Ik denk dat het Foeke wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:32 schreef twi het volgende:
In April zou de nieuwe TD toch binnen 2 weken bekend gemaakt worden?
Dit zit volgens mij contractueel muurvast in Utrecht voor volgend seizoen.quote:
Jawel hij had een aanbieding uit Europa om TD te worden, maar hij zei niet wie..quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Van mij mag het, maar ik denk het niet
Ik heb zojuist het stuk gelezen, en er staat dat zelfs meerdere clubs hem een aanbieding hebben gedaan, dus dat vergroot de kans dat Ajax daarbij zit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jawel hij had een aanbieding uit Europa om TD te worden, maar hij zei niet wie..
Hoop dat het Ajax is
Naah, ik denk zo'n 2x per weekquote:
Overloperquote:
Que?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Successupporter. Vorig jaar stond je nog te juichen voor Ajax man...
En het verkleint de kans dat hij daadwerkelijk komt.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb zojuist het stuk gelezen, en er staat dat zelfs meerdere clubs hem een aanbieding hebben gedaan, dus dat vergroot de kans dat Ajax daarbij zit.
Maybe, only time will tellquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En het verkleint de kans dat hij daadwerkelijk komt.....
Ja hoorrrrrr....quote:PSV wil Kalou losweken bij Feyenoord
01 juni 2005, 12:27
Door: Jeffrey Zwiers
PSV heeft getracht Salomon Kalou los te weken bij Feyenoord. De Eindhovenaren zouden Kalou zelfs al een contract hebben voorgelegd, zo meldt Voetbal International. Volgens Feyenoord is een overgang naar PSV echter onbespreekbaar.
Feyenoord praat op het moment wel met Valencia, dat ook al verschillende pogingen heeft gedaan om Kalou naar Spanje ta halen. Maar de Rotterdammers willen vooralsnog meer geld vangen voor de Ivoriaan dan dat de Spanjaarden willen bieden.
Vorig jaar probeerde PSV ook al eens de andere groeibriljant van Feyenoord, Robin van Persie, naar Eindhoven te halen. Van Persie koos toen echter voor een avontuur in Engeland bij Arsenal.
Feyenoord is zelf ook in gesprek met Kalou en wil hem graag behouden, maar voor de juiste prijs mag hij weg naar het buitenland. De aanvaller heeft nog een contract tot medio 2007.
En dit post je hier want ...quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja hoorrrrrr....ze leren het ook nooit
Eerst wilden ze alle spelers van Ajax en nu een aantal van Feyenoord en ze krijgen geen enkelequote:
Nee maar wel Pyth toelaten tot dit topicquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:52 schreef Nashje het volgende:
Dan nog geen reden toe om dit topic te vervuilen met woorden zoals psv en feyenoord.
Gohquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:55 schreef DeTolk het volgende:
Volgens mij heeft PSV geen (goede) eigen jeugdopleiding zoals Ajax, en kopen ze daarom maar alles overal vandaan
Goh, nee echt? Kom op man, ze hadden 5 ex ajacieden nodig om een Europacup te winnen...quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:55 schreef DeTolk het volgende:
Volgens mij heeft PSV geen (goede) eigen jeugdopleiding zoals Ajax, en kopen ze daarom maar alles overal vandaan
Pierre Tosch kwam van Ajax Zaterdag. Die mis je niet.quote:
Ah, die komt ook nog ja. Dan snap ik de komst van een eventuele nieuwe spits nog wat minder.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:22 schreef F1Bas het volgende:
Onze vriend Edgar Manucharyan heeft 4 keer gescoord voor jong Armenie.
Hebben we toch nog onze eigen Edgar
Hij traint mee met de A-selectie en als hij het goed doet, zal hij denk ik snel bij de wedstrijd-selectie zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:32 schreef Nashje het volgende:
Manucharyan gaat voor Jong Ajax ballen.
als onze spelers gewoon naar behoren spelen, en niet zoals dit seizoen ver onder niveau, dan worden we gewoon weer kampioen en hebben we niet eens nieuwe spelers nodigquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:25 schreef Radegast het volgende:
Leuk hoor, die Lindenbergh en Rosenberg, maar gaan die Ajax weer kampioen maken?
Zijn dit de versterkingen die zorgen dat we overwinteren in de CL? Dacht het toch niet...
Van der Meyde het liefst, omdat hij op beide vleugels uit de voeten kan en omdat hij iemand is die het in zich heeft om een kopsterke spits te bedienen met puike voorzetten. Dat deed hij fantastisch met bijvoorbeeld Mido enkele seizoenen geleden en dat zou Charisteas ook goed doen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Maar wie zou jij dan graag zien naast Davids en Kluivert?
Blind (of wie dan ook) heeft al een tijdje geleden aangegeven dat Manucharyan volgend seizoen uitkomt voor Jong Ajax. Ik denk wel dat ie regelmatig invalbeurten krijg bij het eerste.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij traint mee met de A-selectie en als hij het goed doet, zal hij denk ik snel bij de wedstrijd-selectie zitten.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:12 schreef Nashje het volgende:
Ik zou het ook erg oke vinden als Mandy terugkeert. Ik weet z'n goal nog wel tegen Roma.
Musampa is zeker een versterking. Maar, Radegast, Manchester City wil hem juist wel overkopen van Atletico.
Je hebt gelijk, Manchester City wil hem er volgend jaar graag bij hebben maar ach, niet geschoten is altijd mis.quote:Pearce laat in The Manchester Evening News weten dat City de Afrikaanse Nederlander graag nog een seizoen wil huren van Atlético. 'Het is erg twijfelachtig of we het geld hebben om hem permanent aan te trekken.
dat zal niet erg veel uitmaken denk ik, hij zat al in de voorselectie deze keer.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
[..]
Bij Ajax zou hij zich in de kijker kunnen spelen bij Van Basten voor Oranje
maar dat was toen Koeman er nog was toch? volgens mij wilde hij hem wel in het eerste.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:49 schreef JeroenV het volgende:
Manucharyan komt trouwens zeker weten bij het eerste, meen ik mij te herrineren. Ben 99,9% zeker.
Jari....quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het een schot in de roos, sommige voetballers uit niet-voetballanden worden soms wereldsterren.
Sheva, ik heb er wel vertrouwen in deze keerquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het een schot in de roos, sommige voetballers uit niet-voetballanden worden soms wereldsterren.
Dan gaan we er een hoop lol en doelpunten aan beleven.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef Kang-He het volgende:
De nieuwe Larsson als ik de verhalen mag geloven.
bron?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:04 schreef VoreG het volgende:
En Rosenberg is al rond met Ajax, de clubs hebben bijna een akkoord
De nieuwe Zlatan?
Krap? Ajax heeft de beste (potentiele) middenvelders van de HCEquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:48 schreef Nashje het volgende:
Simons is heel wat anders dan een Soetaers, Van Damme of Sonck.
En er hoeft geen speler weg als ie komt. Nog altijd beter een luxeprobleem dan dat je krap zit.
Ja en voor trabelsi misschien ook nog iemand, die Jonathan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:55 schreef Radegast het volgende:
Een extra middenvelder is wel het laatste wat Ajax nodig heeft.
Een linksbenige verdediger en een (linker)vleugelspits is wat Ajax nodig heeft.
Dan hebben we nog een man of 6 voor 3 positiesquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:13 schreef Nashje het volgende:
Daar noem je ook nog wat onzekerheden DaYwALKuR. Lindgren en Emanuelson mogen zich gaan laten zien maar Galasek en Obodai zijn wat mij betreft afgeschreven.
Rechtsbuiten wordt Rosales/De Mul /De Ridderquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:31 schreef Nashje het volgende:
Dus je zou ook zo 'zeveren' als Davids komt?
Ik denk eigenlijk dat Lindgren nog een jaartje bij Jong Ajax mag voetballen. Maduro kan ook in de verdediging. Dan hou je over: Sneijder, de Jong, Pienaar. Misschien verhuist Pienaar naar rechtsbuiten, alhoewel ik denk dat Rosales z'n plekkie dat wordt. En Ajax heeft gewoon een routinier nodig, of er nou een luxeprobleem is of niet.
Sneijder op de bank dan maar.quote:Mij hoor je zeker niet klagen als Davids komt maar geen enkele van hun 3 wil bankzitten! Pienaar niet, De Jong niet en Sneijder niet!
Ben je verliefd op Lindenbergh ofzo? Het is nog niet eens zeker of die komtquote:Dan heb je nog op de bank Maduro/Lindenbergh en nog meer jongelingen die vaak speeltijd moeten krijgen!
Lindenbergh komtquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef Nashje het volgende:
Simons en Lindenbergh vallen ook niet te vergelijken. En of Davids komt of niet, dat is nog niet zeker. Ik had het gebruikt als voorbeeldje. De komst van Simons is ook maar slechts een gerucht.
[..]
Sneijder op de bank dan maar.
[..]
Ben je verliefd op Lindenbergh ofzo? Het is nog niet eens zeker of die komt.
Dan moet die juist spelen! of ook maar zoals VDV opkrassen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:43 schreef Nashje het volgende:
Op het moment even niet.
quote:Overigens meldt het AD dat de aanvaller eerder al eens in beeld was bij Feyenoord en SC Heerenveen. In de herfst van 2001 werkte Rosenberg in Rotterdam-Zuid een oefenstage af. Hij zou bij Feyenoord een week meetrainen, maar omdat hij al na twee dagen geblesseerd raakte bleef een vervolg uit. Daarnaast stond Rosenberg enige tijd hoog op het verlanglijstje van Heerenveen, zoals vrijwel ieder Scandinavisch talent. Afgelopen seizoen informeerde de Friese club nog naar de vraagprijs van de Malmö-spits, een bedrag dat door het Heerenveen-bestuur echter niet op tafel gelegd kon worden.
Ik heb daar veel meer vertrouwen in dan Harry. Ook al moet je die niet meteen afschrijven.quote:
Heb je daar ook nog argumenten voor, of gok je maar wat op basis van wat je gelezen hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb daar veel meer vertrouwen in dan Harry. Ook al moet je die niet meteen afschrijven.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:12 schreef StarGazer het volgende:
Davids of Lindenbergh... make your choice![]()
Alsof je mag kiezen uit 2 hoeren waarbij de 1 dik en lelijk is maar wel goedkoper , en de ander is slank, lekker en heeft dikke tieten maar iets meer geld vraagt. En dat je dan kiest voor de dikke lelijke![]()
de vraag is alleen of die lekkere hoer jou wel wilt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:12 schreef StarGazer het volgende:
Davids of Lindenbergh... make your choice![]()
Alsof je mag kiezen uit 2 hoeren waarbij de 1 dik en lelijk is maar wel goedkoper , en de ander is slank, lekker en heeft dikke tieten maar iets meer geld vraagt. En dat je dan kiest voor de dikke lelijke![]()
Ik wil een ervaren hoerquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de vraag is alleen of die lekkere hoer jou wel wilt.
maar gelukkig leiden wij zelf hele goede hoeren op![]()
Van na de winterstop dan, want in december mocht ie nog naar de Superboeren...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:32 schreef Nashje het volgende:
Manucharyan gaat voor Jong Ajax ballen.
Lindenbergh zorgt voor wat extra routine. Hopelijk zet ie z'n AZ spelletje voort, zodat Ajax ook nog wat aan 'm heeft in het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |