Daarintegen is het wel een mooi landquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:08 schreef somegirl het volgende:
[..]
Fransen zijn helemaal niet cool. Ze zijn arrogant, stinken, ze zijn vies, en ze praten altijd alleen maar Frans. Stomme lui
jonge fransen praten ook wel engels maar niet zo goed. anders leer jij toch gewoon even fransquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:08 schreef somegirl het volgende:
[..]
Fransen zijn helemaal niet cool. Ze zijn arrogant, stinken, ze zijn vies, en ze praten altijd alleen maar Frans. Stomme lui
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daarintegen is het wel een mooi land![]()
ho, jij gaat mij niet commanderenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik kan wel iets
@ fish... gewoon stil zijn....
je hebt haar al meteen afgerichtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik kan wel iets
Benieuwd of dit gaat escalerenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik kan wel iets
Een behoorlijke hunk ja...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
Klikken op eigen risico:
Fotoboek van snellejelle
![]()
* boterham opzij schuift...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
Klikken op eigen risico:
Fotoboek van snellejelle
![]()
whahahahahhaha FUCKING NAABquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:11 schreef Woldo het volgende:
Frans zei tegen Frans in het frans, is frans in het frans frans? Nee zei Frans tegen Frans in het frans, frans in het frans in franciour
Super mooi man!!![]()
![]()
zie het als hou je klep dicht of ga in je 1ntje bij sate-saus zittenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
Klikken op eigen risico:
Fotoboek van snellejelle
![]()
Mja als je nooit Frans gehad hebt..quote:
Reeellluuuuhhhhquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
zie het als hou je klep dicht of ga in je 1ntje bij sate-saus zitten
Ik vind nederlands engels en spaans voorlopig wel genoeg, als ik er nog wat bij leer wordt het russisch, en zeker niet fransquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jonge fransen praten ook wel engels maar niet zo goed. anders leer jij toch gewoon even frans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |