Ook al een chronisch gebrek aan motivatie?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:44 schreef somegirl het volgende:
ik heb nog nooooooit zo erg m'n tijd uit lopen zitten zeg.... pffff
1 limbo is nog te overleven. Zo gauw het er meerdere worden wordt de gemiddelde Brabander para. Kuttaal en kutmentaliteit. 1 Limbo doet wel aardig zijn best en praat gewoon, maar dat komt omdat ie niemand anders heeft om mee te lullen. Zelfs hier op het werk (Eindhoven) heb ik het al gemerkt.als een vreemde limbo een andere limbo tege komt beginnen ze spontaan duits te lullen?!?! Doe toch gewoon normaal stelletje achterlijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ey niet zo he over limbo;s me oma is er een en snoppie ook!!!!
je meent 't!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is dichtbij
![]()
Ik zit tegenover Evoluon, in dat half ronde gebouw bij de rotonde.
gelukkig duurde m'n stage ook maar 7 wekenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je was maar een paar daagjes enthousiast? ow jee....
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:57 schreef Danyel het volgende:
[..]
Ook al een chronisch gebrek aan motivatie?![]()
dat valt hartstikke mee! we zijn heel gezellig hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
1 limbo is nog te overleven. Zo gauw het er meerdere worden wordt de gemiddelde Brabander para. Kuttaal en kutmentaliteit. 1 Limbo doet wel aardig zijn best en praat gewoon, maar dat komt omdat ie niemand anders heeft om mee te lullen. Zelfs hier op het werk (Eindhoven) heb ik het al gemerkt.als een vreemde limbo een andere limbo tege komt beginnen ze spontaan duits te lullen?!?! Doe toch gewoon normaal stelletje achterlijken![]()
ik heb ook een vriend uit limburg (weert). We pesten hem altijd met zijn rare taaltjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat valt hartstikke mee! we zijn heel gezellig hoor
en brabanders hebben ook van die rare woordjes
daar wordt echt niet gewerkt, duidelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou het iets betekenen dat er hier 5 mensen uit Eindhoven zitten
en terechtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ik heb ook een vriend uit limburg (weert). We pesten hem altijd met zijn rare taaltje![]()
aftellen mag niet, dan wordt cavlobbes boosquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:13 schreef somegirl het volgende:
gelukkig nog maar 17 minuten
ikke nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:23 schreef jitzzzze het volgende:
zooo, en nu vanaf thuis gaan we gewoon verder
Ik heb zelfs alweer bier gehaaldquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ikk neitben nog steeds op werk
wil ook naar huis
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat heb ik thuis nog in de koelkast staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |