sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar ik blijf wel gewoon een gewone poster..
Maar nu ga ik weg
en vertel er ff bij of je een vriend hebt, anders word je morgen ondergekwijlt door Tearquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:51 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Vertel ff wat leuks over je stageopdracht en je leven tot nu toe![]()
en de jongens willen een foto van je zien
ik miste je ... mijn zoete honingquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en anders posten zij er wel 1 van jou
maar dan zijn wij er niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef ymme het volgende:
Ik ben ook weer weg, moet nog even wennen aan dit topic.
Maar goed mijn stage zit er over 2 weken op, en dan heb ik weer gewoon een jaar les,les en nog eens les.. En daarna kom ik hier weer eens kijken, want dan moet ik een maand of 5 stage lopen
Daag
uhm... nee....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Leer je daar niet voor, en is het dan niet. Ik leer voor bedrijfseconomie
Wat saaiquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef ymme het volgende:
Maar goed mijn stage zit er over 2 weken op, en dan heb ik weer gewoon een jaar les,les en nog eens les.. En daarna kom ik hier weer eens kijken, want dan moet ik een maand of 5 stage lopen
Daag
Leuk!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:55 schreef ymme het volgende:
En ja ik heb een vriend, woon al samen. Dus...
dan zijn we er vast nogquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef ymme het volgende:
Daag
dus?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:55 schreef ymme het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:55 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat saaijullie hebben haar al weer weggepest
![]()
Je mag vertrekken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:55 schreef ymme het volgende:
dan si het topic al wel weg ben ik bang... dan mag je alleen nog maar inhoudelijk over stage kletsenquote:
nou en.. maakt niet uit....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:57 schreef somegirl het volgende:
Jullie hebben haar weg gepest!
of heb ik dat gedaan?
Ik vind jou nog wel aardig hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ZE IS VAN MIJ!!! AF JIJ SCROTUMAAPJE!!!
Jah dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan si het topic al wel weg ben ik bang... dan mag je alleen nog maar inhoudelijk over stage kletsen
nee, onderwerpquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:59 schreef snellejelle het volgende:
had ik btw al gezegd dat de nieuwe stagiaire hier bij on sop de afdeling heel mooi is?
nog 2 hele urenquote:
jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:59 schreef snellejelle het volgende:
had ik btw al gezegd dat de nieuwe stagiaire hier bij on sop de afdeling heel mooi is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |