Ik probeer me te verzekeren van een plaatsje in de hel, ja!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:55 schreef Doffy het volgende:
Het moet ook niet gekker worden in dit topic
http://www.eropuitinlimbu(...)gaiapark_uitvoer.htmquote:GaiaPark Kerkrade is het eerste dierenpark dat volledig in de 21e eeuw ontworpen én gebouwd is. Een moderne dierentuin dus, waar de dieren in ruime, natuurlijke verblijven leven. GaiaPark Kerkrade is bovendien het eerste dierenpark met één centraal thema: de Gaia-gedachte. De naam van het park verwijst dan ook naar Gaia, de Griekse godin van de aarde, het “moeder aarde symbool” uit de oudheid. Maar “Gaia” staat ook voor een nieuwe kijk op de aarde als een levende planeet. GaiaPark is dus een spannend, modern themapark.
GaiaPark maakt de oneindige samenhang zichtbaar tussen alle elementen die op aarde aanwezig zijn. Zoogdieren, vissen, vogels, insecten, planten, bacteriën, maar ook de levenloze natuur zoals water, lucht en bodem zijn met elkaar verbonden en afhankelijk van elkaar. In dit complexe verband heeft ook de mens een plaats. Maar wat is onze afhankelijkheid van en onze invloed op deze samenhang?
Dat is allang geregeld hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik probeer me te verzekeren van een plaatsje in de hel, ja!
IK vraag me af hoe groot dat park isquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Er was hier een tijdje terug een topic over het Gaia-concept. Misschien is dit dan wel interessant:
GaiaPark maakt de oneindige samenhang zichtbaar tussen alle elementen
Nu pas dringt tot me door dat je ZELF een visje hebt gekocht.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vond het vroeger altijd verschrikkelijk lekker. Maar ik moet erg wennen aan de smaak en vooral aan de graatjes die erin zitten. Ik kon 'm niet helemaal opeten, heb het laatste stuk aan Doerak gegeven.
Hij is sterk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:28 schreef Reya het volgende:
[upd] Premier Balkenende staat te koop
Iemand interesse?
Vet cool, al snap ik er nog weinig van.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:56 schreef qu63 het volgende:
http://709709.com/game/esk.htm
uitelg: http://weblog.fok.nl/blog/7089/
ben dr zelf bijna!
Maar de hel zelf is weer groot. Ik weet dat we allemaal op dezelfde verdieping zitten, maar hoe moet ik dat in godsnaam vinden?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat is allang geregeld hoorDe weg naar de hel is een 6baans snelweg, de weg naar de hemel een zanderig kronkelpaadje. Kan niet missen, dus...
Het gaat helemaal mis met mij.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
Nu pas dringt tot me door dat je ZELF een visje hebt gekocht.
Je principes, wat doe je?
je nieuwe imago?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het gaat helemaal mis met mij.
Je wordt daar vanzelf neergedumpt door een paar behulpzame demonen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:03 schreef Alicey het volgende:
Maar de hel zelf is weer groot. Ik weet dat we allemaal op dezelfde verdieping zitten, maar hoe moet ik dat in godsnaam vinden?
Wat errug.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:58 schreef het_fokschaap het volgende:
http://62.216.9.222/upload/geile snappie.mp3
Het was Satan die mij verleidde tot het aanschaffen van een zoute haring.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:11 schreef Doffy het volgende:
Ik kan niet zeggen dat je daar zelfs niet aan bijgedragen hebt
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://62.216.9.222/upload/geile snappie.mp3
Maar je blijft lief hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, da's wel goed bedacht dan. Ik zou anders alleen maar verdwalen en dan per ongeluk in de hemel terecht komen enzo.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je wordt daar vanzelf neergedumpt door een paar behulpzame demonen.
Nee hoor, dat was jouw zondige en vooral vrouwelijke vrije wilquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het was Satan die mij verleidde tot het aanschaffen van een zoute haring.
Is vrouwelijk en zondig niet een woord in de bijbelse context?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was jouw zondige en vooral vrouwelijke vrije wil
De Here zal je weer op de goede weg brengenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmm.. nou ja, de bewegwijzering zal best ok zijn, denk ik. Dante kon tenslotte de weg ook vindenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:
Ah, da's wel goed bedacht dan. Ik zou anders alleen maar verdwalen en dan per ongeluk in de hemel terecht komen enzo.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:
Is vrouwelijk en zondig niet een woord in de bijbelse context?
Zolang ik maar geen kaarten hoef te lezen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hmm.. nou ja, de bewegwijzering zal best ok zijn, denk ik. Dante kon tenslotte de weg ook vinden
Onbegrijpelijk dat god dan nog iets tegen homo's heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:17 schreef Doffy het volgende:
[..]Je bedoelt dat het eigenlijk hetzelfde is? Lijkt me wel ja
![]()
Vrouwen kunnen inderdaad geen kaarten lezen noch bordjes volgen, maar na zo'n lange tijd ervaring zal de hel daar wel op ingericht zijn, lijkt me.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
Zolang ik maar geen kaarten hoef te lezen.
Dat berust dan ook op een misverstandquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
Onbegrijpelijk dat god dan nog iets tegen homo's heeft.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen inderdaad geen kaarten lezen noch bordjes volgen, maar na zo'n lange tijd ervaring zal de hel daar wel op ingericht zijn, lijkt me.
Wat is er vrouwelijk aan het eten van een zoute haring?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:15 schreef Doffy het volgende:
Nee hoor, dat was jouw zondige en vooral vrouwelijke vrije wil
Vrouwen zondigen altijd. Met haringen of met chocola. Of met appels. 't Is al eeuwen hetzelfde liedjequote:Op woensdag 1 juni 2005 13:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is er vrouwelijk aan het eten van een zoute haring?![]()
Dat zei Maria ookquote:Ben niet zwanger ofzo.
Voor je het weet wordt er aan je gevraagd hoe lang je nog moet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vrouwen zondigen altijd. Met haringen of met chocola. Of met appels. 't Is al eeuwen hetzelfde liedje
[..]
Dat zei Maria ook
op de bovenkant van de kast klikken en dan je item scherm wegklikken en dan kan je daar je bandje neerleggenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe, hoe hoe?! Ik krijg dat cassettebandje niet bovenop die kast!
erg he.. ik had er ook meer van verwachtquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qu, ik ben eruit. Wat een deceptie.
Ik verwachtte minstens een welkomstcomité...quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:02 schreef qu63 het volgende:
erg he.. ik had er ook meer van verwacht
zonder de hints natuurlijk hequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik verwachtte minstens een welkomstcomité...
Afijn, ik heb me weer even vermaakt en het spelletjes doorgestuurd aan m'n pa.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:03 schreef qu63 het volgende:
http://www.hutchesandruns.com/rabbit_hutches.htm lief konijntje!
Sommige mensen hebben echt teveel tijdquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je vertier zoekt ga je dingen doen als dit:
Nope.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je vertier zoekt ga je dingen doen als dit:
Geachte heer/mevrouw van de FBTO,
Bent u zich er van bewust dat er in uw nieuwe slogan ( "Verzekeren kan je zelf") een knoeperd van een taalfout zit? De tweede persoon enkelvoud van het werkwoord 'kunnen' is namelijk niet 'kan' maar 'kun(t)'. Alleen in de derde persoon is 'kan' een correcte vorm ('hij kan').
Met vriendelijke groet,
Petra X
Heeft Alicey al wat gehoord van de VPE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |