Blind (of wie dan ook) heeft al een tijdje geleden aangegeven dat Manucharyan volgend seizoen uitkomt voor Jong Ajax. Ik denk wel dat ie regelmatig invalbeurten krijg bij het eerste.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij traint mee met de A-selectie en als hij het goed doet, zal hij denk ik snel bij de wedstrijd-selectie zitten.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:12 schreef Nashje het volgende:
Ik zou het ook erg oke vinden als Mandy terugkeert. Ik weet z'n goal nog wel tegen Roma.
Musampa is zeker een versterking. Maar, Radegast, Manchester City wil hem juist wel overkopen van Atletico.
Je hebt gelijk, Manchester City wil hem er volgend jaar graag bij hebben maar ach, niet geschoten is altijd mis.quote:Pearce laat in The Manchester Evening News weten dat City de Afrikaanse Nederlander graag nog een seizoen wil huren van Atlético. 'Het is erg twijfelachtig of we het geld hebben om hem permanent aan te trekken.
dat zal niet erg veel uitmaken denk ik, hij zat al in de voorselectie deze keer.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
[..]
Bij Ajax zou hij zich in de kijker kunnen spelen bij Van Basten voor Oranje
maar dat was toen Koeman er nog was toch? volgens mij wilde hij hem wel in het eerste.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:49 schreef JeroenV het volgende:
Manucharyan komt trouwens zeker weten bij het eerste, meen ik mij te herrineren. Ben 99,9% zeker.
Jari....quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het een schot in de roos, sommige voetballers uit niet-voetballanden worden soms wereldsterren.
Sheva, ik heb er wel vertrouwen in deze keerquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het een schot in de roos, sommige voetballers uit niet-voetballanden worden soms wereldsterren.
Dan gaan we er een hoop lol en doelpunten aan beleven.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef Kang-He het volgende:
De nieuwe Larsson als ik de verhalen mag geloven.
bron?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:04 schreef VoreG het volgende:
En Rosenberg is al rond met Ajax, de clubs hebben bijna een akkoord
De nieuwe Zlatan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |