Hou je rustig mannenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
zie het als hou je klep dicht of ga in je 1ntje bij sate-saus zitten
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
mjah, dan zul je het nooit goed met de fransen kunnen gaan vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ik vind nederlands engels en spaans voorlopig wel genoeg, als ik er nog wat bij leer wordt het russisch, en zeker niet frans
Sjiiit.. Ik vond het na Engels en Nederlands wel genoegquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ik vind nederlands engels en spaans voorlopig wel genoeg, als ik er nog wat bij leer wordt het russisch, en zeker niet frans
Dat heb ik ook, ik ken frans wel, maar frans kent mij niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah, dan zul je het nooit goed met de fransen kunnen gaan vinden
Jitzzzze, ik kan me nog een periode herinneren waarin we allebei onze 1000e post vierden!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
Klikken op eigen risico:
Fotoboek van snellejelle
![]()
iets inhoudelijks is niet meer mogelijk?quote:
luiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:15 schreef Woldo het volgende:
[..]
Sjiiit.. Ik vond het na Engels en Nederlands wel genoeg![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb ook niks tegen frankrijk zelfquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daarintegen is het wel een mooi land![]()
Dat was vroegahquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
Jitzzzze, ik kan me nog een periode herinneren waarin we allebei onze 1000e post vierden!
Je hebt me behoorlijk ingehaald
btw...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
Klikken op eigen risico:
Fotoboek van snellejelle
![]()
Ach als je een beetje ploat Nederlands gaat praten is het al snel Duits dus.quote:
Die sitequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
btw...
http://barteld.naardennet.nl/
ik dacht dat dit snellejelle was omdat 't zijn homepage is...
nah, dat ben ik niet...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
btw...
http://barteld.naardennet.nl/
ik dacht dat dit snellejelle was omdat 't zijn homepage is...
Ik zit nu op de 987quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:16 schreef somegirl het volgende:
[..]
Jitzzzze, ik kan me nog een periode herinneren waarin we allebei onze 1000e post vierden!
Je hebt me behoorlijk ingehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |