quote:General
Country of origin: Japan
Year of introduction: 2005
Numbers built: N/A
Body design: N/A
Weight: 900 kilo / 1984.2 lbs
quote:Drivetrain
Engine: Mugen MF408S 90º V 8
Engine Location: Mid , longitudinally mounted
Displacement: 3.996 liter / 243.9 cu in
Valvetrain: 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed: Fuel injection
Aspiration: Naturally Aspirated
Gearbox: X-Trac 6 speed Sequential
Drive: Rear wheel drive
quote:Performance figures
Power: 590 bhp / 440 KW @ 9500 rpm
Torque: 519 Nm / 383 ft lbs @ 7500 rpm
BHP/Liter: 148 bhp / liter
Power to weight ratio: 0.66 bhp / kg
Hij is al 4x langsgeweest maar hij blijft idd leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Tojota Corinna reclame
http://www.putfile.com/media.php?n=Tojota87![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:16 schreef Tjabbo het volgende:
Heeft peu nou nog geen foto's gepost of heb ik ze gemist
hoe gaat het, peurac?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef Fugie het volgende:
ik ben echt de enige die nog normale sc's maakt he![]()
ik kom tegenwoordig overal laat achterquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is al 4x langsgeweest maar hij blijft idd leuk
Iedere gek z'n gebrekquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik kom tegenwoordig overal laat achter
nee hoor, maar vanochtend duurde het zolang voordat een nieuwe sc kwam en ik moest peu gewoon ff pesten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:13 schreef Fugie het volgende:
ik ben echt de enige die nog normale sc's maakt he![]()
Jeuzus idd zegquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:27 schreef Tjabbo het volgende:
damn,
tjek Van 50 naar 61 miljoen !!
danny is ook niet wakker meer
ah. ik ben dan toch op vakantie.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
Aankondiging downtime en servermigratie
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah. ik ben dan toch op vakantie.
who cares
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Slaapt nog denk ik. Hij zal zo wel wakker worden![]()
* BoJo Baf! afstoftquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:32 schreef hermandeperman het volgende:
Aankondiging downtime en servermigratie
nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:53 schreef hermandeperman het volgende:
En mailen jullie de hele dag dan ofzo?
schrik!quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tjab-boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!
Je ging er niks meer aan doen, rememberquote:
ohja we hebben Hugo al meequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:08 schreef ijsmeis het volgende:
Als je nou een hoop spullen meeneemt op vakantie gaat ie vanzelf wel omlaag.
het kriebeltquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ging er niks meer aan doen, remember![]()
quote:
Je wilt niet weten hoeveel plannen ik voor de 155 hebquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
het kriebelt![]()
oke oke alleen onderhoud dan.![]()
mail maar naar voornaam@achternaam.comquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:16 schreef PeuRac het volgende:
wie kan er een fototje voor mn online zetten?
misschien is het wel goed dat de helft van m'n salaris aan benzine op gaat, kan ik weinig andere meuk eraan verneukenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel plannen ik voor de 155 hebdat zijn er genoeg om mn loon t/m de zomer er doorheen te jagen
![]()
Komt eraan (van @mms.orange.nl )quote:
Ws wel jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien is het wel goed dat de helft van m'n salaris aan benzine op gaat, kan ik weinig andere meuk eraan verneuken![]()
is goed, veel plezierquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ze, ff geduld zit nog met een domme ouwe mof aan de lijn.
Lekker hequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:56 schreef Fugie het volgende:
ziet er goed uit hoor peuAlleen die lak, tering die is rood
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:05 schreef Fugie het volgende:
ja niet verkeerdik wou dat mijne nog zo in de lak zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Thanks,quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]Alfa
mja hier ook, op fotos zie je niet echt de krasjes, maar van dichtbij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb 4 of 5 verschillende kleuren rood op mn auto, er is duidelijke meerdere keren aan gespoten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja hier ook, op fotos zie je niet echt de krasjes, maar van dichtbij wel![]()
brakquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb 4 of 5 verschillende kleuren rood op mn auto, er is duidelijke meerdere keren aan gespoten.
achja, boeit me niet zoveel, kan er toch niks aan laten doenquote:
Hoeveel gaat het kosten dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:41 schreef Fugie het volgende:
ik wil die kutdeuken uit me auto, maar ik moet alles zelf betalenWaarborgfonds kan niets uitkeren omdat de waarde van mij auot onder het eigen risico zit
(nadeel van de financiele totalloss verklaring vorig jaar
)
total loss verklaring?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:41 schreef Fugie het volgende:
ik wil die kutdeuken uit me auto, maar ik moet alles zelf betalenWaarborgfonds kan niets uitkeren omdat de waarde van mij auot onder het eigen risico zit
(nadeel van de financiele totalloss verklaring vorig jaar
)
Thanksquote:
Ik ken eentje in Servie die de complete auto doet voor 900 euro ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, boeit me niet zoveel, kan er toch niks aan laten doenHoogstens dat ik em van de zomer in Polen laat spuiten.
Polen ook zoiets jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ken eentje in Servie die de complete auto doet voor 900 euro ofzo.![]()
dan moet je wegblijvenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar ik voel er niks meer van, alleen als ik er aan kom.
welke mod?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ThanksOp naar de volgende mod
(na de zomer dus)
beunhaas piet zei die dat ie het waarschijnlijk niet goed uitgedeukt kreeg zonder te spuiten ed. Dan kost het me al minimaal 400 euro. Ik weet niet wat alleen uitdeuken kost, ga ik nog even voor bellen.quote:
ja vorig jaar was zon aap achterin gereden, toen is de vectra financieel total loss verklaard. Had nog iets van 200 euro restwaarde over. Dus dat ding waar ik in rij is nog 200 euro waard voor de verzekering. Met een eigen risico van 150 euro ofzo heeft het dan weinig nut om het waarborgfonds te raadplegenquote:
tjah soms zit het mee en soms ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:03 schreef Youp het volgende:
klote fuug
Ja alles.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Polen ook zoiets jahaalt hij dan ook meteen alle deukjes eruit en spuit em dan netjes met alle ruiten gedemonteerd enzo? (anders komt t er na een paar jaar zo weer eraf zetten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |