quote:'Ook Arsenal aast op De Ridder'
Pieter Hanson | 01-06-2005 10:13:42
Arsenal heeft belangstelling voor Daniel de Ridder, zo meldt ELF vandaag. Manager Arsene Wenger zou in Engelse media gezegd hebben de rechterspits komend seizoen graag te willen huren, met een optie om het talent definitief over te nemen.
De Ridder mag komende zomer op huurbasis vertrekken bij Ajax. Trainer Danny Blind geeft de voor de rechtsbuitenpositie de voorkeur aan Steven Pienaar, Tom de Mul en Mauro Rosales. Eerder toonden Olympique Lyon, Manchester United, Newcastle United, FC Twente, Willem II en Vitesse belangstelling voor de Ridder.
Waarom we verkopen hem nu voor 3miljoen euro en over 10 jaar kopen we hem terug voor 4 miljoen euro. Zoals bij Olafquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:47 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoop niet dat we er later spijt van krijgen.
Ik denk dat het Foeke wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:32 schreef twi het volgende:
In April zou de nieuwe TD toch binnen 2 weken bekend gemaakt worden?
Dit zit volgens mij contractueel muurvast in Utrecht voor volgend seizoen.quote:
Jawel hij had een aanbieding uit Europa om TD te worden, maar hij zei niet wie..quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Van mij mag het, maar ik denk het niet
Ik heb zojuist het stuk gelezen, en er staat dat zelfs meerdere clubs hem een aanbieding hebben gedaan, dus dat vergroot de kans dat Ajax daarbij zit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jawel hij had een aanbieding uit Europa om TD te worden, maar hij zei niet wie..
Hoop dat het Ajax is
Naah, ik denk zo'n 2x per weekquote:
Overloperquote:
Que?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |