quote:General
Country of origin: Japan
Year of introduction: 2005
Numbers built: N/A
Body design: N/A
Weight: 900 kilo / 1984.2 lbs
quote:Drivetrain
Engine: Mugen MF408S 90º V 8
Engine Location: Mid , longitudinally mounted
Displacement: 3.996 liter / 243.9 cu in
Valvetrain: 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed: Fuel injection
Aspiration: Naturally Aspirated
Gearbox: X-Trac 6 speed Sequential
Drive: Rear wheel drive
quote:Performance figures
Power: 590 bhp / 440 KW @ 9500 rpm
Torque: 519 Nm / 383 ft lbs @ 7500 rpm
BHP/Liter: 148 bhp / liter
Power to weight ratio: 0.66 bhp / kg
Hij is al 4x langsgeweest maar hij blijft idd leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Tojota Corinna reclame
http://www.putfile.com/media.php?n=Tojota87![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef Tjabbo het volgende:
Heeft peu nou nog geen foto's gepost of heb ik ze gemist
hoe gaat het, peurac?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef Fugie het volgende:
ik ben echt de enige die nog normale sc's maakt he![]()
ik kom tegenwoordig overal laat achterquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is al 4x langsgeweest maar hij blijft idd leuk
Iedere gek z'n gebrekquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik kom tegenwoordig overal laat achter
nee hoor, maar vanochtend duurde het zolang voordat een nieuwe sc kwam en ik moest peu gewoon ff pesten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef Fugie het volgende:
ik ben echt de enige die nog normale sc's maakt he![]()
Jeuzus idd zegquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:27 schreef Tjabbo het volgende:
damn,
tjek Van 50 naar 61 miljoen !!
danny is ook niet wakker meer
ah. ik ben dan toch op vakantie.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
Aankondiging downtime en servermigratie
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah. ik ben dan toch op vakantie.
who cares
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Slaapt nog denk ik. Hij zal zo wel wakker worden![]()
* BoJo Baf! afstoftquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
Aankondiging downtime en servermigratie
nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:53 schreef hermandeperman het volgende:
En mailen jullie de hele dag dan ofzo?
schrik!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tjab-boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!
Je ging er niks meer aan doen, rememberquote:
ohja we hebben Hugo al meequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:08 schreef ijsmeis het volgende:
Als je nou een hoop spullen meeneemt op vakantie gaat ie vanzelf wel omlaag.
het kriebeltquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ging er niks meer aan doen, remember![]()
quote:
Je wilt niet weten hoeveel plannen ik voor de 155 hebquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
het kriebelt![]()
oke oke alleen onderhoud dan.![]()
mail maar naar voornaam@achternaam.comquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:16 schreef PeuRac het volgende:
wie kan er een fototje voor mn online zetten?
misschien is het wel goed dat de helft van m'n salaris aan benzine op gaat, kan ik weinig andere meuk eraan verneukenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel plannen ik voor de 155 hebdat zijn er genoeg om mn loon t/m de zomer er doorheen te jagen
![]()
Komt eraan (van @mms.orange.nl )quote:
Ws wel jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien is het wel goed dat de helft van m'n salaris aan benzine op gaat, kan ik weinig andere meuk eraan verneuken![]()
is goed, veel plezierquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ze, ff geduld zit nog met een domme ouwe mof aan de lijn.
Lekker hequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:56 schreef Fugie het volgende:
ziet er goed uit hoor peuAlleen die lak, tering die is rood
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:05 schreef Fugie het volgende:
ja niet verkeerdik wou dat mijne nog zo in de lak zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Thanks,quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]Alfa
mja hier ook, op fotos zie je niet echt de krasjes, maar van dichtbij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb 4 of 5 verschillende kleuren rood op mn auto, er is duidelijke meerdere keren aan gespoten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja hier ook, op fotos zie je niet echt de krasjes, maar van dichtbij wel![]()
brakquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb 4 of 5 verschillende kleuren rood op mn auto, er is duidelijke meerdere keren aan gespoten.
achja, boeit me niet zoveel, kan er toch niks aan laten doenquote:
Hoeveel gaat het kosten dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:41 schreef Fugie het volgende:
ik wil die kutdeuken uit me auto, maar ik moet alles zelf betalenWaarborgfonds kan niets uitkeren omdat de waarde van mij auot onder het eigen risico zit
(nadeel van de financiele totalloss verklaring vorig jaar
)
total loss verklaring?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:41 schreef Fugie het volgende:
ik wil die kutdeuken uit me auto, maar ik moet alles zelf betalenWaarborgfonds kan niets uitkeren omdat de waarde van mij auot onder het eigen risico zit
(nadeel van de financiele totalloss verklaring vorig jaar
)
Thanksquote:
Ik ken eentje in Servie die de complete auto doet voor 900 euro ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, boeit me niet zoveel, kan er toch niks aan laten doenHoogstens dat ik em van de zomer in Polen laat spuiten.
Polen ook zoiets jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ken eentje in Servie die de complete auto doet voor 900 euro ofzo.![]()
dan moet je wegblijvenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar ik voel er niks meer van, alleen als ik er aan kom.
welke mod?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ThanksOp naar de volgende mod
(na de zomer dus)
beunhaas piet zei die dat ie het waarschijnlijk niet goed uitgedeukt kreeg zonder te spuiten ed. Dan kost het me al minimaal 400 euro. Ik weet niet wat alleen uitdeuken kost, ga ik nog even voor bellen.quote:
ja vorig jaar was zon aap achterin gereden, toen is de vectra financieel total loss verklaard. Had nog iets van 200 euro restwaarde over. Dus dat ding waar ik in rij is nog 200 euro waard voor de verzekering. Met een eigen risico van 150 euro ofzo heeft het dan weinig nut om het waarborgfonds te raadplegenquote:
tjah soms zit het mee en soms ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:03 schreef Youp het volgende:
klote fuug
Ja alles.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Polen ook zoiets jahaalt hij dan ook meteen alle deukjes eruit en spuit em dan netjes met alle ruiten gedemonteerd enzo? (anders komt t er na een paar jaar zo weer eraf zetten)
ik herken het, dat wat ik nu doe staat me totaal niet meer aan, de eerste 2 jaar waren leuk, dit is echt niet dat wat ik wil..quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:23 schreef Hugster het volgende:
ik ben gestopt omdat het complete vakgebied van deze opleiding mij totaal niet interesseerd en motiveerd, en de opleiding is anders uitgepakt dan de open dag deed geloven...
Kut waar heb ik die kaart gelatenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:24 schreef Fugie het volgende:
en dan die grondwet ook nog
Maar he zonnetje schijnt wel !
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:27 schreef Hugster het volgende:
ik heb vannochtend even m'n hand onder de deken gedaan en de machtiging getekend voor m'n moeder
Tering, Youp zit je nog op de basisschool?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:30 schreef Youp het volgende:
OMFG ze hebben hier een beetje krijt op de stoel van de leraar gedaan.. die eenz warte broek aan heeft.. eh haddies nu wit
het niveau duidt daar wel op jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tering, Youp zit je nog op de basisschool?
evo versie of niet, dat maakt me nog niet zoveel uit eigelijk.quote:
prachtbak, alleen wordt de VR4 import aangezien die nooit in europa is geleverdquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:50 schreef Fugie het volgende:
trouwens, ik heb besloten wat voor auto ik wil na de vectra:
[afbeelding]
uit het droomauto topic gejat
een galantEn een VR4 schijnt wel snel enzo te zijn dus die lijkt me het best
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
prachtbak, alleen wordt de VR4 import aangezien die nooit in europa is geleverd
quote:
ik ga niet meer mee op vakantiequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:45 schreef PeuRac het volgende:
dat wil ik ook wel, heb nog genoeg te doen![]()
een soapquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ga niet meer mee op vakantie![]()
verhaal hoor je vanavond wel
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ga niet meer mee op vakantie![]()
verhaal hoor je vanavond wel
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
gelukkig, ik haaaat soaps![]()
mijn ma niet, die zit van 4-6 soaps te kijken, elke middag
wel eens van sarcasme gehoord?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:46 schreef Fugie het volgende:
o jij kijkt ook graag naar als de wereld draait ?
nee, ben ik niet bekend meequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wel eens van sarcasme gehoord?![]()
:quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
Raoul Heertje schrijft daarin en 2 maten van mij vinden hem niet leuk meer.... Hij schrijft tegenwoordig liedjes ofzo in dat blad.... Nu hebben ze een brief ingestuurd met een lied over hem en dat is gepubliceerd![]()
www.iva-driebergen.nlquote:
Ah, dat verklaart...quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
en aKra... Fugie is een Zeeuw, hij weet per definitie niets
alsof ik elke autoschool in nederland zou moeten kennenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:06 schreef aKra het volgende:
[..]
www.iva-driebergen.nl![]()
Als je dat niet kent
nee lullo dit is DE autoschool van Nederlandquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof ik elke autoschool in nederland zou moeten kennen
Het lijkt wel of hij die brandblusser gebruikt als een soort glassex fles ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:09 schreef aKra het volgende:
Maar die vriend staat gewoon een beetje te filmen, er gebeurt ook niks, kzie niks uit die brandspuit-bus achtig geval komen dus dat gebruikt hij ook niet
Of gewoon effe pissen als je nodig moet
Denk dat ik binnenkort maar eens bij de Halfords een 2 kilo brandblusser ga halen
En die man die had zeker de broek op z'n knieen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:11 schreef hermandeperman het volgende:
vanmorgen stond hier trouwens 2 straten verderop een huis (dachten een maat en ik) in de fik. Wij er naartoe gerend, gigantische vlammen... en een dikke zwarte rookpluim boven het dak uit....
Dus mijn maat belt 112, terwijl ik dichterbij ga kijken... Gigantische vlammen enzoKijk ik goed, staat er een stofzuiger in de fik in dat huis
![]()
![]()
Maar de bewoners stonden zelf al buiten en hadden de brandweer al gebeld dus die hoorden we al aankomen en toen zijn we maar weer doorgelopen....
zometeen even kijken of de boel nog staat
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:12 schreef aKra het volgende:
[..]
En die man die had zeker de broek op z'n knieen?![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zou helemaal hilarisch geweest zijn
![]()
maar nee het waren gekleurde mensen......![]()
alsof ik dat moet wetenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee lullo dit is DE autoschool van Nederland
Veel suc6, rij binnendoor als ik jouw was, afslag a12 staat altijd vast om deze tijd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:14 schreef aKra het volgende:
Jongens tot vanavond! Ik laat nog wel even horen hoe het ging...
Trouwens ik moest rekenmachine meenemen, gezien mijn oude schoolding zonder batterijen staat een of andere vage hypotheeker-kreng meegenomen, echt ik ga dit zo hard falen
Ik zat ook al bijna op die schoolquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:06 schreef aKra het volgende:
[..]
www.iva-driebergen.nl![]()
Als je dat niet kent
Is een autoschool
Filmpje doet het hier trouwens prima, vaag?
Jij auto's verkopen?quote:
bron: www.vid.nlquote:De Gaasperdammerweg op de schop
Tot begin september wordt er fors gewerkt op de Gaasperdammerweg, het deel van de A9 tussen de knooppunten Diemen en Holendrecht. Tijdens de werkzaamheden zijn bijna alle af- en toeritten op de A9 afgesloten en is per rijrichting maar één rijstrook beschikbaar. Dit betekent zeker verkeershinder voor diegenen die van en naar Amsterdam-Zuidoost reizen, maar ook passanten die langs de Zuidoost-kant van Amsterdam rijden hebben een grote kans op hinder. Voor de mensen die werken of wonen in Zuidoost heeft de VID extra tijdelijke verkeerscamera's geplaatst. Deze Trafficams staan bij belangrijke ontsluitingsroutes.
tjah kan ik niets aan doen. Als iets me niet boeit weet ik er in de regel ook niets vanaf. Opleidingen mbt autos boeien mij dus totaal niet, waarom zou ik dan moeten weten dat iva een opleiding daarvoor is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
succes aKra![]()
En Fugie, waarom maak je je vooroordelen zo vaak waar?
algemene kennis anyone?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjah kan ik niets aan doen. Als iets me niet boeit weet ik er in de regel ook niets vanaf. Opleidingen mbt autos boeien mij dus totaal niet, waarom zou ik dan moeten weten dat iva een opleiding daarvoor is.
Wat hij zegtquote:
dat valt zwaar buiten algemene kennisquote:
Zit in Middelburg toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat valt zwaar buiten algemene kennis
weet jij waar de hogeschool zeeland zit ? Weet je eigelijk of die uberhaupt wel bestaat ?
De IVA is een instituut (en geen school) wat algemeen zeer bekent is, vrijwel iedereen kent dat (ook buiten de autowereld).quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
weet jij waar de hogeschool zeeland zit ? Weet je eigelijk of die uberhaupt wel bestaat ?
ja dat weet ik ja. en het is überhauptquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De IVA is een instituut (en geen school) wat algemeen zeer bekent is, vrijwel iedereen kent dat (ook buiten de autowereld).
google is your friendquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja dat weet ik ja. en het is überhaupt
en het valt buiten JOUW algeneme kennis
zegt een saab-rijderquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:38 schreef Spyronius het volgende:
[..]
inderdaad.
Net zoals het woord balletje gekoppeld wordt aan een student van de iva![]()
Niet helemaal waar, want er is ook een HBO gecertificeerd gedeelte en dat is dus een schoolquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De IVA is een instituut (en geen school) wat algemeen zeer bekent is, vrijwel iedereen kent dat (ook buiten de autowereld).
goedzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mij zit wel wat in die bovenkamer
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
goedzoMisschien dat de wereld dan alsnog gered kan worden
en ik heb alweer weekend, kwam ik net achter
hoog afgestudeerde academiciquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:44 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Saab rijders zijn hoog afgestudeerde academici ja![]()
uhm shit je hebt me doorquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoog afgestudeerde academici
heb je ook laag onafgestudeerde academici dan?
Maar zeg nou zelf, weet niet of je ze zelf wel eens hebt gezien, maar er zitten sommige. In iedergeval ze lopen wel eens door zeist heen en sommige voelen zich echt meer dan de anderequote:
Ja ik zie ze vaak zatquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:00 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, weet niet of je ze zelf wel eens hebt gezien, maar er zitten sommige. In iedergeval ze lopen wel eens door zeist heen en sommige voelen zich echt meer dan de andere
Feliquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had een 8 voor m'n referaat, hoogste van de klas
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik spreek enkel en alleen de waarheid![]()
Zeker niet Fatboy Slim - Sunset (Bird of Prey) ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:00 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek echt een oud heel erg bekend nummer met de volgende tekst
birds are flying so high, you do now how I feel
ergens iets in deze richting. Iemand enig idee?
-1 straks dusquote:
nee het is en heel oud en relext nummertjequote:Op woensdag 1 juni 2005 19:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeker niet Fatboy Slim - Sunset (Bird of Prey) ?
geluktquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.johnandjohn.nl/ en dan op subscribe rammen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:05 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb een geniale aankoop gedaan: een doos raket-ijsjes
In het Fries is het inderdaad precies andersom als in het Nederlands. Vandaar dat ik er veel fouten mee maakquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
Een trage pc wil niet zeggen dat je mag typen als een polio-patiënt.
En in Friesland weten ze ook niet wanneer ze als of dan moeten gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |