abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27643389
Ha ha ha..
Die typo had dinnetje waar we altijd mee bowlden (goeiedag, wat een bekkenbreker ook.. ) ook al eens gemaakt in een smsje..
Wij zaten toen ook al van: "HUH?"

Maar idd héééééééééééérlijk geslapen....
W ~ H ~ T
  zondag 5 juni 2005 @ 13:55:03 #102
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27643449
Wennie, ik heb je naam aangepast. Vanwaar de nieuwe naam?
Mooie echo-foto's!

Jonnetje, vooruit, voor deze ene keer is het te laat melden je vergeven...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 5 juni 2005 @ 14:48:14 #103
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27645046
Hmm als het aan Miss-D ligt had je helemaal goed geslapen
  zondag 5 juni 2005 @ 15:59:53 #104
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27647109
Goed nieuws hier zeg!
Mooie -tjes bij de vk en een heel mooie echo Neva en ArmaniM.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, ben erg moe en volgens mij heeft mijn baarmoeder zich alvast uitgeklapt tot standje 7 maanden want ik heb/krijg me een buik

Morgenavond naar de vk, kijken of beeb zich dan wèl wil laten horen.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zondag 5 juni 2005 @ 17:11:09 #105
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_27649077
Wennie, heet jouw verloskundige toevallig Bernadette?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_27650273
Mooie echo's weer!
pi_27654792
quote:
Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef m@x het volgende:
Een van de verloskundige heet idd Bernadette

verloskunige praktijk rijswijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:05:01 #108
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_27655584
Die was bij mijn bevalling ook aanwezig. Ze viel in omdat de verloskundigen van mijn eigen praktijk allemaal verlof hadden. Echt een geweldig mens. Met haar erbij hoef je je nergens zorgen over te maken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_27659485
Jonnetje succes met de laatste loodjes

EW veel plezier morgen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 5 juni 2005 @ 23:47:21 #110
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_27661549
quote:
Op zondag 5 juni 2005 13:08 schreef Karin het volgende:
denk al, een nieuwe zwangere?

Was alles goed met de hersentjes? Mooie foto's hoor! Zeker die onderste.

Je kan het ons toch wel vertellen wat het wordt? Wij zullen het echt niet verder vertellen hoor!
Ja, alles was goed met de hersentjes, maar door m'n dikke speklaag is alles wat minder duidelijk te zien op een uitwendige echo, vandaar dus ook weer inwendig.

En nee, jullie ga ik ook niks vertellen Jullie gaan straks maar lekker een poll houden en gokken wat het wordt Wel moeilijk om een naam te verzinnen hoor
quote:
Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef m@x het volgende:
Nee, ik heb tot nu toe een plaatsvervanger gehad, omdat de verloskundige zelf begin april bevallen is. Geen idee wie ik daarna krijg.

Neva, mooie echofoto's nog trouwens
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_27668075
*ff snel meld voordat iedereen gaat panieken*

Wilyan wil graag wat eten, drinken en niet te vergeten.. aandacht.
W ~ H ~ T
  maandag 6 juni 2005 @ 11:16:11 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_27669274
Mijn beste vriendin is vannacht voor de 2e keer tante geworden. Een jongetje alles erop en eraan, moeder en kind en vader en Rick (de oudste) maken het goed. Ik heb al foto's gezien en alles is gelukkig goed. O, je de kleine heet Vinny .

Jonnetje gaat alles nog lekker bij jou? Hou je de laatste loodjes een beetje vol?

Ik heb hier hele mooie echo's voorbij zien komen, wij gaan zaterdag weer even binnen koekeloeren!! Daar heb ik ook echt weer zin in hoor!!

Wennie ik moet wel even wennen aan je nieuwe naam hoor, gelukkig heb je je icoon hetzelfde gelaten, kan ik je toch nog herkennen

Ingrid hoe gaat het met je bekkenklachten? Al naar de fysio geweest? Ik hoop dat het helpt voor je.

Wij gaan woensdag het kamertje bestellen, bij een klein zaakje hier om de hoek en omdat mijn moeder zowat met de eigenaresse is opgegroeid krijgen we nog korting ook!! Gelukkig is ze dealer van het merk van de kamer die we al op het oog hadden én ze komen hem nog gratis thuis afleveren ook.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_27673964
Even melden. Morgenvroeg hebben we de echo. Ik ben benieuwd wat we gaan zien. Alleen weet ik niet wanneer ik de kans heb om deze te gaan posten, dus zullen jullie geduld moeten hebben.

Nog even hoe het met mij gaat. Op dit moment echt op en af. De moeheid leek weg maar is weer terug. Nu puur door piekeren en een klote sollicitatie afgelopen vijdag. Ik ben daar nog ziek van. Tijdens het gesprek ben ik op basis van cv zo aangevallen en omlaag gehaald dat ik me nu afvraag waarom ik niet eerder ben opgestapt. Bij het CWI zegt men dat ik in een neerwaartse spiraal zit en ik er boven moet staan. Als ik dan zeg dat ik zo niet in elkaar zit. Vindt men dat te makkelijk gezegd.
Maar wil ik hier uit komen dan heb ik echt weer hulp nodig.

Al die stress van dat solliciteren en dat soort gesprekken maken ook dat ik me lichamelijk op het moment ook niet goed voel, hoofdpijn, moe en dan ook nog buikpijntjes. Dat maakt me toch wel bang.
Ik hoop dat we morgen zien dat beebje het goed maakt ondanks dit allemaal.
pi_27675741
Randa-v,denk je een beetje om jezelf?En wat een zeurmutsen met dat gesprek,wat was er dan niet goed aan Hadden ze toch van te voren kunnen lezen,had je dit drama ook niet hoeven meemaken.Sterkte en ik hoop dat je snel wat anders vind(waar had je voor gesoll.eig.?)
Neem af en toe ff tijd voor jezelf en doe een lekker tukkie

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 14:54:27 #115
81992 Githa
pi_27676230
RandaV....heel veel sterkte hoor en eerst aan jezelf denken *met wijsvinger zwaaiende*
pi_27678504
Waar de negatieve toon uit gesprek vandaan kwam weet ik niet. Ik heb gewoon een mooie cv waar niets op aan te merken is en ik ben vreselijk ambitieus. Dus waar het aan ligt?
Het CWI vond hoe ik het verteld de toon ook echt nergens op slaan. Ik heb tijdens het gesprek de toon naar het positieve proberen om te zetten. Maar het mocht niet baten.

Het gesprek was bij een energiemaatschappij in Eindhoven voor de afdeling facturatie. Het was tijdelijk werk via een uitzendbureau. Het gesprek was met een man en een vrouw.

Ik moet ook rekening met mezelf houden. Rustig aan doen. Maar dat valt niet mee. Nog steeds komt er niets uit mijn handen en heb ik de puf niet om over een sollicitatie na te denken. En dat moet ik doen he, solliciteren.

Is dit trouwens typisch iets voor zwangeren. Ik merk de laatste tijd dat weinig me smaakt en ik overal me neus voor optrek qua eten. Mcdonalds is nog het enige wat ik lekker vind. Erg he.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:09:12 #117
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27679047
Randa laat je niet gek maken..

en dat andere smaak hebben.. ik was dol op chocolade maar kan me nu echt niet meer plezieren.. vind het eerder smerig dan lekker... cola even min zo.. en echt van die wisselende buien dan moet en zla je iets perse eten... en dan heb je het en ga je er van over je nek
pi_27680754
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef Randa_v het volgende:

Is dit trouwens typisch iets voor zwangeren. Ik merk de laatste tijd dat weinig me smaakt en ik overal me neus voor optrek qua eten. Mcdonalds is nog het enige wat ik lekker vind. Erg he.
Haha nee je bent echt niet de enige
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_27681409
Nog even een paar rozijnenbollen en dan ga ik de wandelvierdaagse wandelen. Dag 1 vandaag. Of ik de 10km of 15 km ga lopen weet ik nog niet. Maar we gaan voor de 15 km denk ik. Kan wel even een uitlaatklep gebruiken.

Als het aan mij ligt eten we iedere dag bij de mc. Alhoewel ik nu ook de naturel salade met moserdhoningdressing bij de AH heb ontdekt. Is echt een aanrader als je van zoet houdt. MMM. Morgen toch weer eens kopen.
pi_27681606
ik lust helemaal geen cola normaal gesproken..
nu MOET ik gewoon af en toe een glas drinken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_27683329
Ik lust ineens geen smeerkaas meer. En hagelslag op brood ook niet. Gewoon chocolade(melk) wel. Geen Granny appels, waar ik eerder gek op was. Maar verder niks. Soms wel ineens dat ik ergens trek in heb en dat moet ik dan perse hebben. En dat kan niet altijd.

Met mijn rug/bekken is alles nog hetzelfde. De ene dag heb ik er meer last van dan de andere dag. Woensdag naar cesartherapie, hopelijk helpt het.
  maandag 6 juni 2005 @ 18:56:33 #122
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27684332
Ingrid alweer 15 weken, woeiiiii
  maandag 6 juni 2005 @ 19:09:02 #123
105850 Fuente
mamamuts
pi_27684705
Zooow ben ik weer. Mijn PC was een beetje geflipt dus alles maar opnieuw geinstalleerd .
Hier alles ok, 29 weken alweer!
Er staan weer mooie echo's bij zag ik, leuk om te zien!
Gisteren kregen we van m'n zusje nog weer 2 leuke pakjes voor de beep, kan haast niet wachten tot beep er is, nog 11 weekjes (ehh, hoop dat het niet langer wordt )
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 6 juni 2005 @ 20:33:13 #124
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27687705
-tje was heel goed te horen!!

Ennuh.....daar heb ik nou gewoon alweer geen last van he, ik lust gewoon nog alles
Dat zou soms best een beetje minder mogen!
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  maandag 6 juni 2005 @ 21:33:54 #125
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_27689986
Ik heb ook dat niks me smaakt en dat ik nergens trek in heb, alleen de slechte dingen (frietjes, een frikandelletje speciaal enzo) Wat k echt niet wegkrijg, is bruin brood en gekookte aardappelen. En ik was gek op de tomatensoep van Unox, maar daarmoet ik nu niets van weten

Ik heb wel al met m'n ma afgesproken dat ze na de bevalling meteen klaarstaat met een bruin stokbroodje met filet americai en uitjes
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 6 juni 2005 @ 21:36:38 #126
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_27690105
Oja, ik wilde vanavond gaan zwangerschapszwemmen, maar kwam er achter dat m'n badpak nog bij m'n zusje ligt
Die heeft trouwens 1cm ontsluiting en is vanmiddag gestript (is vandaag uitgerekend). Ik word snel weer tante
Mijn afvalstrijd!
pi_27690178
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:56 schreef Martineke het volgende:
Ingrid alweer 15 weken, woeiiiii

Klinkt goed he?!

Fuente alweer 29 weken! Dat gaat ook snel!

EW mooi dat het hartje goed te horen was!

Ik heb soms trouwens wel het idee dat ik te weinig eet op een dag. Maar dat zal wel komen doordat ik werkloos ben en dus niet heel veel energie verbruik.
pi_27690180
En weer thuis. lekker de eerste dag van de avondwandelvierdaagse zit erop. 15km gelopen. Op het eind begon mijn buik wel te protesteren. Wel een grappig iets eigenlijk hoor, want echt voelen van het beebje is er natuurlijk nog niet. Maar toch protesteerd er wat dat het toch echt wel genoeg is geweest voor vandaag. Morgen weer, ik heb toch maar 3 uur gelopen. Dus een flink tempo, alhoewel mijn hele lijf nu pijn doet.
pi_27691072
He,wij hebben sinds vorig jaar besloten om juist niet meer mee te doen met de avondvierdaagse.Dat gedoe en gevlieg met eten.En als het nou nog gezellig was De hele school rent maar door elkaar,de voorste hebben een tempo van heb ik jou daar,nee hoor.Wij blijven lekker thuis,joepie....rust

Groetjes,Minoes

(Ow....en over dat lekkere eten,heb net wat kroketten in de frituur gemikt,zou dat een teken zijn )
pi_27698236
Ik liep alleen en met de 15 km loopt geen schooljeugd mee, maar gewoon de ervaren wandelaars. Ik ben wel telkens met wat mensen meegelopen als zij een lekker tempo hebben. Ik heb nu wel behoorlijk spierpijn, na een nachtje rust. Hopen dat dat snel weer wegtrekt.

Mmm, straks de echo, spannend.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 08:33:28 #131
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27698729
Oooo, E.W. ik heb helemaal gemist dat jij ook weer zwanger bent!
Gefeliciteerd!

Wel raar idee hoor, je bent iets later bevallen dan ik en nu weer zwanger. Maar wij wachten toch echt nog even!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_27698852
spannend randa ... succes strakjes!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:44:50 #133
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27700040
leuk randa, veel succes

ingrid, alweer 15 weken zeg, gefeliciteerd. en je lichaam geeft zelf wel aan hoeveel je moet eten hoor, als je geen honger hebt niet eten, ik at ook echt niet voor 2 zoals je wel eens hoort.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 09:46:20 #134
43556 miss_dynastie
pi_27700079
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef Elegantly Wasted het volgende:
-tje was heel goed te horen!!
Wow, wat fijn
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:01:37 #135
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_27700452
E.W. heerlijk he dat hartje horen! En Randa straks de echo, ook al zo leuk!!

Jonnetje ik ben benieuwd hoe het gaat met jou.

Renegate, hoe is het? Laat je je echo nog een keertje zien hier? En vertel eens hoe het verder is met je?

Hier alles goed, en Ingrid ik heb juist heel erg honger de hele dag, je lijf geeft vanzelf aan wat het nodig heeft hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:41:40 #136
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_27701528
het zag er allemaal ok uit, er zit er eentje in en de uitgerekende datum klopt exact.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:42:25 #137
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_27701552
Miranda heeft de foto mee die zullen we vanavond ofzo wel online gooien
pi_27703395
Ik heb de echo net ingescand en wil hem graag online gooien, maar ik heb geen ftp en ik weet de wachtwoorden niet van de space. Kijken of Magneet het dadelijk nog kan doen.

We hebben een video van ons beebje. Het hartje knipperde en het bewoog flink. Lag lekker met de beentjes in de lucht te trappen en met de armpjes te zwaaien. De placenta ligt aan de achterkant. Ik stond er wel van te kijken hoe snel we buiten stonden. Dadelijk naar Weert kan ik met de toekomstige oma even fijn naar ons beebje kijken. Handig he, we hebben namelijk geen videorecorder waar we het op af kunnen spelen, misschien toch nog eens een aanschaffen.
pi_27703440
*meld*

Gupje nog steeds binnen in de buik.
Ik vertel straks wel ff meer, ik heb nu visite..
Maar wou me toch ff snel melden.
W ~ H ~ T
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:45:27 #140
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27703518
randa .. wij kregen alleen 2 foto's.. en ons beebje lag te slapen zo ouders zo kindje he
Vond het echt zo appart dat zo een klein mensje in je buik zit
pi_27703696
Ik vind het nog steeds vreemd, weet toch nog steeds niet wat ik er van moet denken . We hebben maar 1 foto meegekregen, maar het staat dan wel op video, de volgende keer kunnen we deze weer meenemen. Op zich wel apart dat ze dat doen. Binnenkort toch ook maar eens afspreken voor een pretecho over een week of 10, lijkt me ook zo leuk om meer te zien van ons beebje.
pi_27703913
Tadada, ik kan hem dus wel online gooien, oh wat ben ik goed, uhm.

Links zit het hoofdje en rechts de beentjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Randa_v op 07-06-2005 16:57:49 ]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:03:24 #143
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27705580
Mooi hoor
Nu wil ik nog meer maar moet nog een dikke 2 weken wachten. Mag echt pas met 12 weken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_27705872
mooi hoor randa!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:25:14 #146
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_27706439
ik moet zeggen dat als je het bewegend hebt gezien dat je zo'n foto dan makkelijker kan "lezen" dan als je alleen een foto ziet
pi_27707358
Mooie echo randa!

[ Bericht 5% gewijzigd door Ingrid19 op 07-06-2005 14:04:21 ]
pi_27707606
Vandaag hebben we de kaartjes en de tekst e.d. uitgezocht, vanmiddag ff bestellen!
pi_27714705
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Wennie het volgende:
Oja, ik wilde vanavond gaan zwangerschapszwemmen, maar kwam er achter dat m'n badpak nog bij m'n zusje ligt
Die heeft trouwens 1cm ontsluiting en is vanmiddag gestript (is vandaag uitgerekend). Ik word snel weer tante
Wilde je in Delft gaan zwemmen? Ik ga maandag weer....

hier verder niet veel te melden. Heb klote geslapen vannacht,ben doodop. Ga zo ff lekker naar de kapper, tis wel weer eens een keertje tijd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 18:09:28 #150
81992 Githa
pi_27715957
Mooie echo Randa V
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')