abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27586972
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:41 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Dat sowieso. Rabobank is een gekke huis. niet zozeer dat de renners zo egoistisch zijn enzo maar gewoonweg omdat er teveel groupie volk omheen staat. Daardoor gaan de renners zich vanzelf anders gedragen dan wanneer je ze privé tegenkomt.
Ik vond het bij de Rabo nog meevallen, in vergelijking met Discovery. Daar zetten ze alles af, hangen overal gordijnen op, zetten bodyguards neer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27587325
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vond het bij de Rabo nog meevallen, in vergelijking met Discovery. Daar zetten ze alles af, hangen overal gordijnen op, zetten bodyguards neer.
Dat is alleen als Lance Armstrong er is anders ook niet . Maar we gaan nu wel erg offtopic eerlijk gezegd
pi_27587434
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Een jaar schorsing ofzo... Om vervolgens nergens meer aan de bak te komen. Ja misschien alsnog bij Quick Step, Virenque mocht daar ook weer terecht.
Die heeft eerst een jaartje Polti gedaan volgens mij

En hij is volgens mij betrapt toen een handelaar in die zut zijn naam genoemd heeft. Hij is niet betrapt met een test, maar zou het gekocht hebben. Hij heeft gelijk bekend.
pi_27587476
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:12 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Dat is alleen als Lance Armstrong er is anders ook niet . Maar we gaan nu wel erg offtopic eerlijk gezegd
Ja, da's 2x waar.

Nouja, Lotz. Domme limbo.
Klik dan als je durft
pi_27587577
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:17 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, da's 2x waar.

Nouja, Lotz. Domme limbo.
Hij heeft de belgische mentaliteit overgenomen nu hij er woont . Nee ik zou naief zijn omdat zo te zeggen. Het is gewoon dom geweest.
pi_27590817
Rooks heeft ook toegegeven dat ie gebruikt heeft kan ik me herinneren
  donderdag 2 juni 2005 @ 22:10:46 #107
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27591262
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:16 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Die [Virenque] heeft eerst een jaartje Polti gedaan volgens mij
Idd, maar dat was voor zijn schorsing
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 3 juni 2005 @ 00:49:55 #108
113549 Calorimeter
Ceteris Paribus!
pi_27595486
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 09:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Tegenwoordig worden juist de sukkels betrapt. De absolute toppers hebben hun zaakje beter voor elkaar
Ohja tuurlijk!

Hamilton, Camenzind, Millar waren geen toppers?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:13:56 #109
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27599875
Dpoing zit zo verweven in alle sporten dat ik er helemaal niet meer van op kijk. Je kan het natuurlijk niet legaliseren want dan zou iedereen het MOETEN gebruiken, maar ga er nu ook maar vanuit dat het grootste gedeelte dat doet. Steroiden zijn geen wondermiddeltjes, je moet er nog steeds keihard voor trainen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:39:31 #110
109065 sungaMsunitraM
pi_27602599
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 00:49 schreef Calorimeter het volgende:
Ohja tuurlijk!

Hamilton, Camenzind, Millar waren geen toppers?
Met ABSOLUTE toppers bedoel ik Armstrong, Basso, Ullrich etc.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:43:09 #111
113549 Calorimeter
Ceteris Paribus!
pi_27602749
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Met ABSOLUTE toppers bedoel ik Armstrong, Basso, Ullrich etc.
Ohja Ullrich heeft zijn zaakjes goed voor elkaar...

Ff een pilletje nemen in een discotheek....
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:46:11 #112
109065 sungaMsunitraM
pi_27602866
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:43 schreef Calorimeter het volgende:

[..]

Ohja Ullrich heeft zijn zaakjes goed voor elkaar...

Ff een pilletje nemen in een discotheek....
Dat bedoel ik niet.
En dat weet je best
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:09:46 #113
88139 JoeyT
pi_27603787
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet.
En dat weet je best
Doping is gewoon goed te verbergen... Als je een goed medisch team hebt zal er niemand achter komen. Ken genoeg mensen (in andere sport) die gewoon door controles heenkomen...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:11:51 #114
109065 sungaMsunitraM
pi_27603872
Precies, en het effect van EPO en aanverwanten is zó gigantisch groot dat ik niet geloof dat je vandaag de dag een grote ronde kunt winnen 'zonder'
Is het niet het beste (minst slechte) om doping maar gewoon toe te staan?
pi_27604169
Zat ik ook al aan te denken, want tenslotte gebruikt iedereen wel wat.

Al moet je wel eraan denken dat je bij het gedogen ervan na een tijdje echte junks op een fiets krijgt die zo strak staan van het spul dat ze zelf niet meer eens weten dat ze fietsen. of renners die gewoon zoals Tommy op de mont ventoux pardoes gaan omvallen, net als renners die op hub 40 sterven omdat hun lichaam niet meer zonder kan.

Het is maar wat je wilt he, maar geef mij dan maar fijn die dopingrazia's waarmee ze de jongens zelf toch echt wel beschermen tegen zichzelf.
pi_27604283
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef Zjwegel het volgende:

Al moet je wel eraan denken dat je bij het gedogen ervan na een tijdje echte junks op een fiets krijgt die zo strak staan van het spul dat ze zelf niet meer eens weten dat ze fietsen. of renners die gewoon zoals Tommy op de mont ventoux pardoes gaan omvallen, net als renners die op hub 40 sterven omdat hun lichaam niet meer zonder kan.

Het is maar wat je wilt he, maar geef mij dan maar fijn die dopingrazia's waarmee ze de jongens zelf toch echt wel beschermen tegen zichzelf.
Naja het komt niet als beschermen over want ze worden als vuile honden misbruikt/gebruikt en aangepakt dan. Ok uiteindelijk komt dat wel neer op de jongens tegen zichzelf in bescherming nemen maar de manier waarop laat dat aanvankelijk niet zien

Maar ben het verder wel in grote lijnen met je eens hoor.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 12:36:02 #117
88139 JoeyT
pi_27604697
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef Zjwegel het volgende:

Inderdaad. Niet legaliseren, want dan ben je wel verplicht om te gaan gebruiken. En zal je steeds meer en steeds zwaardere dingen moeten gebruiken. Kijk naar het bodybuilden...
pi_27604722
ja het bescherming is nogal met een flinke lading zout genomen, maar het is het principe ze willen er een paar hard aanpakken waar ze anderen mee laten schrikken zodat die het nooit zullen doen.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:42:14 #119
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_27606638
weet je wat ik nog het meeste erge vind. Als Marc Lotz gepakt wordt, wie is er dan nog onschuldig. Marc Lotz komt over als een ideale schoonzoon. Als hij al gepakt wordt en bekent heeft...wie is dan nog onschuldig
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_27606674
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:36 schreef Zjwegel het volgende:
ja het bescherming is nogal met een flinke lading zout genomen, maar het is het principe ze willen er een paar hard aanpakken waar ze anderen mee laten schrikken zodat die het nooit zullen doen.
Kun je vergeten. Er zitten altijd een hoop slimmeriken bij die ermee doorgaan en meestal dusdanig produkten pakken die niet opspoorbaar zijn. Als dat zo blijft zijn ze onschuldig omdat er niks bewezen kan worden. Zolang ze dat dan ook zo houden is er niks aan de hand qua pakkans of je moet al verlinkt worden door iemand.

Waarschijnlijk is Lotz dus verlinkt geworden anders hadden ze het nooit gevonden. Want laten we nu eerlijk wezen je gaat niet zomaar bij pakweg Lotz thuis op bezoek om zijn huis te doorzoeken. Dat zou je dan eerder bij andere doen.
pi_27606918
Ik ben voor de (meer) gezondheids-controles. Dus toestaan van doping (uitbannen lukt niet, dat blijkt wel weer) maar iedere renner onder medisch toezicht van een onafhankelijk arts of team van artsen. Dit lijkt me de minst slechte manier, al denk ik dat er met nieuwe technologieën weer andere vormen van doping op zullen duiken...
Klik dan als je durft
pi_27617569
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Doping is gewoon goed te verbergen... Als je een goed medisch team hebt zal er niemand achter komen. Ken genoeg mensen (in andere sport) die gewoon door controles heenkomen...
Noem ze maar dan...
pi_27627769
Ik heb Ducrot ook gedeeltelijk gehoord op TV, hoe hij er over dacht, daar ben ik het wel mee eens. Ik geloof ook niet dat de ploegleiding hier niet vanaf weet.
Vooral zijn idee dat het maar eens tot de bodem uitgezocht moet worden vind ik wel logisch eigenlijk. (Hij vergeleek het met een misdaad, dan gaat de politie ook uitgebreid na wat het motief is, wat de omstandigheden, of er nog andere betrokkenen zijn. In het geval van doping in de sport wordt een bekentenis van de atleet automatisch geloofd en als 'ie zegt dat de ploeg er niet mee te maken heeft, geloven 'we' 'm op zijn mooie blauwe ogen).

Vorig jaar had je die Kelme-affaire, waar de hele ploeg geschorst werd (of eigenlijk een tijdje niet meer wedstrijden mocht rijden). In eerste instantie vond ik dat wat vreemd, na wat goed er over na te denken vond ik het wel logisch eigenlijk. Al die professionele topploegen hebben teamdokters, trainers, en dan moet ik geloven dat die renners zelf maar op het idee komen om doping te gebruiken en dat dan stiekem doen, en niemand het door heeft .
Maak de ploegleiding maar medeverantwoordelijk, dan gaan ze het een keer echt in de gaten houden. In het huidige systeem hebben ze er weinig tot geen last van. Als een renner iets vertelt over doping gebruik wordt 'ie meteen door de wielerwereld uitgekost (zie Gaumont nu bv.).
Nu loopt de ploeg geen enkel risico. OK, ze zijn een renner kwijt, maar da's voor hun niet zo'n probleem. Het zou wel een probleem zijn als wanneer één van hun renners pakt (en gepakt wordt), ze uit de Protour gemieterd worden, of drie maanden niet mogen koersen. En bv. ook de ploegleider of ploegarts een tijdje geschorst wordt.
  zaterdag 4 juni 2005 @ 23:50:40 #124
88139 JoeyT
pi_27633001
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:51 schreef Chepke het volgende:

[..]

Noem ze maar dan...
Ik bedoel dat ik persoonlijk mesen ken die gewoon door dopingcontroles heenkomen...
pi_27650462
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 23:50 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik persoonlijk mesen ken die gewoon door dopingcontroles heenkomen...
Ja....en dan kun je ze niet meer noemen ofzo
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')