Yep.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
Dat is waar, en is er ook vast wel iemand die je overstemt.. Dat vind ik ook altijd prettig aan dat soort dingen. Je kunt zingen zonder dat iemand zich stoort aan het geluid.
Hé Bensel, goedemorgen en.... gewoon snel opknappen. Beterschap.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:59 schreef Bensel het volgende:
hoi iedereen.. Wat is iedereen weer snel met posten.. ik ben nog steeds ziek.., geen last meer van m'n oor, maar nu hoest ik weer meer..
Mooi, er wordt dus flink gestemd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:12 schreef Yosomite het volgende:
De stem is uitgebracht (8:45, nr 100)
"De vorige keer was nr 100 tegen 10:00 's ochtends", zei de man achter het tafeltje.
Bij mij in A'dam stond ook een behoorlijke file voor het stembureau. Goed om te zienquote:
Toen ik wegging was het stembureau nog niet open, dus ik doe het vanavond. Misschien heb ik wel het geluk dat iedereen dan al geweest is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Bij mij in A'dam stond ook een behoorlijke file voor het stembureau. Goed om te zien
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:38 schreef qu63 het volgende:
TT moet zijn: kumbaya my armageddon
foto's!quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:04 schreef Reya het volgende:
Er zijn op het moment mensen aan het golfen op het grasveldje voor mijn huis
Stond ook op je oproep.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:50 schreef qu63 het volgende:
wil ik net stemmen, kan het niet
ik sta niet in dit district ingeschreven
Golf.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:04 schreef Reya het volgende:
Er zijn op het moment mensen aan het golfen op het grasveldje voor mijn huis
die ligt in enschedequote:
jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:16 schreef Reya het volgende:
Die over de Super de Boer en toeristenbelasting voor detailhandel?
ik heb geen ¤999.999.999.999quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:28 schreef Reya het volgende:
[upd] Premier Balkenende staat te koop
Iemand interesse?
Al kreeg ik geld toe.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:28 schreef Reya het volgende:
[upd] Premier Balkenende staat te koop
Iemand interesse?
Zie boven.quote:
Draai een moppie Willeke Albertiquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:37 schreef qu63 het volgende:
ik zit hier een beetje neurotisch te f5-en op mn MyAT
is niet goed!!!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb verdomme al de hele morgen Kumbaya, my Lord in mijn kop zitten.
da's beter dan Snappie, de geile krokodilquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb verdomme al de hele morgen Kumbaya, my Lord in mijn kop zitten.
Die heb ik zelf liever eik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:
da's beter dan Snappie, de geile krokodil
Het moet ook niet gekker worden in dit topicquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die heb ik zelf liever eik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |