in t begin ben je nog enthousiastquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, je stage loopt op z'n eind..dan krijg je dat soort tafarelen
tweede, ik zit vanaf maart volgens mij in de toren en volgens de planning moet we in december weer terug kunnen naar het hoofdgebouw..maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren eigelijkquote:
mja, ik moet nog 4,5 weekquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:47 schreef somegirl het volgende:
inderdaad, maar dat was ook al snel over, heeft een paar dagen geduurt ofzo, en toen ik met m'n scriptie begon te schrijven was ik ook weer enthusiast, maar ik heb het nu echt helemaal gehad!!!
nice lukt photoshoppe en maxe al een beetjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tweede, ik zit vanaf maart volgens mij in de toren en volgens de planning moet we in december weer terug kunnen naar het hoofdgebouw..maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren eigelijk
je was maar een paar daagjes enthousiast? ow jee....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:47 schreef somegirl het volgende:
inderdaad, maar dat was ook al snel over, heeft een paar dagen geduurt ofzo, en toen ik met m'n scriptie begon te schrijven was ik ook weer enthusiast, maar ik heb het nu echt helemaal gehad!!!
ik ben zo trots op je draco!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
2059 post![]()
![]()
calvobbes ik ben trots op me aantalll jij ook?
photoshop gaat goed ja, 3max vind ik moeilijk, maar heb ik ook niet echt iets kunnen doen thuis omdat mn laptop niet lief deed..in de zomer ga ik daar zelf mee verder.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nice lukt photoshoppe en maxe al een beetje
mja is gle niet van roc geworde?
photoshopquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
photoshop gaat goed ja, 3max vind ik moeilijk, maar heb ik ook niet echt iets kunnen doen thuis omdat mn laptop niet lief deed..in de zomer ga ik daar zelf mee verder.
en voor zover ik weet niet hoor..
ey niet zo he over limbo;s me oma is er een en snoppie ook!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef leolinedance het volgende:
* leolinedance gaat de 2000 posts donderdag of vrijdag halen (ben morgen niet aanwezig, buiten de deur werken tussen de Limburgers)
euj, pas op hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef leolinedance het volgende:
* leolinedance gaat de 2000 posts donderdag of vrijdag halen (ben morgen niet aanwezig, buiten de deur werken tussen de Limburgers)
doeiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:56 schreef Fisher het volgende:
mja, ik ga lekker afsluiten.... tot morgen!
hojje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |