Bah, het is uit, ook met mijn meisje
![]()
..
na meer als een jaar, en een aantal maandjes .. We hadden een redelijk goede relaties, maar wel vaak ruzie's tussendoor. Waar zij dan heel heftig op reageerde, huilen, de hele dag door.. Terwijl het meestal nergens over ging ..Ze woonde nog thuis, dus ook die ouders merkte dat ze vaak (wat heet vaak, eens in de maand/2 maanden) Huilde...
Vaak kwamen die kleine probleempjes door jaloersheid aan bijde kanten, ze ging vaak uit met een groepje "gangsters", Wat ik duidelijk niet leuk vond. daarnaast ging ik redelijk veel om met een meisje (overigens ken ik die al net zo langs als mijn ex) Wat dus gewoon een vriendin was. Deze twee "problemen" raakten op een gegeven moment een hoogtepunt, en we besloten om er allbij aan te werken. Stilletjesaan ging alles weer veel beter, en de jaloezie verdween..
nadat die problemen weg waren, kwam het volgende probleem.. Ouders. De ouders van mijn ex vonden duidelijk dat ik niet geschikt was voor hun dochter, dat ik haar niet goed behandelde, en dat ik haar neit verdiende. Telkens als we een meningsverschil hadden, kwamen die pa en ma weer opduiken met allerlij raren vragen gericht aan mijn ex, zoals: "heb je alweer ruzie, het gaat niet zo lekker he?", of "Je bent nog zo jong, en je bent al een jaar samen met hem, je moet niet vergeten te leven eh!" En ook als ik dan daar kwam kreeg ik vaak geen warm welkom, maar een "hoi" kon er net vanaf. Nu was de vader van mijn ex laatst jarig, en ik kwam natuurlijk even langs op de visite .. Mijn ex moest weg, die ging zwemmen (doet ze als sport), En ik zat alleen met wat andere jongeren in een apart hoekje, wat je vaak ziet op zulke verjaardagen... Er werd gewoon gepraat, over vanalles en nog wat. Echter de volgende dag (afgelopen zaterdag) Hadden die ouders gezecht tegen mijn ex dat ik heel raar deed, en vage dingen zei en deed. Ik had bijvoorbeeld gezecht dat ze BLIJ moest zijn dat ze bij mij was, en dat mannen altijd de baas horen te zijn.. En nog een aantal dingen...
Dat zijn dingen, die ik persoonlijk NOOIT zou zeggen, en dat weet mijn vriendin donders goed, echter ze koos tog de kant van haar ouders, ze vond dat het niet meer ging, en dat ik de laatste tijd heel raar deed. Als ik dan zei dat haar ouders liegen, dat ik zoiets nooit zou zeggen, zei ze dat ik niet zo over haar paps en mams mog praten. Want hun zouden natuurlijk nooit zomaar zoiets zeggen.
Nu, zondag avond, is het dus uit, ze vond dat ik te raar deed, en dat ik mezelf niet meer was als ik bij hun ben (niet verwonderlijk als je bedenkt dat die ouders je zowat het huis uit schoppen elke keer als je net binnen komt)... Ze wil vrienden blijven .. maarja, dat is het bekende verhaaltje, dus daar begin ik niet aan.. Ze zit te diep in mijn hart, ik zou mezelf kapot maken als ik nu nogsteeds met haar op zou trekken, maar dan als gewoon "vrienden"
Ze zecht dat ze me ook nog wel een kans gunt, als ik weer gewoon normaal doe etc. Echter ik ga niets proberen, dadelijk is het niet genoeg, en dan komt het dubbel zo hard aan...Ik heb dus besloten om het contact beperkt te houden, en zo weer proberen om met mijn eigen leventje weer verder te gaan. Zonder haar. Helaas.