Je naam! Wat doe je?quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oeps, nu weten lullie mijn naam. Even editen.
Je bent het niet met mij eens dat hier echt iets aan gedaan moest worden? Die slogan is mij al weken een doorn in het oog. En dus offer ik mijn kostbare vrije tijd op om er iets aan te doen!quote:
Dit is geen onzin-mail.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Je naam! Wat doe je?
Het voordeel is dat ik onzin-mails onder pseudoniem stuur.
Nouja, als je ziet wie er nu allemaal stemrecht hebben niet eens zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mongolen hebben géén stemrecht
D'r pleit hier iemand voor stemrecht voor kinderen van 0-18.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bent het niet met mij eens dat hier echt iets aan gedaan moest worden? Die slogan is mij al weken een doorn in het oog. En dus offer ik mijn kostbare vrije tijd op om er iets aan te doen!
http://www.danerd.com/Show.php?vid=263 en met 1 (één!) hand!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:07 schreef qu63 het volgende:
rubix
snel! http://www.plsthx.com/disp.php?type=m&id=323
ik heb m'n oproep bij m'n ouders laten liggenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:30 schreef qu63 het volgende:
Heeft iedereen al gestemd???
Jij knurft! Waar wonen die lui?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:32 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb m'n oproep bij m'n ouders laten liggen
quote:Op
woensdag 1 juni
2005 15:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb m'n oproep bij m'n ouders laten liggen
is alleen maar goed voor jouw stem...ik had ja gestemd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij knurft! Waar wonen die lui?
Dan hou ik jou verantwoordelijk voor de volgende oorlog, holocaust én economische dipquote:
dan heb ik geluk dat ik niet kon stemmen denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan hou ik jou verantwoordelijk voor de volgende oorlog, holocaust én economische dip
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:35 schreef Doffy het volgende:
Dan hou ik jou verantwoordelijk voor de volgende oorlog, holocaust én economische dip
Ik zal voor de meet even naar Mel Gibson's laatste film kijken voor inspiratiequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Is goed hoor. Op de meet mag je me geselen en kruisigen.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:38 schreef Doffy het volgende:
Ik zal voor de meet even naar Mel Gibson's laatste film kijken voor inspiratie
nee, die maken we van aangespoeld hout op het strandquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Wil je dat ik mijn eigen kruis meeneem?
Misschien kunnen jullie me aan de strandpaal nagelen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:44 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, die maken we van aangespoeld hout op het strandjottum !
Ik wil jou wel met een kruis zien lopen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Wil je dat ik mijn eigen kruis meeneem?
geen last van...quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:47 schreef qu63 het volgende:
de layout wordt een beetje verneukt door al die pics geloof ik
En waarom precies? Geil je daarop? Het lijkt me zelf wat lastig in de trein, al zullen Haus en Maet me dan wel makkelijk herkennen.quote:
nu ik ook niet meerquote:
alleen dat is al genoeg reden om het te doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
al zullen Haus en Maet me dan wel makkelijk herkennen.
dan gaat ze dat maar ff ergens anders doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:50 schreef qu63 het volgende:
ik wil muziek hard aan zetten, maar mn zusje zit nu thuis dr examens te leren
't Zou wel een goed Haags meetingpoint vormenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Wil je dat ik mijn eigen kruis meeneem?
Denk je dat het me goed zou staan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:50 schreef het_fokschaap het volgende:
alleen dat is al genoeg reden om het te doen
dus doffy kan geneens "ja" stemmen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kon trouwens helemaal geen 'nee' stemmen, alleen maar 'tegen'.
Dat is wel zo. Maar waar koop je zo'n ding? Zal er wel op neer komen dat ik 'm nog zelf moet papier-macheeën ook.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:51 schreef Doffy het volgende:
't Zou wel een goed Haags meetingpoint vormen
En we kunnen na afloop zo door naar de EO Jongerendag
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Schat, heb ik geen dikke kont in dit kruis?"
trek Lupa een dwangbuis aan en het staat 'r nog goed !quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk je dat het me goed zou staan?
Ja hallo, solide eikenhout willen wequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is wel zo. Maar waar koop je zo'n ding? Zal er wel op neer komen dat ik 'm nog zelf moet papier-macheeën ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |