vertel 'ns wat inhoudelijk danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:59 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jah dusdat is het enige waar ik over praat, ik ben de serieuste stageloopster hier
Belasting Toegevoegde Waardequote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:59 schreef snellejelle het volgende:
had ik btw al gezegd dat de nieuwe stagiaire hier bij ons op de afdeling heel mooi is?
ik krijg er alleen maar van die achterlijke Fransen bij.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:59 schreef snellejelle het volgende:
had ik btw al gezegd dat de nieuwe stagiaire hier bij ons op de afdeling heel mooi is?
maaarrr, das weer ver voor mij!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en ik jou ook nog hoor
@ snoppie... dan kom je toch naar mij
quote:
de vuile kankerhoer, de afgelebberde tepeltjes kut dat t is. Met d'r drupkut (geen ervaring mee, ik vermoed t)quote:
dankjewelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:01 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik krijg er alleen maar van die achterlijke Fransen bij.
Ik HAAT fransen,. kut lui
nee dit is weer een andere mooie! die is gisteren begonnen, de link zal ik r miss over een week of wat wel geven, ze is nu nog druk ana het werkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja
net zo goed als wij hebben gezegd dat je d'r de url van dit topic moet geven
dankjewelquote:
en nu vragen jullie je af wat nou inhoudelijk hieraan is...quote:
Alsjeblieft.quote:
ok dan ;pquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel naar jou... maar komen doe je toch
Iedereen weet toch wel wat de inhoud van een hoer isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en nu vragen jullie je af wat nou inhoudelijk hieraan is...
nou ze is nogal een gevulde hoer .... Witte ogen en dat soort dinge
wat wil je weten?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:02 schreef Houniet het volgende:
lul er nou niet overheen sj.. meer over die nieuwe stagiaire bij jou
nee niet over 1 week.. meteen doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee dit is weer een andere mooie! die is gisteren begonnen, de link zal ik r miss over een week of wat wel geven, ze is nu nog druk ana het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |