Van onze anti-culturele autochtoonse rechtse niet-buitenlandse medemens. (lees de reacties goed door)quote:
Idd. je hoeft maar om je heen te kijken in de grote steden en je merkt dat heel goed.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:04 schreef Koos Voos het volgende:
Ook de "multi-culturele" allochtone linkse Nederlandse medemens is over het algemeen anti-democratisch, anti-vrijheid van meningsuiting en anti-westers.
![]()
Oei , wat een grappige schrijfwijze van haar naam.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Ayaan Hirshi Cola: zum KOTZEN!!![]()
Dat domme, zielige gedrag moet ze maar in haar eigen land vertonen.
IDD , Geen problemen met Moslims in Nederlandquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:24 schreef Woodbridge het volgende:
Ik vat dat mens niet.. Als ze zo graag moslimvrouwen wil gaan helpen dan moet ze dat wel doen waar dat nodig is.
Dus in herkomstland of ga anders naar afghanistan want daar worden er nogal wat onderdrukt.
Hier in Nederland zijn er genoeg manieren voor iedereen om onder welk juk dan ook uit te komen.
Maarja...
Mijn mening is dat haar (huidige) partij haar gebruikt als excuus-allochtoon i.v.m. het anti-allochtoon beleid van de laatste jaren.
Maar nu, in Nederland, 2005, hebben vrouwen meer rechten dan ze onder de islam hebben. Is die vergelijking dan wel eerlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:21 schreef Ylias het volgende:
Ach, eerlijk gezegd neem ik haar helemaal niets kwalijk. Zij doet gewoon haar werk, meer niet, toch? Ze verplicht niemand naar haar te luisteren of op haar te stemmen. Maar wie wel kwalijk is, is de kiezer die op haar stemt, die door haar beïnvloedt wordt, diegene die de keuze maakt, die haar aandacht geeft (dus ook de extremisten). In mijn ogen, de domme kiezer, meer kan ik er niet van maken. Maar ja, we leven in een democratie. Maar dit heeft dus niets meer met Politiek te maken. Zieltjeswinnerij. Zeg wat het volk wil horen, maar dat is natuurlijk geen politiek. Dan ben je verkeerd bezig.
Haar hoor je natuurlijk niet praten over Islam die de vrouw rechten toekende, in een tijd dat de vrouw nergens rechten had en door de man als handelswaar werd gebruikt.
Mooi gezegd. Je kan ook duidelijk zien hoe zij gevormd is door grote denkers van de Westerse geschiedenis.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:45 schreef speknek het volgende:
en hoe ze de enige in het hele land lijkt te zijn die nog echt westerse idealen heeft.
Dat denk ik niet, wie zet nou zijn leven op het spel alleen voor stemmen? Laf op de man spelen noem ik dat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:37 schreef Ylias het volgende:
[..]
Van onze anti-culturele autochtoonse rechtse niet-buitenlandse medemens. (lees de reacties goed door)
Ik zou me als Hirschi Ali zijnde schamen als ik zulke kiezers zou trekken, maar ach, haar gaat het alleen maar om de stem. Maakt niet uit van wie. Niet dat ik het nooit met haar eens ben, maar zij leidt Nederland (nog sneller?) naar de afgrond.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Leuk mens en ze doet nuttig werk, ze heeft het niet gemakkelijk en kiest haast onnederlands niet voor de gemakkelijkste weg.
ze heeft als vrouw, die weet waar ze over praat, terechte kritiek op bepaalde delen binnen de islam. zwart maken is iets heel anders. het feit dat er zo heftig op wordt gereageerd zegt wel wat over de manier waarop er met kritiek wordt omgegaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:14 schreef Jett het volgende:
ik haat der, alleen omdat ze geen clit meer heeft schuift ze dat af op de hele islam
ze heeft gewoon aandacht tekort. klaar.
dom wijf is het, en ik versta der nooit
en ze zet zich in voor vrouwen die onderdrukt worden, oke is goed, maar moet dat incl. het zwart maken van de islam?
alleen binnen de islam? er worden in duizende landen vrouwen onderdrukt, geeneens uit de naam van Islamquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze heeft als vrouw, die weet waar ze over praat, terechte kritiek op bepaalde delen binnen de islam. zwart maken is iets heel anders. het feit dat er zo heftig op wordt gereageerd zegt wel wat over de manier waarop er met kritiek wordt omgegaan.
dan hoop ik dat er ook andere vrouwen opstaan die het opnemen voor vrouwen die buiten de islam onderdrukt worden in duizenden andere landen. aha doet gewoon goed werk en ze kan niet voor iedereen spreken of voor elk land werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:20 schreef Jett het volgende:
[..]
alleen binnen de islam? er worden in duizende landen vrouwen onderdrukt, geeneens uit de naam van Islam
dat van die clit van haar, is deel van cultuur, een somaliesche cultuur, dat ook gebeurt in andere delen van Afrika --> zoals Gabon het is natuurgodsdienst
als ze het goed intreperteerd heb ik respect voor der
er worden inderdaad veel vrouwen onderdrukt, maar kom er dan goed voor uit.
Mogelijk vindt Ayaan het soms verstandiger haar mond te houden; ze heeft zich immers ook weleens neer te leggen bij de koers die de partij vaart. Als je niet overal je mening over geeft voorkom je hypocrisie - en daarmee is het een goede strategie.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:05 schreef Diego27 het volgende:
Het ging zoals gewoonlijk weer over de islam zoals gewoonlijk. Daarnaast zei ze dat het haar niet te doen is om dingen in de tweede kamer waar ze niks vanaf weet zoals, de sociale zekerheid, en meerder ander zaken omdat ze daar niet genoeg vanaf weet. Ik denk dan op mijn beurt is het niet eens tijd dat je je daar dan in gaat verdiepen???
Sterke domme praat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:14 schreef Jett het volgende:
ik haat der, alleen omdat ze geen clit meer heeft schuift ze dat af op de hele islam
ze heeft gewoon aandacht tekort. klaar.
dom wijf is het, en ik versta der nooit
en ze zet zich in voor vrouwen die onderdrukt worden, oke is goed, maar moet dat incl. het zwart maken van de islam?
Idd. AHA stelt misstanden aan de kaak binnen de Islam. Onbegrijpelijk toch altijd weer dat mensen dingen kunnen verdedigen die zo krom zijn als een hoepel, zoals onderdrukking van vrouwen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:31 schreef CANARIS het volgende:
Het is tiperend typerend , dat een Moslim zich zondag bij de ZDF Meer opwond over Hirschi haar kritiek op de Islam , als over de daadwerkelijke onderdrukking binnen de islam.
Wat stemrecht al niet voor een land kan doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:14 schreef Jett het volgende:
ik haat der
Op hoeveel manieren kunnen je vrouwenbesnijdenis (of vrouwenonderdrukking - je schrijft onduidelijk) interpreteren...?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:20 schreef Jett het volgende:
[..]
alleen binnen de islam? er worden in duizende landen vrouwen onderdrukt, geeneens uit de naam van Islam
dat van die clit van haar, is deel van cultuur, een somaliesche cultuur, dat ook gebeurt in andere delen van Afrika --> zoals Gabon het is natuurgodsdienst
als ze het goed intreperteerd heb ik respect voor der
er worden inderdaad veel vrouwen onderdrukt, maar kom er dan goed voor uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |