denk het niet hoor. derhalve is de onbepaalde tijdsban niet helemaal kies. ollie dient onbepaald te krijgen en lucida een afkoelertje mi.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah. Ik heb ook weleens geschillen maar ben daarvoor nog nooit aangeklaagd. Zonder er inhoudelijk op in te gaan denk ik dat de intentie (FOK aansprakelijk stellen voor de geleden schade) wel degelijk (financiële) schade voor FOK in kan houden.
Sowieso worden bans niet besproken, maar het is regel, al sinds jaar en dag, heeft zelfs in MED gestaan, dat users, die dreigen met een proces, wat L deed, of anderszins FOK! schade toebrengen een perm krijgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk het niet hoor. derhalve is de onbepaalde tijdsban niet helemaal kies. ollie dient onbepaald te krijgen en lucida een afkoelertje mi.
ik denk dat fok! inmiddels groot genoeg is om zich door dit soort 'schijnprocessen' niet bang te laten maken. maar genoeg hierover.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sowieso worden bans niet besproken, maar het is regel, al sinds jaar en dag, heeft zelfs in MED gestaan, dat users, die dreigen met een proces, wat L deed, of anderszins FOK! schade toebrengen een perm krijgen.
Danny's forum, zijn huis, zijn regels.
Denk je niet dat de kans aanwezig is dat de advocaat een schadevergoeding zal eisen?quote:
Daar kan je idd over twisten. Precies weet ik het ook niet, maar de persoonlijke oorlog tussen beide heren loopt al wat langer en er is al heel wat afgemaild tussen hun de FA's. Wat we hier op het forum zien is slechts een deel van het gebeuren.quote:derhalve is de onbepaalde tijdsban niet helemaal kies. ollie dient onbepaald te krijgen en lucida een afkoelertje mi.
een beetje lurkerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef sizzler het volgende:
Daar kan je idd over twisten. Precies weet ik het ook niet, maar de persoonlijke oorlog tussen beide heren loopt al wat langer en er is al heel wat afgemaild tussen hun de FA's. Wat we hier op het forum zien is slechts een deel van het gebeuren.
Ik heb nooit zin om die lappen tekst te lezen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een beetje lurkersnapt wel hoe het zit inmiddels.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om die lappen tekst te lezen.
Nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:46 schreef McCarthy het volgende:
ik geloof dat ik wat mis
FOK krijgt een proces aan zijn broek en moet schadevergoeding betalen omdat een getergde user het niet eens is met zijn ban ?
tsja, ieder zijn hobby. als mod zou het je wel goed staan een beetje inhoudelijk op de hoogte te zijn trouwensquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
hehe je mist er ook niet gek veel aan hoor. Het is vooral meer van het zelfde.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:46 schreef McCarthy het volgende:
ik geloof dat ik wat mis
FOK krijgt een proces aan zijn broek en moet schadevergoeding betalen omdat een getergde user het niet eens is met zijn ban ?
zijn jullie eigenlijk weleens succesvol vervolgd?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zijn jullie eigenlijk weleens succesvol vervolgd?
Maar ik neem aan dat jullie die ellende terecht ook niet mee willen maken. Ookal is een aanklacht niet succesvol hetkost altijd veel tijd, energie en geld.quote:
zie je nou wel. gewoon users die zich machteloos voelen en dan hun woede op die manier ventileren. vrij onschuldig imho.quote:
Denk eerder dat zo er al iets aan de hand is Fok! moet meewerken aan het bepalen van de echte identiteit van Ollie.A. Ik heb niet gezien wat hij heeft neergezet, maar als daar naast het noemen van privégegevens nog eens allerlei details zijn neergezet om Lucida zwart te maken, dan komt het mij voor dat er wel degelijk sprake is van smaad. Maar goed, dit zijn slechts hypothesen, zoals ik al zei, ik heb niet gezien wat er waar is gepost.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:46 schreef McCarthy het volgende:
ik geloof dat ik wat mis
Dat riedeltje dus, allang bekend, is open en bloot te vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:34 schreef du_ke het volgende:
wsl is het weer het rideltje dat al lang bekend is. Staat oook allemaal op internet dus weinig schokkends aan.
[MED] gelezen, no comments.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:45 schreef Dagonet het volgende:.
Antwoord volgt later. Zoals ik je heb gezegd.
Lezen zal je luiaard!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:28 schreef McCarthy het volgende:
RM-rf
een soort linkse sjun, wordt er niet goed van, hele lappen proza kalkt die gast neer. Hoe gaan we dit oplossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |