuurlijk!quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden juist de sukkels betrapt. De absolute toppers hebben hun zaakje beter voor elkaar
Met ABSOLUTE toppers bedoel ik Armstrong, Basso, Ullrich etc.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:49 schreef Calorimeter het volgende:
Ohja tuurlijk!
Hamilton, Camenzind, Millar waren geen toppers?
Ohja Ullrich heeft zijn zaakjes goed voor elkaar...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Met ABSOLUTE toppers bedoel ik Armstrong, Basso, Ullrich etc.
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:43 schreef Calorimeter het volgende:
[..]
Ohja Ullrich heeft zijn zaakjes goed voor elkaar...
Ff een pilletje nemen in een discotheek....
Doping is gewoon goed te verbergen... Als je een goed medisch team hebt zal er niemand achter komen. Ken genoeg mensen (in andere sport) die gewoon door controles heenkomen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
En dat weet je best
Naja het komt niet als beschermen over want ze worden als vuile honden misbruikt/gebruikt en aangepakt dan. Ok uiteindelijk komt dat wel neer op de jongens tegen zichzelf in bescherming nemen maar de manier waarop laat dat aanvankelijk niet zienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef Zjwegel het volgende:
Zat ik ook al aan te denken, want tenslotte gebruikt iedereen wel wat.
Al moet je wel eraan denken dat je bij het gedogen ervan na een tijdje echte junks op een fiets krijgt die zo strak staan van het spul dat ze zelf niet meer eens weten dat ze fietsen. of renners die gewoon zoals Tommy op de mont ventoux pardoes gaan omvallen, net als renners die op hub 40 sterven omdat hun lichaam niet meer zonder kan.
Het is maar wat je wilt he, maar geef mij dan maar fijn die dopingrazia's waarmee ze de jongens zelf toch echt wel beschermen tegen zichzelf.
Inderdaad. Niet legaliseren, want dan ben je wel verplicht om te gaan gebruiken. En zal je steeds meer en steeds zwaardere dingen moeten gebruiken. Kijk naar het bodybuilden...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef Zjwegel het volgende:
Zat ik ook al aan te denken, want tenslotte gebruikt iedereen wel wat.
Al moet je wel eraan denken dat je bij het gedogen ervan na een tijdje echte junks op een fiets krijgt die zo strak staan van het spul dat ze zelf niet meer eens weten dat ze fietsen. of renners die gewoon zoals Tommy op de mont ventoux pardoes gaan omvallen, net als renners die op hub 40 sterven omdat hun lichaam niet meer zonder kan.
Het is maar wat je wilt he, maar geef mij dan maar fijn die dopingrazia's waarmee ze de jongens zelf toch echt wel beschermen tegen zichzelf.
Kun je vergeten. Er zitten altijd een hoop slimmeriken bij die ermee doorgaan en meestal dusdanig produkten pakken die niet opspoorbaar zijn. Als dat zo blijft zijn ze onschuldig omdat er niks bewezen kan worden. Zolang ze dat dan ook zo houden is er niks aan de hand qua pakkans of je moet al verlinkt worden door iemand.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:36 schreef Zjwegel het volgende:
ja het bescherming is nogal met een flinke lading zout genomen, maar het is het principe ze willen er een paar hard aanpakken waar ze anderen mee laten schrikken zodat die het nooit zullen doen.
Noem ze maar dan...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doping is gewoon goed te verbergen... Als je een goed medisch team hebt zal er niemand achter komen. Ken genoeg mensen (in andere sport) die gewoon door controles heenkomen...
Ik bedoel dat ik persoonlijk mesen ken die gewoon door dopingcontroles heenkomen...quote:
Ja....en dan kun je ze niet meer noemen ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik persoonlijk mesen ken die gewoon door dopingcontroles heenkomen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |