Voor iedereen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:41 schreef Copycat het volgende:
Voor wie had Sven een gedichtje geschreven en wat was globaal de inhoud?
ja, een als vraag verkapte tvp.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:48 schreef NiNi het volgende:
Voor iedereen.
Die van Dennis was iets van:
Een steen van zilver, een hart van goud.
Eeuwige vriendschap en weet dat ik van je houdt.
Ofzo.
Mee eens, vond hem ook niet geweldig. En ik blijf erbij dat het 'slippertje' van Sven (quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef avotar het volgende:
vond het een beetje zwakke aflevering...
De keuzes voor de dreamdates waren allemaal van te voren al duidelijk lijkt me. Nee, deze aflevering voegt niet al te veel toe, buiten dan het "slippertje" van Sven die het meisje bedroog met wie hij zijn meisje bedroog.
Maar toegeven.. ben ontzettend benieuwd naar volgende week....
En kijken hoe zielig Sven zal zijn...
Oh, gaat ie op de slime & whine toer?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:15 schreef woeshie het volgende:
Sven is een grote loser, ik kan al niet wachten tot volgende week !![]()
"please sally please please .. ik heb je nodig .. please"![]()
Ik ga morgen de herhaling (dat bewuste stukje) nog eens even bekijken. Nu wil ik het weten ook!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:30 schreef Ferdi81 het volgende:
Toch zegt iedereen dat Dennis, Sven belachelijk zat te maken met het gedichtje maar Dennis bedankte hem toch wel erg hartelijk.
Die fotoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:18 schreef ruby het volgende:
Jeetje, volgens mij is Sven echt psychotisch. Heel eng hoe ie zo duivels lacht.
[afbeelding]
Hoebedoelu?quote:
Net als de geruchten denk ik dat ze al ruim voor de opnames uit elkaar waren maar voor de entertainement waarde in TI zijn gezet en dus een groot toneelsuk neerzetten.quote:
Verbaasd me nix. Ze zijn beide verre van dom en ik geloof niet dat ze vreemd zijn gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Boxkeeper het volgende:
Die Dennis en z'n huidige chick zijn gewoon nog bij elkaar.. een vriend van me kwam ze vorige week in Turkije tegen![]()
dat weet toch iedereen, ze zeggen toch ook dat ze uit elkaar zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:56 schreef Yorout het volgende:
[..]
Net als de geruchten denk ik dat ze al ruim voor de opnames uit elkaar waren maar voor de entertainement waarde in TI zijn gezet en dus een groot toneelsuk neerzetten.
En de relatie dus al over en sluiten ende voorbij was VOOR TI.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat weet toch iedereen, ze zeggen toch ook dat ze uit elkaar zijn, echt lang kan het niet zijn aangezien ze samen aan the block hebben meegedaan als koppel.
Juist, dit zijn de roddels die we horen willen!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Boxkeeper het volgende:
Die Dennis en z'n huidige chick zijn gewoon nog bij elkaar.. een vriend van me kwam ze vorige week in Turkije tegen![]()
En ik zie regelmatig die architect met die bril lopen bij mij in de Baarsjes.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Juist, dit zijn de roddels die we horen willen!
Ik zag overigens Michon (die van Lieke) met een nieuwe vriendin bij de Ikea laatst. Hmm, dat was een ander programma geloof ik
ja, ze waren uit elkaar voor TI, dat is toch nooit een geheim geweest ...quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:56 schreef Yorout het volgende:
En de relatie dus al over en sluiten ende voorbij was VOOR TI.![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:29 schreef berenboot het volgende:
En ik zie regelmatig die architect met die bril lopen bij mij in de Baarsjes.
Er is een verschil tussen een rustpauze ingelast hebben, zoals dus gezegd werd en klaar zijn met een relatie. Dat eerste werd gezegd en het 2e is mi het geval. Dat ze al uit elkaar waren voor TI heeft hier niet zo veel mee te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, ze waren uit elkaar voor TI, dat is toch nooit een geheim geweest ...
Hmm.. ik heb wat anders gehoord. Het schijnt dat ze alleen nog goede vrienden zijn. Nou goed, leuk voor ze ( als ze nog samen zijn)quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Boxkeeper het volgende:
In de HMHquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:03 schreef Hilzillah het volgende:
Er komt ook een temptation feestje ergens in de stad (rotterdam) wie gaat er mee TT Josti's spotten
Hollywood Music Hall Rotterdam is het : http://www.hollywoodmusichall.nl/quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef Mikkie het volgende:
HMH is altijd de Heineken Music Hall volgens mij. Van de Hollywood Music Hall heb ik ook nog nooit gehoord
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:52 schreef berenboot het volgende:
Heineken Music Hall.
In Rotterdam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef Mikkie het volgende:
HMH is altijd de Heineken Music Hall volgens mij. Van de Hollywood Music Hall heb ik ook nog nooit gehoord
We were on a break!quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:41 schreef Yorout het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een rustpauze ingelast hebben, zoals dus gezegd werd en klaar zijn met een relatie.
http://www.hmh.nlquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef amaranta het volgende:
HMH = HEINEKEN MUSIC HALL= opzichzelfstaand feit
Op zichzelfstaand feit? Het is dus in de Hollywood Music Hall en notabene het domein www.hmh.nl verwijst naar het snollenwoud in Rotterdam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef amaranta het volgende:
HMH = HEINEKEN MUSIC HALL= opzichzelfstaand feit
Whehe, perfecte plaats voor wat TI-vrijgezelletjes dus.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:55 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Op zichzelfstaand feit? Het is dus in de Hollywood Music Hall en notabene het domein www.hmh.nl verwijst naar het snollenwoud in Rotterdam.
Welke scheur?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:56 schreef DUSHI82 het volgende:
Als Rowena haar scheur opentrekt...BRRRR![]()
D'r mond denk ik, die andere scheur zal ondertussen wel een groot gat zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Welke scheur?
Maar hoe komt Sven eigenlijk bij Sally? Bedoel, dat is toch niet de bedoeling voor het finale kampvuur?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:18 schreef Hilzillah het volgende:
Kan echt bijna niet wachten tot maandag!! Dat smeken van sven... hoe verlagend !!
Neej... ze hadden het over een voortijdig einde van de dreamdates van 2 kandidaten...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Copycat het volgende:
Een collega van me zei gisteren dat er op het einde van de afgelopen aflevering iets werd gezegd in de trant van 'Voor twee deelnemers is TI ten einde' Dat heb ik echter niet meegekregen...
Ah okay... Maar dan nog snap ik niet hoe Sven bij Sally komt...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef avotar het volgende:
Neej... ze hadden het over een voortijdig einde van de dreamdates van 2 kandidaten...
Nou... ze lieten toch al zien dat Gaby erachter gekomen was dat Sven wat bij iedereen had geprobeerd die avond dat ze vroeg naar bed gegaan was.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay... Maar dan nog snap ik niet hoe Sven bij Sally komt...
Maandag gelukkig geen cursus dus ik hoef niet op de herhaling te wachten...
Dat was Expedition Robinson met die mocro chick.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:37 schreef BVO het volgende:
Sally blijkt onverwacht zwanger te zijn?!.
Was toch eerder ook al een keer?.
Misschien een idee: een videorecorder kost 30 euro.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maandag gelukkig geen cursus dus ik hoef niet op de herhaling te wachten...
Mijn videorecorder neemt niet (meer) automatisch opquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:30 schreef berenboot het volgende:
Misschien een idee: een videorecorder kost 30 euro.![]()
Ja, die ook, maar vorig jaar of het jaar ervoor was het ook bij TI.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:30 schreef berenboot het volgende:
[..]
Dat was Expedition Robinson met die mocro chick.
Ja, bij de amerikaanse TIquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:37 schreef BVO het volgende:
Sally blijkt onverwacht zwanger te zijn?!.
Was toch eerder ook al een keer?.
Ja, staat me ook wat van bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
Ja, die ook, maar vorig jaar of het jaar ervoor was het ook bij TI.
Met die Belg.. ben z'n naam kwijt...
Koop je een....andere??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn videorecorder neemt niet (meer) automatisch op.
Neuh... voor de weinige keren dat ik iets wil opnemen is dat de moeite niet. Dan investeer ik tzt liever in een dvdrecorder. Maar da's allemaal wel erg offtopicquote:
Cindy & James (is volgens de geruchten zwanger van alweer 2e kind)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, die ook, maar vorig jaar of het jaar ervoor was het ook bij TI.
Met die Belg.. ben z'n naam kwijt...
Hopelijk net zo sexy als die zebraslip van z'n stripactquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef Hilzillah het volgende:
Misschien heeft hij de stoute zwembroek (ipv schoenen) angetrokken, en is hij na gedumpt te zijn op de dream date sally op gaan zoeken.
James was toch die sukkelige semi hiphop loser?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Cindy & James (is volgens de geruchten zwanger van alweer 2e kind)
Aargh Die was echt verschrikkelijk fout!! Wat een josti is het ook eigenlijk zeg!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk net zo sexy als die zebraslip van z'n stripact.
Dat was toch die gast van "no kissing, no fucking"?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:53 schreef ruby het volgende:
[..]
James was toch die sukkelige semi hiphop loser?![]()
Jan was liefquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:22 schreef ruby het volgende:
Ja, en hij kon nog zo fantastisch dansen ook.![]()
Staat me nog iets van bij dat hij wel aardig kon breakdancen of zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:22 schreef ruby het volgende:
Ja, en hij kon nog zo fantastisch dansen ook.![]()
Yep, dat was het. En ze hebben een kindje gekregen na TI, toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:54 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Staat me nog iets van bij dat hij wel aardig kon breakdancen of zo.
Ook ik zit vol spanning te wachtenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Een heerlijk uurtje leedvermaak vanavond! Ik verheug me er nu al op!![]()
Ik heb de party pix even bekeken, want daar staan de foto's gewoon, en er staan wel wat bekende gezichten tussen de trieste rest. Rowenaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:50 schreef Ferdi81 het volgende:
iemand enig idee waar ik de foto's van de temptation girls kan vinden, ze waren afgelopen zaterdag in hollywood maar kan ze niet vinden op www.hmh.nl
Had je er bij willen zijn? Ben ooit jaartje of 8 geleden in die tent geweest en toen voelde ik me al heeeeel oud (was toen 19). De foto's zeggen genoeg, had er echt niet willen zijnquote:
Omdat ik toch niets te doen heb maar eigenlijk ben je gwoon vet lui!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef The-Puck het volgende:
nou ik ga echt niet tussen al die foto's zoeken naar bekende personen.
iemand een linkje naar de foto's waar TI deelnemers op staan?
Wilde misschien gaan, moest werken. Toen uiteindelijk niet werken, wel wezen stappen in de stad, niet geweest. Ben blij toe nu!!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:48 schreef Yorout het volgende:
[..]
Had je er bij willen zijn? Ben ooit jaartje of 8 geleden in die tent geweest en toen voelde ik me al heeeeel oud (was toen 19). De foto's zeggen genoeg, had er echt niet willen zijnallemaal breezah grut
![]()
Nope, Sven was alleen heel zoet bezig met een kleed op de veranda met de tekst 'Gaby, ik hou van je' (na anderhalve weekquote:Op maandag 6 juni 2005 20:36 schreef TheVulture het volgende:
val er net in, al iets spectaculairs gebeurd?
"Deze lokatie wordt alleen maar mooier door jou, Ik had het niet beter kunnen zeggen"quote:
Ik verwacht niet alleen geketst.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef RubberenRobbie het volgende:
Na de reclame afwachten of Koen en Kelly geketst hebben...
Dennis zo oninteressantquote:
Ik geloof ook dat er soundtrack van Jaws hoorde bij het beginquote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Serieus, als mijn vriend zo zou slijmen als Sven op die katamaran doet, had ik 'm allang die baai ingeslingerd..
Dat was Lieke niet, dat was Terence!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:00 schreef amaranta het volgende:
Waarom kreunen die vrouwen toch zo? Hebben ze ergens last van?
Sally en Sergequote:Op maandag 6 juni 2005 21:07 schreef BloodyLotte het volgende:
KUT, lette niet op. Wie waren dat in het zwembad?
Saskia Sally en Sergequote:Op maandag 6 juni 2005 21:07 schreef BloodyLotte het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Stond Gaby daar nou zonder 'bikinitopje' ?
Die gespierde rotterdamse aap en sally.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat heeft Sven toch echt zelf gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 21:08 schreef amaranta het volgende:
Jij hebt de relatie van Sven en Sally kapot gemaakt, en nu jank je! HET IS NIET EENS JE VRIEND
Ja maar ik wil die beelden ook wel zienquote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef amaranta het volgende:
Balen he, Roweentje...
Gaby had dr natte poes in dr broekje moeten houden! SLETquote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat heeft Sven toch echt zelf gedaan
Zij was niet de enige.
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die gespierde rotterdamse Haagse aap en sally.
Dan dacht je dat verkeerdquote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja joh? Is ie Haags? Ik dacht rotterdams.
En Ilkaquote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef amaranta het volgende:
Het zijn allemaal sletten!
Behalve Olijfje
Geweldig toch, blijft er wat te lachen voor ons over,quote:
Die Sven trouwens ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:14 schreef clauwheee het volgende:
TerenceGoeiedag zeg. Wat een bord voor z'n kop.
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Geweldig toch, blijft er wat te lachen voor ons over,
Terrence kan er ook wat van trouwens
Ik ben al begonnen met lachen tijdens dat voorstukjequote:Op maandag 6 juni 2005 21:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dadelijk wordt het helemaal lachen, gieren en brullen als hij naar Sally gaat.
Ik vorige week al bij de teaserquote:Op maandag 6 juni 2005 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met lachen tijdens dat voorstukje.
hear hearquote:Op maandag 6 juni 2005 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met lachen tijdens dat voorstukje.
Ik vind eigenlijk alles van Lieke irritantquote:
Ja da's waar. Helemaal haar blote borsten bij het voorstukje. Is zij daar trots op?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alles van Lieke irritant![]()
Korsten eraf krabben..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef amaranta het volgende:
Is ze luizen aan het pluizen?
Nee, van uit debiliteit met je hoofd tegen de muur slaan welquote:Op maandag 6 juni 2005 21:27 schreef amaranta het volgende:
Krijg je van aids ook korsten op je hoofd?
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee, van uit debiliteit met je hoofd tegen de muur slaan wel
Heb je hem horen praten?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:28 schreef lunamoon het volgende:
Oh die Serge is toch zo'n lekker ding! Geef hem anders aan mij!!!![]()
![]()
![]()
Dat is een belediging voor iedere garnaal.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu gaat hij weer slijmen bij Sally. Die gast heeft echt het verstand van een garnaal.
asch..wat kan ik zeggen.. sommige mannen :p oh dat vind ik wel gemeen om hem toch die beelden te laten zienquote:Op maandag 6 juni 2005 21:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heb je hem horen praten?
Jahhh, van die romantische dingetjes..... vinden ze leuk.... de vrouwtjes....
blommetje enzo
Hij moetquote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ik vind dit echt een naaistreek, hij wilde die film niet zien. Dan moeten ze hem niet dwingen!
Hij had wel de keuze.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ik vind dit echt een naaistreek, hij wilde die film niet zien. Dan moeten ze hem niet dwingen!
Ja na een nacht al was het toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Leuke verrassing voor Kenny. En ook niet helemaal fair, hij heeft immers met die hoer liggen rampetampen, dus ze zijn allebei fout geweest....
Hij iets fouterquote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Leuke verrassing voor Kenny. En ook niet helemaal fair, hij heeft immers met die hoer liggen rampetampen, dus ze zijn allebei fout geweest....
ah bah.... al de gedachte ervan....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:37 schreef amaranta het volgende:
Zou hij een condoom hebben gebruikt?
Ik heb zo'n vermoeden dat Koentje hem er ook in heeft gepropt bij Kelly, ze aarzelde me net iets te lang toen ze vroegen of er iets gebeurd was....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij iets fouter, dag 1 sex.
Zij een zoentje
Als ze dronken is, dan is ze toch tot alles in staat?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Koentje hem er ook in heeft gepropt bij Kelly, ze aarzelde me net iets te lang toen ze vroegen of er iets gebeurd was....
Een jankende Sven, priceless![]()
Hij straalt het ook echt uit.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Hij is echt onbeschrijfelijk kansloos.... ik heb er echt geen woorden voor, zoveel domheid
ja nee ja nee, ik draai niet rond de potquote:Op maandag 6 juni 2005 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kenny
Heb je sex gehad met Rowena?
.. Of .. ik sex .. gehad .. heb met Rowena ?
Ik denk dat ze hem wel aanpakt, maar niet echt zoals Kelly dat gaat doen met Kenny.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Terrence gaat het ook zwaar krijgen, afmaken die lul, alleen ben ik bang dat Carlijn daar teveel een onschuldige doos voor is...
Of ze komt nu opeens fel uit de hoekquote:Op maandag 6 juni 2005 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Terrence gaat het ook zwaar krijgen, afmaken die lul, alleen ben ik bang dat Carlijn daar teveel een onschuldige doos voor is...
Carlijn ging toch aardig 'tekeer' bij dat kampvuur tegen Terrence (in de vooruitblik).quote:Op maandag 6 juni 2005 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou wel über zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf hoop houden op de ultieme uitsmijter. Onze lispelende neger die in de fout is gegaan met Olivier en bij het kampvuur de rekening krijgt gepresenteerd...
daarom juist, vind ik erg vreemd dus dat wordt de finalequote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef Znoopy het volgende:
We hebben die beelden van Olivier die de slaapkamer van Dennis binnensluipt nooit meer teruggezien trouwens....?
Ik geloof er niet in, misschien tegen beter weten inquote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf hoop houden op de ultieme uitsmijter. Onze lispelende neger die in de fout is gegaan met Olivier en bij het kampvuur de rekening krijgt gepresenteerd...
Kelly heeft d'r gevoelens flink laten gaan, mede door Kenny's actie. Kenny heeft dan wel z'n avontuurtje gehad maar heeft zich verder netjes gedragen en duidelijk gemaakt Kelly echt niet kwijt te willen. Ik vind ze aardig gelijk staan momenteel.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:50 schreef juss het volgende:
[..]Kelly heeft Kenny geloof ik helemaal tuk daar bij het kampvuur, gaat ie ook nog vragen wat seks voor haar is, de beelden zeggen genoeg dunkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |